تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون

به تعمیرآنلاین خوش آمدید. این مجموعه به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون ال جی، همواره در کنار شما خواهد بود. هم اکنون به منظور ثبت سفارش تعمیر تلویزیون ال جی خود با شماره 45396-021 تماس بگیرید و یا فرم درخواست اعزام کارشناس را تکمیل نمایید.

ثبت سفارش خدمات
برای ثبت سفارش تعمیر تلویزیون الجی کافی است با 45396-021 تماس بگیرید و یا فرم درخواست اعزام کارشناس را تکمیل نمایید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما جهت حضور با شما هماهنگ خواهند شد.

ثبت سفارش تعمیرات، در کمتر از ۶۰ ثانیه

به منظور درخواست خدمات بدون هیچ تماسی و فقط با تکمیل فرم زیر، در کمتر از ۶۰ ثانیه اطلاعات خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

ایرادات متداول تعمیر تلویزیون ال جی

در ادامه برخی از ایرادات متداول تلویزیون ال جی را بخوانید.

روشن نشدن تلویزیون ال جی

یکی از پرتکرارترین ایرادهای تلویزیون ال جی روشن نشدن آن است که دلایل زیادی را نیز شامل می‌شود. فرسوده شدن برخی از قطعات در داخل تلویزیون ال جی باعث بروز این مشکل می‌گردد که باید برای برطرف کردن کامل ایراد، تعویض و یا تعمیر شوند. گاهی نیز علت روشن نشدن تلویزیون ال جی استفاده از فلش‌های ویروسی است که در این حالت ویروس‌ها باعث ایجاد اختلال در عملکرد برنامه های تلویزیون شده و در ادامه، عدم روشن شدن تلویزیون ال جی را در پی خواهد داشت.

در برخی مواقع ممکن است بروز این ایراد تنها ناشی از قطع شدن کابل و یا محافظ باشد، بنابراین به یاد داشته باشید که در ابتدای بررسی دستگاه خود، از سالم بودن کابل و محافظ آن اطمینان حاصل کنید.

بیشتربیشتر

تلویزیون ال جی در حالت HDMI تصویر ندارد

استفاده از کابل HDMI نامرغوب و غیر‌اورجینال در برخی مواقع باعث خاموش شدن تلویزیون ال جی و یا رفتن تصویر نمایشگر می‌گردد. تا حد ممکن از کابل‌های اصلی برای اتصال به تلویزیون ال جی استفاده کنید تا از بروز این مشکل برای دستگاه جلوگیری شود. راه‌حل رفع این ایراد، ریست کردن نرم افزاری تلویزیون ال جی می‌باشد و در صورت عدم رفع آن، باید از تکنسین مجرب و باتجربه در این زمینه کمک گرفته تا در جهت برطرف کردن اصولی ایراد دستگاه شما اقدام نماید.

بیشتربیشتر

خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

بروز این ایراد به طور معمول به علت خرابی در قسمت مین برد تلویزیون ال جی می‌باشد و برای رفع آن باید در جهت تعویض و یا تعمیر این بخش از دستگاه اقدام گردد.

بیشتربیشتر

تلویزیون ال جی خود به خود خاموش می‌شود

رخ دادن این ایراد برای تلویزیون ال جی شما به دو دلیل است:

نوسان برق: طراحی تلویزیون های نسل جدید به گونه ای است که با مقدار ولتاژ پایین کار می‌کنند و به همین دلیل اگر نوسان برق با مقدار ولتاژ بالا وارد دستگاه شود موجب آسیب‌دیدگی برد پاور تلویزیون شده و در نتیجه دستگاه دیگر نمی تواند برق و ولتاژ لازم را برای قسمت‌های مختلف تلویزیون ال جی تامین نماید .در ادامه زمانی که بخش مین برد تلویزیون از کار بایستد، باعث سوختگی CPU دستگاه شده و به خاموش شدن خود به خود تلویزیون ال جی منتهی می‌گردد. در برخی مواقع نیز خرابی مین برد تنها به علت فرسودگی آن می‌باشد و باید به سرعت تعمیر و یا تعویض شود.

فلش ویروسی: استفاده کردن از فلش ویروسی باعث اختلال در عملکرد برنامه های تلویزیون ال جی خواهد شد و بروز این اختلال سبب خاموش شدن خود به خود تلویزیون ال جی می‌گردد.

