تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال فریزر

به وب سایت رسمی تعمیرات جنرال الکتریک خوش آمدید. جنرال الکتریک از جمله برندهای محبوب در لوازم خانگی است. این برند چندمنظوره و بین المللی آمریکایی در زمینه‌ها مختلفی فعالیت می کند از جمله آن می‌توان به نفت و گاز، تجهیزات پزشکی، صنایع هوایی، انرژی‌های تجدیدپذیر اشاره کرد.

از حوزه هایی که کمپانی جنرال General electric در آن فعالیت می‌کند لوازم خانگی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما هیچ دستگاهی عاری از تعمیر نیست.

برای تعمیر این برند آمریکایی باید از متخصصین خبره استفاده کنید چرا که در صورت بروز کوچکترین خطا می تواند هزینه های زیادی روی دست شما بگذارد حتی این مورد هم کافی نیست و باید با شرکت های معتبر تعمیراتی مشورت کنید. ما در تعمیر آنلاین علاوه بر استفاده از تکنسین متخصص، خدمات را نیز گارانتی کرده ایم.

برای ثبت سفارش می‌توانید با شماره 45396-021 تماس بگیرید و یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل نمایید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه در کمتر از 60 دقیقه با شما تماس خواهد گرفت.

ثبت سفارش خدمات
تعمیر یخچال جنرال الکتریک

ثبت سفارش تعمیرات، در کمتر از ۶۰ ثانیه

به منظور درخواست خدمات بدون هیچ تماسی و فقط با تکمیل فرم زیر، در کمتر از ۶۰ ثانیه اطلاعات خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

ایرادات متداول تعمیر یخچال جنرال الکتریک

در باکس های زیر از ایرادات متداول یخچال جنرال الکتریک مطلع شوید.

موتور ساید بای ساید جنرال مدام کار میکند و خاموش نمی شود.

اگر یخچال قدیمی می باشد و موتور یکسره کار می کند و قطع نمی شود، احتمالا ترموستات یخچال جنرال الکتریک دچار ایراد شده است . در اینگونه مواقع داخل یخچال و فریزر به شدت خنک می شود و در مواردی شدیدا برفک می زند.
اگر دستگاه شما دیجیتالی است و دارای برد می باشد احتمال می رود که برد نیز آسیب دیده باشد. دلایل دیگر را در مقاله یکسره کار کردن یخچال جنرال الکتریک بخوانید.

بیشتربیشتر

وقتی درب یخچال باز و بسته می شود صدا می دهد

زمانی که درب یخچال را باز کرده و سپس می بندید و صدای ناهنجار از یخچال فریزر می شنوید به احتمال زیاد عیب از فن یخچال فریزر جنرال الکتریک می باشد .
فن قطعه ای است که معمولا در کانالی بین یخچال و فریزر قرار دارد و وظیفه گردش هوا را بر عهده دارد.

بیشتربیشتر

دیسپنسر آب یخچال جنرال کار نمی کند!

یکی از دلایلی که باعث این مشکل میشود مسدود بودن فیلتر آب است. دلیل احتمالی دیگر خاموش بودن یا قطع اتصال تغذیه کننده آب است. البته ممکن است هوا در سیستم آب گیر کرده باشد یا حتی دیسپنسر قفل شده است.
برای برطرف کردن این مساله ابتدا اتصال آب را چک کنید! دکمه Lock را در حدود ۳ ثانیه فشارداده و نگه دارید. برای حداقل دو دقیقه نیز پدال دیسپنسر را فشار دهید.
اگر نیاز به تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک پیدا کردید آموزش تعمیر آنلاین را مشاهده فرمائید.

بیشتربیشتر

درب یخچال جنرال الکتریک خوب بسته نمی شود

الف : لاستیک دور درب یخچال خراب شده است و نیاز به تعویض دارد.
ب : لولای درب خراب شده است و یا نیاز به ریگلاژ دارد .
ج : سرمای داخل یخچال و فریزر کم است و عمل وکیوم درست صورت نمی گیرد.

