بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟ این سؤالی است که این روزها در پی افزایش قیمت تلویزیون‌های خارجی بر سر زبان‌ها افتاده و تلاش برای کسب اطلاع از برندهای تلویزیون ایرانی را افزایش داده است.

متأسفانه در سال‌های اخیر افزایش برندهای چینی ارزان‌قیمت، تقریباً تمام تولیدکنندگان تلویزیون‌های ایرانی را به سمت واردات یا مونتاژ تلویزیون‌های چینی و یا دریافت قطعات چینی درجه 2 و 3 سوق داده است. به عبارت دیگر شاید عنوان بهترین تلویزیون مونتاژ ایران برای تلویزیون های ایرانی مناسب تر یاشد.

بهترین تلویزیون های ایرانی

 

می‌توان گفت که دیگر تلویزیون ایرانی وجود نداشته و تنها نامی از تلویزیون ایرانی باقی‌مانده و اکثر قطعات وارداتی و در اغلب موارد چینی است. البته نمی‌توان گفت که کیفیت این محصولات بد است. اما قطعاً کیفیت آن ها به کیفیت تلویزیون‌های پرآوازه‌ای همچون تلویزیون سونی نمی‌رسد.

در این مقاله از وبسایت تعمیرات لوازم برقی تعمیرآنلاین سعی شده علاوه بر راهنمای خرید، بهترین تلویزیون ایرانی موجود در بازار نیز با توضیحات معرفی شود، پس با ما همراه باشید.

بهترین برند تلویزیون ایرانی

در این بخش ما 4 برند از بهترین برند تلویزیون مونتاژ ایران را بررسی میکنیم. تلوزیون های اسنوا، ایکس ویژن، شهاب و جی پلاس از جمله بهترین برند تلویزیون ایرانی هستند.

1. اسنوا؛ بهترین تلویزیون ایرانی از دید کاربران

برند اسنوا متعلق به یک کمپانی ایرانی است که سابقه درخشانی در تولید و عرضه لوازم صوتی و تصویری داشته و یک از انواع بهترین تلویزیون مونتاژ ایران به شمار می آید. تلویزیون اسنوا از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است و با مجهز بودن به فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا، تصویر را خوش رنگ، درخشان و با کیفیت فوق العاده ای پخش می کند و کیفیت تلویزیون اسنوا در بعد نمایش تصاویر، عالی و مورد قبول است. اسنوا یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی است.

 

از دید بسیاری از کاربران ایرانی اسنوا بهترین تلویزیون مونتاژ ایران است.

 

  • کیفیت تلویزیون اسنوا

همان قدر که کیفیت تصویر در یک تلویزیون اهمیت بالایی دارد کیفیت و رسا بودن صدا نیز مهم است اسنوا نیز با توجه به این نکته از بلندگوهای حرفه ای که صدا را شفاف و قدرتمند پخش می‌کنند در این محصولات استفاده کرده است.

تلویزیون ‌های اسنوا دارای تمامی امکانات اولیه مورد نیاز یک تلویزیون می‌باشد. تلویزیون‌های تولید شده در شرکت اسنوا مجهز به گیرنده دیجیتال می باشد تا شما دیگر نیاز به خرید یک دستگاه جداگانه نداشته باشید، و به راحتی تمامی شبکه های صدا و سیما را دریافت کنید. ضمنا نگران ضمانت و خدمات پس از فروش هم نباشید، تلویزیون‌های اسنوا توسط شرکت انتخاب سرویس گارانتی شده است.

در مدل های هوشمند تلویزیون اسنوا امکان اتصال دستگاه به اینترنت به صورت بس سیم و از طریق کابل وجود دارد. تلویزیون های هوشمند اسنوا مجهز به پردازنده های قدرتمند 4 هسته و رم و حافظه داخلی برای ذخیره ویدیوها میباشد. این دستگاه دارای مودم و پورت LAN برای اتصال به وای فای و اینترنت بوده و از سیستم عامل اندروید است. ویژگی های ذکر شده به همراه مجهز بودن به دانگل اتصال تلفن همراه به دستگاه جهت استریم محتوای آن، تلویزیون اسنوا را به یکی از انواع بهترین تلویزیون مونتاژ ایران تبدیل کرده  اسن.

2. تلویزیون ایکس ویژن

یکی دیگر از انواع بهترین تلویزیون ایرانی برند ایکس ویژن است که این برند توسط شرکت مادیران معرفی ‌شده که یک شرکت کاملاً خصوصی است. تلویزیون xvison کیفیت و قیمت قابل قبولی دارد. شرکت مادیران بهترین شرکت در ارائه خدمات پس از فروش در ایران است.

پس با خرید این تلویزیون در مورد خدمات پس از فروش خیالتان راحت باشد. بهترین مدل‌های این تلویزیون ایرانی سری‌های XS،XK،KU است.

  • کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن به عنوان یکی از انواع بهترین تلویزیون مونتاژ ایران، سالیان سال مانیتورهای برند ال جی را در ایران مونتاژ و گارانتی می‌کرد. اطمینان خاطر مصرف کنندگان به مادیران تا حدی بود که همیشه حرفه‌ ای‌ ها و افراد اهل فن به کسانی که قصد جمع آوری کامپیوتر و قطعات آن را داشتند، پیشنهاد می‌دادند حتما مانیتور ال جی با گارانتی مادیران بخرند.

جی پلاس به عوان یکی از انواع مدل های بهترین تلویزیون مونتاژ ایران میتواند با نمونه های خارجی رقایبت کند

 

حالا حدود 13-14 سال هست که ایکس ویژن تلویزیون هم به بازار عرضه می‌کند در ابتدا فقط به تولید تلویزیون با اینچ کوچک مشغول بود اما در حال حاضر با تمرکز ویژه سعی می‌کند که محصولاتی که تولید می‌کند همگام با فناوری روز دنیا پیش برود.

تلویزیون ایکس ویژن در دو مدل هوشمند و معمولی وارد بازار میشود که با توجه به استفاده و امکانات تلویزون های هوشمند این مدل از دستگاه مورد اقبال و توجه بیشتری واقع شده است. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال به اینترنت و امکان اتصال به سرویس های آنلاین پخش فیلم و سریال به عنوان یکی از انواع بهترین تلویزیون مونتاژ ایران با رقبای داخلی و خارجی رقابت میکند. این دستگاه مجز به پورت های HDMI و USB و کامپوزیت و پورت صدای اپتیکال بوده و دارای کیفیت تصویر FullHD، 4K و HD در ابعاد 32 اینچ به بالا میباشد.

3. تلویزیون شهاب؛ یکی از انواع بهترین تلویزیون ایرانی

شرکت شهاب با توجه به بیش از 6 دهه فعالیت در زمینه تولید لوازم صوتی تصویری، تولید کننده یکی از بهترین تلویزیون ایرانی موجود در بازار است که توانسته تمام محصولات خود را با امکانات پیشرفته و به روز و با قیمتی بسیار مناسب و ارزان تر از ما بقی رقبای خود، وارد بازار کند.

شروع فعالیت ابتدایی شهاب در سال 1324 با افتتاح مرکز اولیه رادیو شهاب در حوزه صوت و تصویر و رادیو بود. در سال 1342 هم اخذ مجوز ساخت رادیو و تلویزیون را گرفت و یک سال بعد هم تلویزیون 32 اینچ ام بی ال آی تحت لیسانس فیلیپس را تولید کرد.

  • کیفیت تلویزیون شهاب

یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون شهاب به عنوان  یکی از تولیدکنندگان بهترین تلویزیون مونتاژ ایران، مدل شهاب مدل SH102U1 است. شکل ظاهری این مدل در عین سادگی می‌تواند پا به‌ پای تکنولوژی‌های روز دنیا قدم بردارد و در بازار با برندهای معروف رقابت کند. مهمترین ویژگی آن امکان پخش تصاویر 4K است.

بهترین تلویزیون مونتاژ ایران که میتواند جایگزین نمونه های خارجی باشد

 

دوست‌ داشتنی‌ ترین ویژگی درباره این مدل وجود سیستم ‌عامل اندروید است که باعث می‌شود یک موبایل صفحه بزرگ در اختیار داشته باشید و کلی برنامه مثل فیلیمو روی تلویزیون نصب کنید.

4. جی پلاس

جی پلاس، نمایندگی ال جی است که شروع به تولید لوازم‌خانگی ایرانی کرده است. تلویزیون‌های جی پلاس، یکی از با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های ساخت ایران هستند. این تلویزیون‌ها عمر طولانی‌ دارد و زمان زیادی می‌تواند بدون مشکل کار کند.

  • کیفیت تلویزیون جی پلاس

تلویزیون‌های جی پلاس در زمان شروع فعالیت ممکن است برای کاربران حرفه ای جذابیت زیادی نداشته باشد اما این موضوع به این معنی نیست که این تلویزیون ها از کیفیت و متریال ضعیفی ساخته شده است. جی پلاس نیز یکی از بهترین تلویزیون ایرانی است.

علاوه بر تعمیرات تلویزیون ، جهت تعمیر ماشین ظرفشویی ، تعمیر جاروبرقی و تعمیر لباسشویی نیز می توانید با تعمیر آنلاین تماس بگیرید. 

سری های جدید که امروزه تولید و ارائه می شود سری تلویزیون‌های JD JH JU جی پلاس است که این سری آخر جی پلاس در دیزاین و طراحی نسبت به سری قبلی پشرفت‌هایی داشته اما خیلی بیشتر از این‌ها می‌توانند دیزاین خود را بهبود ببخشند.

معرفی بهترین تلویزیون ایرانی موجود در بازار ایران

 

اما از نظر کیفیت از متریال بسیار بهتر و به روزتری ساخته شده است و این بدان معناست که شرکت گلدیران تمام سعی و تلاش خود را برای ساخت و ارائه هرچه بهتر و قوی تر محصولات جی پلاس به کار بسته است.