بیشتربیشتر

کم نور شدن تلویزیون ال جی

برای رفع این ایراد در ابتدا به بخش تنظیمات نور تلویزیون ال جی خود بروید و آن را با دقت بررسی کنید. اگر ایراد با تنظیم میزان نور برطرف نگردد، مشکل رخ داده ناشی از کاهش فسفر موجود در پلاسمای تلویزیون ال جی خواهد بود. در صورت بروز این نقص، به شخصه برای تعمیر آن اقدام نکنید زیرا در صورت عدم تخصص احتمال آسیب‌دیدگی دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد در نتیجه تعمیر تلویزیون ال جی خود را تنها به دست تکنسین های مجرب و با تجربه در این زمینه بسپارید.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله علت کم نور شدن صفحه تلویزیون رجوع کنید.

بیشتربیشتر

خرابی بک لایت در تلویزیون ال جی

قطعه بک لایت تلویزیون ال جی دارای عمر معینی است و به طور معمول پس از گذشت عمر مفیدشان دچار خرابی و آسیب‌دیدگی خواهند شد. بک لایت وظیفه تامین‌ نور پس زمینه برای نمایش تصویر روی پنل تلویزیون را بر عهده دارد.

خرابی بک لایت در سری‌های مختلف تلویزیون ال جی به شکل‌های متفاوتی ظاهر می‌گردد:

  1. تلویزیون ال جی صدا دارد اما تصویر ندارد.
  2. سیاه شدن نیمی از تصویر تلویزیون ال جی
  3. مشاهده نقاط نورانی بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون ال جی
  4. تصویر در تلویزیون ال جی چشمک می‌زند ( قطع و وصل شدن تصویر )

و… .

در ادامه میتوانید مقاله علت سوختن بک لایت و تعمیر آن را بخوانید.

بیشتربیشتر

ایجاد خطوط عمودی و افقی در تلویزیون ال جی

اگر خطوط ایجاد شده بر روی نمایشگر تلویزیون ال جی به صورت نیمه ظاهر شوند، این مشکل ناشی از خرابی و آسیب‌دیدگی پنل دستگاه است. اگر خطوط به شکل عمودی و کامل ظاهر گردند، رخ دادن این نقص به دلیل آب خوردگی پنل و یا خرابی در قسمت فلت های تلویزیون  می‌باشد و اگر خطوط افقی و به صورت کامل بر روی صفحه نمایان شده باشند این مورد به علت بروز مشکل در گوشواره‌های پنل دستگاه خواهد بود.

بیشتربیشتر

پاک شدن کانال های تلویزیون ال جی

در برخی مواقع با خاموش کردن و مجدد روشن کردن تلویزیون، هیچ کانالی برای شما یافت نشده و نمایش داده نمی‌شود! و در این حالت باید بعد از هر بار خاموش و روشن کردن تلویزیون ال جی، فرآیند کانال یابی را انجام دهید. برای رفع کامل این ایراد باید بخش آی سی حافظه مین برد دستگاه سریعا تعویض گردد.

بیشتربیشتر

سوالات متداول

01هزینه تعمیر ماشین تلویزیون ال جی چقدر است؟

به علت تعدد ایرادات تلویزیون ، تا پیش از بازدید دقیق نمی توان هزینه دقیقی اعلام کرد اما تمامی قیمت های اعلام شده توسط کارشناسان تعمیرآنلاین، بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد.

02اگر بعد از تعمیر، تلویزیون من مجدد همان ایراد را پیدا کند، آیا باید هزینه ی مجدد پرداخت کنم؟

خیر. در صورتی که در مدت گارانتی و پس از تعمیرات تلویزیون ال جی، عیب دستگاه مجدد تکرار شود، شما نباید هیچگونه هزینه ای را پرداخت نمایید.

03برای ثبت درخواست تعمیر تلویزیون ال جی چه اقدامی انجام دهیم؟

برای ثبت سفارش تعمیر تلویزیون الجی کافی است با 45396-021 تماس بگیرید و یا فرم درخواست اعزام کارشناس را تکمیل نمایید. پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما جهت حضور با شما هماهنگ خواهند شد.