بیشتربیشتر

در کف ساید جنرال الکتریک آب جمع می شود.

معمولا برای جلوگیری از برفک زدن فریزر ، سیستم داخلی به کمک یک المنت برفک ها را آب کرده و این آب از طریق سوراخ انتهای دستگاه خارج و به کاسه درین انتقال داده می شود . زمانی که کاسه درین پوسیده شده باشد و یا سوراخ انتقال قطعات آب دچار گرفتگی شده باشد این حالت رخ می دهد.

بیشتربیشتر

درب یخچال به خوبی بسته نمی شود!

ممکن است واشرهای لولای درب تاب برداشته باشد که در این حالت می توانید یک ژل شامل مواد شیمیایی روی واشر بمالید.
دلیل دیگری که ممکن است باعث مشکل بسته نشدن درب یخچال شود عدم جاگیری مناسب قفسه ها باشد، یعنی قفسه ها از جلو به درب یخچال فشار می آورند. برای رفع این مشکل بهتر است قفسه ها را درآورده و به خوبی جا بزنید.

بیشتربیشتر

سوالات متداول

01هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک چگونه محاسبه می شود؟
تلاش نمایندگی جنرال الکتریک بر فعالیت روشن و مشخص است. بدین منظور همواره نرخ نامه هایی مشخص را برای تعمیرات خود در نظر گرفته است. هیچگاه نمی توان بدون بازدید دستگاه و یا اطلاع از ایراد دقیق دستگاه هزینه دقیقی را اعلام نمود اما می توان این تضمین را داد که هزینه اعلام شده توسط کارشناس نمایندگی جنرال الکتریک در چهارچوب مشخصی و بر اساس نرخ نامه معینی می باشد. هزینه دستمزد تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک بر اساس نرخ نامه اتحادیه های مربوطه می باشد و در بسیاری از موارد حتی دستمزدها از این نرخنامه نیز پایین تر است. قیمت قطعات نیز با توجه به قیمت سایت جهانی جنرال الکتریک general electric به مشتری اعلام می گردد.
02تعمیرات یخچال جنرال الکتریک چه مدت ضمانت دارد؟
ما دستگاه شما را پس از انجام تعمیرات به مدت شش ماه ضمانت می کنیم و در این مدت اگر ایراد قبلی مجدد تکرار شود شما نباید هزینه ای پرداخت نمایید. توجه داشته باشید لوازم شیشه ای مانند کشو ها و لوازم زینتی مثل قاب ها فاقد ضمانت می باشند.
03در صورتی که نسبت به تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟
آرامش و رضایت مشتری از اصول تعمیرآنلاین می باشد. پس در صورتی که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام انتقاد و یا اعتراضی داشتید تنها کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.
04در صورت بروز مجدد عیب آیا باید هزینه مجدد پرداخت کنم؟
خیر. در صورتی که در مدت گارانتی خدمات، عیب دستگاه مجددا تکرار شود، شما هیچگونه هزینه ای نباید پرداخت کنید.
05آیا تضمینی برای حفظ امنیت حریم شخصی من در هنگام حضور تکنسین در محل وجود دارد؟
بله. علاوه بر آنکه تمامی کارشناسان این مرکز از افراد متعهد و امین می باشند، تمامی موارد سازمان های امنیتی و نظارتی را گذرانده و همگی دارای گواهی عدم سوء پیشینه می باشند و تست های روانشناسی مجموعه را گذرانده اند.
06نحوه تسویه حساب صورتحساب به چه صورت است؟
در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می کند و شما می توانید برای تسویه صورتحساب مبلغ را به حساب مجموعه و یا تکنسین واریز نمایید.
07آیا هزینه تعمیرات بر اساس نرخ مشخصی می باشد؟
بله. تمامی قیمت های اعلام شده توسط تکنسین بر اساس قیمت های اعلام شده گروه نرخ گذاری اتحادیه می باشد. شما می توانید به کمک امکان محاسبه آنلاین تعمیرات از اجرت خدمات مطلع شوید.
08در صورتی که در هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات منصرف شوم آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟
در صورتی که تعمیرکار در محل حاضر شود و پس از یافتن عیب، به هر دلیلی با تعمیرات موافقت نشود، شما تنها کافی است هزینه ایاب و ذهاب و عیب یابی را بپردازید.