از نقاط قوت تلویزیون‌های جی پلاس به عنوان یکی از انواع بهترین تلویزیون مونتاژ ایران، می‌توان به گارانتی گلدیران، قیمت مناسب و ارزان و کیفیت راضی کننده اشاره کرد.

تلویزیون جی پلاس در مدل های هوشمند و معمولی به بازار عرضه میشود. تلویزیون هوشمند جی پلاس دارای چند پورت HDMI و USB و در برخی مدل ها دارای پورت کامپوزیت است. این دستگاه ها از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.

5. سام الکترونیک

تلویزیون های سام الکترونیک یکی از بهترین تلویزیون ایرانی و جایگزین های ایرانی تلویزیون های سامسونگ هستند که توسط شرکت سام سرویس تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اکثر قطعات این تلویزیون های این برند تولید داخل هستند و برخی از آن ها از قطعات با کیفیت چینی، کره‌ای و تایوانی هستند. تمامی نرم افزارهای داخلی این برند نیز توسط مهندسین ایرانی طراحی شده است.

تلویزیون سام یکی از انواع بهترین تلویزیون ایرانی است.
  • کیفیت تلویزیون سام الکترونیک

در برخی از مدل های سام الکترونیک از تکنولوژی UHD استفاده می‌شود که تراکم پیکسلی بالا، تفکیک رنگ عالی و وضوح تصویر رضایت بخشی را به مخاطب ارائه می‌دهد. طراحی ظاهری این  برند مقایسه با برند های داخلی نمره‌ی رضایت بخشی را دریافت می‌کند.
در بعضی از مدل های سام الکترونیک از ویژگی های اسمارت معتددی پشتیبانی می‌شود.برخی از مدل های سام الکترونیک قابلیت انعکاس صدا را دارند که این باعث لذت بخش تر تماشای فیلم در این تلوزیون ها می‌شود.

کیفیت تصویر تلویزیون سام الکترونیک در بسیاری از مدل ها 4KUHD بوده و ذارای صفحه نمایش LED میباشد و در برخی مدل ها کیفیت تصویر تا دو میلیون پیکسل میرسد. دز بسیاری از موارد تلویزیون های سام الکترونیک با تلویزون های سامس.نگ مقایسه میشود که در این مقایسه درست است که تلویزیون های سام الکترونیک پردازنده های ضعیف تری نسبت به سامسونگ دارند اما جنس بدنه هردو تقریبا یکسان است. تلویزیون های سام الترونیک به عنوان یکی از انواع بهترین تلویزیون مونتاژ ایران داری قابلیت اتصال به اینترنت و پشتیبانی از سیستم عامل اندروید است و با قیمت مناسب و گارانتی 24 ماهه به حوبی با رقبای داخلی و خارجی خود رقابت میکند.

برای خرید تلویزیون ابتدا این کارها را انجام دهید

اگر شما می خواهید بهترین انتخاب را برای خرید بهترین تلویزیون ایرانی داشته باشید لازم است تا نیازهای خودتان را در مورد یک تلویزیون دسته بندی کنید و بر روی یک کاغذ بنویسید. هر کدام از برند ها دارای یک سری خصوصیات می باشند. البته ما به شما توصیه می کنیم زیاد درگیر جزئیات نشوید چرا که در بیشتر موارد تلویزیون‌های هم رده تفاوت‌های زیادی با هم ندارند.

  • میزان بودجه‌تان را تعیین کنید یعنی چقدر می‌خواهید برای خرید تلویزیون هزینه کنید.
  • ویژگی‌هایی که در تلویزیون اهمیت بیشتری دارند (مثلا کیفیت تصویر یا کیفیت صدا ، امکانات) را بنویسید و سپس برای انتخاب بهترین برند تلویزیون به خواسته‌هایتان امتیاز بدهید.
  • با توجه به فضایی که دارید اندازه تلویزیون را انتخاب کنید یعنی مشخص کنید تلویزیون چند اینچ نیاز دارید و این به فضای شما و فاصله‌تان از تلویزیون بستگی دارد.
  • تلویزیون شما چه امکاناتی باید داشته باشد. آیا میخواهید تلویزیون‌تان اسمارت باشد و از آن برای وبگردی استفاده می کنید. یا گیمر هستید و از آن بیشتر برای بازی استفاده می‌کنید؟

همچنین شما می توانید با مراجعه به مقاله راهنمای خرید تلویزیون این موارد را دقیق‌تر مطالعه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد بهترین تلویزیون ایرانی به شما معرفی شود، البته ترتیب معرفی به معنای امتیاز و رتبه‌دهی یا برتری برند خاصی نیست. در صورتی که به خرید بهترین تلویزیون مونتاژ ایران علاه مند هستید میتوانید با مطالعه دقیق این مقاله نسبت به انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید. امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید خرید و انتخاب خوبی داشته باشید.