تعمیر تلویزیون ال جی

وقتی نوبت به طراحی و ساخت تلویزیون‌های هوشمند و باکیفیت می‌رسد، مسلم است که غولی همچون ال جی می‌تواند از بسیاری از رقیبان خود پیشی بگیرد. این شرکت، با تولید مدل‌های جدید و خلاقانه، همواره در تلاش است تا بهترین تجربه را برای مشتریان و مخاطبان خود فراهم سازد.
با این وجود، حتی برای بهترین محصولات و با بیشترین کیفیت هم عمر مفید مشخصی تعیین شده است. به همین علت، ممکن است پس از چندین سال استفاده، روزی به مشکل بربخورید و به تعمیر تلویزیون ال جی خود نیاز پیدا کنید. این مقاله در خصوص هر آن چه که لازم است بدانید، صحبت می‌کند. توصیه می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

اگر تعمیر تلویزیون ال حی به موقع انجام شود لامپ تصویر دستگاه دیرتر خراب میشود.

تلوزیون‌های ال جی

ال جی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه لوازم خانگی است که به‌دلیل سطح کیفی بالا و تنوع محصولات، محبوبیت فراوانی در سطح جهانی دارد. یکی از محصولات پرطرفدار ال جی، تلویزیون‌های این برند است. این کمپانی کره‌ای با طراحی انواع تلویزیون LED و LCD با بیشترین ظرافت به‌کاررفته در ساخت آن‌ها همواره در جلب رضایت مشتریان خود می‌کوشد.
نکته مهم درباره تلویزیون‌های ال جی آن است که این محصولات در رده‌ها و سری‌های مختلفی ساخته می‌شوند. هر کدام از این سری‌ها از نظر مشخصات و سطح فنی خود با بقیه تفاوت دارند. به‌طور مثال صفحه نمایشگر در سری ۹ با وضوح و شفافیت بیشتری نسبت به سری ۶ عمل می‌کند. وضوح تصاویر و امکانات فوق پیشرفته در سری‌های بالا سبب شده است که امروزه اغلب سری‌های ۷، ۸ و ۹ در سطح بازار موجود باشند.
افزون‌‌بر این موارد، این کمپانی اقدام به تولید جدید‌ترین نسل تلویزیون‌های هوشمند، یعنی تلویزیون‌های OLED کرده است. این سری تلویزیون‌ها نه‌تنها از جهت ظرفیت حافظه ارتقا پیدا کرده‌اند، بلکه نمایشگری فوق‌العاده با سرعت پردازش حرفه‌ای دارند. این مدل تلویزیون‌ها با برخوردار بودن از سرعت پردازش بالا و تمییز دادن رنگ‌ها به‌ دلیل شفافیت، به خوبی نیز میان تاریکی و روشنایی تصاویر مرز می‌کشند و آن‌ها را نیز از هم متمایز می‌کنند.
تمام این امکانات در تلویزیون‌های ال جی آن‌ها را تبدیل به یکی از برترین طراحان جهان کرده است. اما محصولات هیچ شرکتی از خرابی و نیاز به تعمیر مصون نیستند و دیر یا زود ممکن است تلویزیونی به تعمیر نیاز پیدا کند. تعمیر تلویزیون ال جی نیز یکی از این موارد است اما هنگام نیاز به تعمیر، چه کاری باید انجام داد؟

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

تلویزیون‌ها اغلب از عمر طولانی‌مدتی برخوردار هستند و اگر از یک برند معتیر نیز باشند، کمتر دچار خرابی می‌شوند. با این حال، مشکلات بسیاری می‌تواند در ارتباط با آن‌ها رخ دهد؛ در این مواقع حتماً بهتر است مشکل با تکنسینی متخصص میان بگذارید و از اقدامات خودسرانه بپرهیزید. البته امروزه که تعمیر تلویزیون ال جی در منزل نیز انجام می‌شود، به راحتی می‌توانید از حضور کارشناسان در منزل بهره بگیرید و مشکل را در زمانی کم بیابید.
نکته مهم در ارتباط با مرکز تعمیراتی است که برای تعمیر تلویزیون ال جی برمی‌گزینید. از آنجا که حساسیت تلویزیون‌ها به شدت بالاست، برای تعمیر آن‌ها به تیمی حرفه‌ای نیاز دارید. تیمی که خدمات تعمیر و رفع مشکل را در کمترین زمان انجام دهد و در نهایت هزینه‌های منصفانه‌ای را نیز در نظر بگیرد. به‌طور مثال، تیم تعمیر آنلاین نه‌تنها کارشناسانی مجرب دارد، بلکه در سریع‌ترین زمان نیز علت را خرابی را مشخص و سپس اقدام به رفع آن می‌کنند. این خدمات تماماً در منزل انجام می‌شود و تلاش بر آن است تا مالک دستگاه کمترین ضرر را متحمل شود.