سفارش تعمیر یخچال جنرال الکتریک

در صورت خرابی یخچال جنرال الکتریک خود میتوانید با کارشناسان تعمیر آنلاین تماس بگیرید. تکنسین های مجرب تعمیرآنلاین در اسرع وقت جهت تعمیرات یخچال در منزل با شما هماهنگ خواهد کرد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در تهران

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که افراد علاقه‌مند نیستند که با آن سروکار داشته باشند، تعمیر لوازم منزل و از همه مهم‌تر تعمیر یخچال جنرال الکتریک است. همان طور که می‌دانید در بین وسایل منزل، یخچال یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایلی است که در همه خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بدون آن نمی‌توان زندگی کرد.

می‌توانید امتحان کنید که اگر یخچالی در منزل شما نباشد چه اتفاقاتی می‌افتد؟! مشخص است که مواد غذایی شما در کوتاه‌ترین زمان فاسد خواهند شد. در نتیجه کاملاً طبیعی است که تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک از چه میزان اهمیتی برخوردار است و به عنوان بزرگ‌ترین چالش هر خانه‌ای به شمار می‌آید. قطعاً با مشاهده کوچک‌ترین ایرادی نگران خواهید شد، هر چند که یخچال شما بهترین و با کیفیت‌ترین نوع محصول باشد باز هم به تعمیرات نیاز خواهد داشت.

در چنین شرایط غیر قابل تحملی سؤالات زیادی ذهن شما را درگیر خود می‌کند و ممکن است از خود بپرسید که چه چیزی باعث خرابی این یخچال شده است؟، مشکل این یخچال چیست؟، چگونه می‌توانم در کوتاه‌ترین زمان نسبت به تعمیر آن اقدام کنم؟، هزینه این تعمیرات چقدر است؟ و در نهایت مهم‌ترین سؤالی که برایتان مطرح می‌شود، این است که بپرسید برای تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به کدام مرکز تعمیرات باید مراجعه کنیم؟

برای اینکه به نگرانی خود پایان دهید و خیلی سریع و بدون دغدغه نسبت به تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک اقدام کنید، می‌توانید مرکز تعمیر آنلاین را برای رفع مشکلات و تعمیرات لوازم خانگی خود انتخاب نمایید. از آنجایی که شرکت تعمیر آنلاین با به کارگیری افراد متخصص، کارشناس و با تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی، همواره در تلاش بهترین خدمات تعمیرات را به مشتریان ارائه کند، می‌توانید با اطمینان کامل تمامی مراحل تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود را به این شرکت بسپارید. برند تعمیر آنلاین یکی از معتبرترین مجموعه‌های فعال در زمینه تعمیرات انواع وسایل منزل است که می‌تواند به سراسر کشور خدمات ارائه کند.

خدمات تعمیر آنلاین برای تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

حالا که می‌دانید برای تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک خود چه شرکتی را انتخاب کنید، دو روش برای آغاز مراحل تعمیرات برای شما وجود دارد که در ابتدای کار می‌توانید از این دو روش استفاده کنید. اولین روش ورود به سایت تعمیر آنلاین و مطالعه مطالب موجود در آن است که از این طریق ممکن است متوجه عیب و ایراد کوچک یخچالتان شوید و خودتان به راحتی آن را برطرف کنید. عیب یابی یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک یکی از مباحث بسیار مهمی است که سایت مورد بررسی قرار گرفته است و به شما کمک می‌کند تا خودتان ایرادات یخچال را بیابید و آن‌ها را رفع کنید.

