اگر آلارم فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک پروفایل شما روشن شده است و فیلتر ساید نیاز به تعویض دارد به شما توصیه می کنیم که این ویدئو را کامل مشاهده کنید.

کارشناسان نمایندگی جنرال الکتریک ما در این ویدئو به شما آموزش می دهند که چگونه فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک general electric را تعویض کرده و پس از آن چگونه آلارم فیلتر را پاک کنید.

توجه: اگر قسمتی در ویدئو برای شما ابهامی وجود داشت تنها کافی است مقاله ای که در زیر ویدئو قرار دارد را به صورت کامل بخوانید. ( زمان فیلم 2 دقیقه بوده که با مطالعه کامل این مقاله حدود 5 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت)

آموزش تصویری تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک پروفایل general electric

چرا فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک را عوض کنیم؟

در حالت کلی فیلتر ساید بای ساید علاوه بر بهبود کیفیت آب آشامیدنی مصرفی، باعث بهبود کارکرد سیستم آبسردکن و یخ ساز ساید بای ساید جنرال الکتریک می شود.

زمانی که فیلتر ساید بای ساید را به هر دلیلی تعویض نکنید، به مرور زمان با عیوب زیر مواجه خواهید شد:

1- آب بو و مزه ای نامطبوع می دهد :

پس از اینکه فیلتر در دوره ی کوتاهی تعویض نشود به مرور زمان املاح سفید آب را مشاهده خواهید کرد. هر چه این زمان طولانی تر شود بو و مزه ی بدی به آب اضافه خواهد شد. این بو و مزه به علت رشد باکتری های مضر در داخل فیلتر می باشد.

2- فشار آبسرد کن به شدت کاهش پیدا می کند:

معمولا زمانی که به آلارم تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک توجه نشود فشار آب تا 50 درصد کاهش پیدا می کند و زمان بیشتری برای پر شدن لیوان صرف می شود. همین امر سبب می شود که در طولانی مدت، به پمپ دستگاه فشار زیاد وارد شود.

3- یخ ساز ساید بای ساید جنرال الکتریک به درستی عمل نمی کند:

به مرور زمان مشاهده خواهید کرد که مدت زمان یخسازی به شدت افزایش پیدا کرده و یخ ها کیفیت گذشته را ندارد.

این بدین معناست که آب به سختی وارد فیلتر شده و عمل یخسازی زمان زیادی برده و به موتور یخ ساز فشار زیادی وارد می شود.

4- لوله کشی داخلی ساید بای ساید دچار پوسیدگی می شود:

البته این ایراد در یک دوره طولانی حداقل چهارساله رخ می دهد و باعث پوسیدگی شلنگ های داخلی می شود.

MWFاگر بعد از تعویض فیلتر ساید بای ساید خود باز هم مشکل حل نشد می توانید برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک با شماره 45396-021 تماس حاصل فرمائید و یا فرم درخواست تکنسین را پر کنید.