هنگام تعمیرات تلویزیون ال جی اگر مشکل از لامپ تصویر است از هرگونه اقدام خودسرانه بپرهیزید.
نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید، استفاده از قطعات اصل و یا همان اورجینال است. معمولا کالاهای باکیفیتی مثل لوازم ساخت شرکت ال جی، باید همواره از قطعاتی استفاده کنند که مخصوص مدل خودشان ساخته شده است. در بسیاری از مواقع، در زمان تعمیر تلویزیون ال جی یا سایر محصولات این شرکت، ممکن است لازم باشد که یک یا چند قطعه‌ی این دستگاه تعویض شوند.
در چنین حالت‌هایی، بهترین راه این است که تعمیرکاری را انتخاب کنید که به شما تضمین می‌دهد تا از قطعات اورجینال استفاده کند. به این شکل، می‌توانید مطمئن باشید که قرار نیست مشکل دستگاه شما به راحتی بازگردد و همچنین با استفاده از قطعه‌های اصل، عمر مفید وسیله را نیز افزایش خواهید داد.

ایرادات رایج تلویزیون ال جی

شاید عجیب به نظر برسد اما خرابی لوازم برای محصولات برندهای معتبر نیز اتفاق می‌افتد. در حقیقت هیچ وسیله‌ای نمی‌تواند خود را از گزند خرابی و تعمیرات حفظ کند اما چه عواملی باعث مشکل در لوازم خانگی می‌شوند؟ در واقع ایراداتی که در یک محصول وجود دارد، این امر را محقق می‌کنند. بر همین اساس تعمیر تلویزیون نیز امری عادی است اما چه ایراداتی در تلویزیون‌های ال جی وجود دارند که ممکن است محصولات این غول لوازم خانگی را دچار مشکل کنند؟

  •  نداشتن تصویر در حالت HDMI و یا بدکیفیت بودن تصویر

از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، این است که سعی کنید تا همیشه از لوازم جانبی اصل خود دستگاه استفاده کنید. استفاده از یک کابل HDMI دیگر که مخصوص تلویزیون ال جی شما نیست می‌تواند باعث شود تا تصویر اصلا بر روی تلویزیون پخش نشود. افزون بر آن، حتی اگر موفق شوید تا از طریق کابل تصویر را انتقال دهید، این احتمال بسیار وجود دارد که تصویر کیفیت مناسبی نداشته باشد.

  •  پاک شدن کانال‌های تلویزیون‌های ال جی

یکی از رایج‌ترین ایرادات موجود در تلویزیون‌های ال جی، پاک شدن کانال‌ها است. این مشکل به‌دلیل خرابی قسمتی از آی سی حافظه رخ می‌دهد که سبب پاک‌ شدن شبکه‌ها و همچنین سیاهی صفحه تلویزیون می‌شود. اگر نسبت به تعمیر تلویزیون ال جی در این مواقع اقدام نکنید، ممکن است دستگاه کاملاً خراب شود.

  •  ویروسی شدن تلویزیون ال جی در اثر اتصال فلش یا گوشی آلوده

تلویزیون در دو حالت ویروسی خواهد شد: یا با اتصال فلش و دستگاه‌های ویروسی به آن یا خود دستگاه در معرض ویروس قرار می‌گیرد. در این صورت، قطعات تلویزیون دچار خرابی می‌شوند و ممکن است پس از روشن شدن، شبکه‌ها در دسترس نباشند. چه کاری باید انجام دهید؟ یا تلویزیون را ریست کنید یا با یک تیم متخصص مانند تعمیر آنلاین تماس بگیرید و تعمیر تلویزیون الجی را پیش از بروز مشکلات جدی‌تری آغاز کنید.