دومین روش جهت تعمیرات دستگاه مورد نظر شما، برقراری تماس با کارشناسان و متخصصین تعمیر آنلاین است. شما در صورتی این کار را انجام می‌دهید که عیب یابی یخچال شما نیاز به مهارت و تخصص داشته باشد. ممکن است پیرامون تعمیرات یخچال ساید بای ساید شما سؤالی مطرح شود که چرا باید از خدمات تعمیرات تعمیر آنلاین استفاده کرد؟ و یا این که این خدمات چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟

• تمامی قطعاتی که به هنگام تعمیرات در دستگاه شما استفاده می‌شود از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات بازار هستند.
• کارشناسان با تجربه و متخصص تعمیر آنلاین بعد از ارائه بهترین خدمات، اقدام به مشاوره و راهنمایی می‌کنند که چگونه این دستگاه استفاده کنید.
‌ شما می‌توانید تمامی درخواست‌های خود را به تعمیر آنلاین اعلام کنید. کارشناسان حرفه‌ای ما می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان مشکل وسیله شما را حل کنند.
• با مراجعه به مرکز تعمیر آنلاین علاوه بر این که از خدمات تعمیرات مقرون به صرفه استفاده می‌کنید، می‌توانید از کیفیت بالای کار بهره‌مند شوید.
• هزینه‌های تعمیرات در تمامی مراحل به درخواست مشتری، کاملاً واضح و روشن اعلام خواهد شد.
• یکی از بهترین مزایای تعمیر آنلاین، ارائه قیمت‌های به صرفه و حتی کمتر از نرخ اعلام شده از طرف اتحادیه می‌باشد. همین مورد باعث شده تا این برند در میان سایر شرکت‌های خدماتی از محبوبیت بیشتری برخوردار شود.

هزینه تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

هزینه تعمیرات، همواره یکی از با اهمیت‌ترین موضوعاتی است که مورد توجه هر فردی که به شرکت مورد نظر خود مراجعه می‌کند، قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید بدانید هزینه تعمیرات یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک بر چه اساسی تعیین می‌شود، ادامه مطلب را دنبال کنید.

اولویت در کار ما شفافیت و صداقت با مشتریان است؛ بنابراین مطمئن باشید که منصفانه‌ترین قیمت را با توجه به عوامل مختلف به شما اعلام خواهیم کرد. بعد از تماس با واحد خدمات شرکت تعمیر آنلاین و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی، کارشناسان ما آماده خدمات رسانی به شما خواهند شد.

ساید بای ساید جنرال الکتریک شما بدون جابجایی توسط متخصصین ما به طور کامل بررسی و عیب یابی می‌شود و پس از کسب اجاره مشتری و تأیید هزینه، فرآیند تعمیرات آغاز می‌گردد. شما می‌توانید از خدمات 6 ماه گارانتی تعمیر آنلاین بهره مند شوید و در صورت نیاز مجدد به تعمیر بخش قبلی دستگاه هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد. لازم به ذکر است که هزینه عیب یابی دستگاه شما به صورت رایگان می‌باشد.

نظرات کاربران

Add a review

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش خدمات
۰۲۱-۴۵۳۹۶

درخواســت آنـــلاین اعزام تعــــمیرکـــار

برای تمام مناطق ۲۲ گانه تهران

سوالات متداول

01چه زمانی با من تماس خواهید گرفت؟

پس از ثبت فرم در کمتر از 60 دقیقه(در ساعات کاری) با شما تماس خواهیم گرفت.

 

اگر ساعت کاری تعمیرآنلاین به پایان رسیده باشد در ابتدای روز کاری بعد اپراتور با شما تماس خواهد گرفت.

ساعت کاری مجموعه:
شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه ها ۹ الی ۱۵

02آیا پس از ثبت فرم، تعمیرکار بدون هماهنگی مراجعه می کند؟

خیر. ابتدا اپراتور از دفتر مرکزی با شما تماس خواهد گرفت و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست شما برای تعمیرکار ارسال خواهد گردید.

03آیا سرویس دهی به تمام مناطق ایران انجام می شود؟

در حال حاضر شرکت تعمیرانلاین فقط به مناطق ۲۲ گانه تهران سرویس دهی دارد و هیچ شعبه ای در هیچ شهر دیگری ندارد.