  •  وجود خط‌های عمودی یا افقی بر روی صفحه نمایش تلویزیون

در چنین مواقعی، به احتمال زیاد مشکل از پنل LCD یا LED صفحه نمایش است که با خرابی آن، ممکن است خط‌های عمودی یا افقی عجیبی بر روی صفحه نمایش داده شوند.
این مشکل، یک مورد بسیار تخصصی است و بهتر است بدون دستکاری تلویزیون، در اسرع وقت از کمک یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. تلاش برای تعمیر کردن چنین مشکلاتی بدون حضور یک فرد باتجربه، ممکن است آسیبی جبران ناپذیر به دستگاه وارد کند. از دیگر نشانه‌های خرابی پنل، مشکلات دیگری مربوط به پخش تصویر، مانند پرش تصویر و یا لرزیدن آن حین نمایش است.

خط های عمودی و افقی در صفحه تلویزیون ال جی میتواند به دلیل ایراد در پنل دستگاه باشد.
  •  هنگ کردن مداوم تلویزیون

یکی از ایرادات اساسی که به تلویزیون‌های ال جی وارد می‌شود، هنگ کردن مداوم است‌. برخی از این دستگاه‌ها پس از روشن شدن، خاموش می‌شوند و کلافگی کاربران را به وجود می‌آورند. از آنجا که این اختلال به بخش مین برد برمی‌گردد، باید آن را تعمیر کنید.

  •  نشان دادن خطای Not Programmed در تلویزیون‌های ال جی

گاهی بر روی تلویزیون‌های ال جی ممکن است پیامی ببینید با این مضمون که برنامه‌ای یافت نمی‌شود. (Not programmed) در این حالت باید به دو شیوه اقدام کنید. یا به‌طور دستی کابل‌ها و اتصالات تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید و یا به بخش تنظیمات بروید و به‌طور خودکار تعمیر تلویزیون ال جی را انجام دهید. البته گاهی مشکل به تنظیمات فنی برمی‌گردد و با ریست کردن یا تنظیمات دستی رفع نمی‌شود. در این حالت، به نظر کارشناس مربوطه نیاز دارید.

  •  خرابی منبع تغذیه و ریست شدن تلویزیون

شاید دیده باشید که تلویزیون‌های ال جی گاهی بدون دلیل ریست می‌شوند و اعصابتان را بهم می‌زند. این مشکل به بخش منبع تغذیه تلویزیون مرتبط است. گاهی نیز برد پاور تلویزیون که جریان مستقیم را برای قطعات دستگاه فراهم می‌آورد، دچار مشکل و ریست شدن تلویزیون می‌شود. در هر صورت، این ایراد را خودتان نمی‌توانید رفع کنید و باید کار را به یک تیم تعمیر تلویزیون ال جی در منزل بسپارید.

  •  تاخیر در روشن یا خاموش شدن تلویزیون ال جی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در تلویزیون‌های ال جی بسیار رخ دهد، این است که شما دکمه‌ی روشن / خاموش را بر روی کنترل خود فشار می‌دهید اما تصویر با تاخیر نمایش داده می‌شود و یا تلویزیون دیر خاموش می‌شود.
در قدم اول، از پر بودن باتری کنترل اطمینان خاطر کسب کنید. سپس، این احتمال را در نظر بگیرید که شاید دکمه‌های کنترل دستگاه در اثر قدمت و یا استفاده‌ی زیاد از کار افتاده‌اند. اگر هیچ کدام از این دو احتمال درست نبود، از یک تکنسین باتجربه درخواست کنید تا سلامت برد پاور تلویزیون شما را بررسی کند.
خرابی و نقص برد پاور دستگاه، باعث می‌شود تا دستوراتی که از جانب شما به کنترل صادر می‌شود، به دستگاه نرسد و یا با تاخیر برسد. به همین دلیل، اجرای فرمان نیز با تاخیر همراه خواهد بود.

  •  تاریک یا کم‌نور شدن تلویزیون ال جی

ایراد جدی دیگری که به تلویزیون‌های ال جی وارد است، کم‌نور شدن یا حتی تاریک شدن نمایشگر آن است. این ایراد در دستگاه‌های ال جی به‌طرز رایجی دیده می‌شود اما مشکل از کجاست؟ گاهی دستکاری نادرست تنظیمات دستگاه ممکن است نور صفحه را دستخوش تغییر قرار دهد، در حالی که گاهی نیز این مشکل به برد تلویزیون و بخش‌های فنی باز می‌گردد. برای آنکه شاهد مشکلات شدیدتری نباشید، پیشنهاد می‌کنیم ایراد را برای یک تیم متخصص بازگو کنید.

کم شدن نور تصویر یکی از ایرادات جدی است که تعمیر تلویزیون ال جی در این هنگام نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از تلویزیون ال جی

به منظور بالا بردن کارایی و افزایش طول عمر تلویزیون ال جی به هنگام استفاده از دستگاه خود حتما نکات زیر را رعایت کنید:

• تلویزیون ال جی را در قسمتی از خانه قرار دهید که نور آفتاب به صورت مستقیم بر روی صفحه نمایشگر آن نتابد.
• تلویزیون ال جی را با فاصله از دستگاه های حرارتی، رادیاتورها و محیط‌های دارای رطوبت قرار دهید.
• سوراخ های تهویه پشت تلویزیون ال جی پوشانده نشود تا تبادل حرارت و دمای داخلی دستگاه به راحتی صورت گیرد.
• تلویزیون ال جی را با فاصله مناسب و استاندارد از دیوار قرار دهید تا گردش آزادانه هوا در اطراف و بخش پشتی دستگاه به راحتی انجام شود.
• تلویزیون ال جی را با پارچه خیس و مرطوب یا با پاک‌کننده های شیمیایی تمیز نکنید زیرا ممکن است باعث آسیب‌دیدگی قسمت پنل تلویزیون گردد.
• از وارد شدن هرگونه ضربه و فشار به تلویزیون ال جی به خصوص تلویزیون های ال ای دی که از ظرافت ساختاری بسیاری برخوردار هستند جدا خودداری کنید.
• با استفاده از یک محافظ و یا ترانس برای تلویزیون ال جی از آسیب های ناشی از نوسان‌های ناگهانی برق جلوگیری کنید.

تعمیر آنلاین؛ بهترین گزینه برای تعمیر تلوزیون ال جی شما

علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، یکی دیگر از نکات قوتی که باعث می‌شود تا بسیاری از افراد به سراغ محصولات شرکتی همچون شرکت ال جی بروند، تنوع و فراوانی خدمات آن است. خدمات ال جی در اکثر شهرهای کشور ما ارائه می‌شود و حتی برخی از تعمیرکارها، کار تعمیر تلویزیون ال جی در منزل را هم انجام می‌دهند. به همین دلیل، هرگز لازم نیست نگران پیدا کردن یک مجموعه‌ی تعمیر مخصوص لوازم ال جی و یا قطعات اصل دستگاه خود باشید.

جدا از تمام این حرف‌ها، مجموعه‌ی تعمیر آنلاین آماده است تا با کمک تکنسین‌های حرفه‌ای و باتجربه، کار تعمیر تلویزیون ال جی شما و تعویض قطعات آن را به بهترین شیوه انجام دهد. بنابراین، اگر به دنبال بهترین گزینه‌ی موجود برای تعمیر تلویزیون ال جی در تهران هستید کافی است با ما تماس برقرار کنید و مشکل خود را ثبت کنید تا کارشناسان مجموعه در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند. امیدواریم توانسته باشیم تمام اطلاعاتی که به دنبال آن بودید را به شما ارائه دهیم. از همراهی شما عزیزان تا این لحظه سپاسگزاریم.

نظرات کاربران

Be the first to review “تعمیر تلویزیون ال جی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش خدمات
۰۲۱-۴۵۳۹۶

درخواســت آنـــلاین اعزام تعــــمیرکـــار

برای تمام مناطق ۲۲ گانه تهران

سوالات متداول

01چه زمانی با من تماس خواهید گرفت؟

پس از ثبت فرم در کمتر از 60 دقیقه(در ساعات کاری) با شما تماس خواهیم گرفت.

 

اگر ساعت کاری تعمیرآنلاین به پایان رسیده باشد در ابتدای روز کاری بعد اپراتور با شما تماس خواهد گرفت.

ساعت کاری مجموعه:
شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه ها ۹ الی ۱۵

02آیا پس از ثبت فرم، تعمیرکار بدون هماهنگی مراجعه می کند؟

خیر. ابتدا اپراتور از دفتر مرکزی با شما تماس خواهد گرفت و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست شما برای تعمیرکار ارسال خواهد گردید.

03آیا سرویس دهی به تمام مناطق ایران انجام می شود؟

در حال حاضر شرکت تعمیرانلاین فقط به مناطق ۲۲ گانه تهران سرویس دهی دارد و هیچ شعبه ای در هیچ شهر دیگری ندارد.