ارور E25 ماشین ظرفشویی بوش

تعمیرات بوش تعمیرات ماشین ظرفشویی

یکی از عیوب اصلی در ماشین ظرفشویی بوش به زمانی مربوط می شود که جریان آب در داخل ظرفشویی قطع گردد و یا اینکه آب ماشین ظرفشویی تخلیه نشود که باعث بروز ارور E25 ماشین ظرفشویی بوش می شود. در اینگونه مواقع اگر ماشین ظرفشویی بوش شما از نسل جدید باشد( منظور سری SMS به […]

مدت مطالعه : 2 دقیقه
ارور E25 ماشین ظرفشویی بوش
تعمیر ماشین ظرفشویی
تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران
تعمیرات ماشین ظرفشویی

یکی از عیوب اصلی در ماشین ظرفشویی بوش به زمانی مربوط می شود که جریان آب در داخل ظرفشویی قطع گردد و یا اینکه آب ماشین ظرفشویی تخلیه نشود که باعث بروز ارور E25 ماشین ظرفشویی بوش می شود.

در اینگونه مواقع اگر ماشین ظرفشویی بوش شما از نسل جدید باشد( منظور سری SMS به بعد ) بر روی صفحه نمایش دستگاه ارور E25 ماشین ظرفشویی بوش را مشاهده خواهید کرد که باید به تعمیر ماشین ظرفشویی خود بپردازید.

در این مقاله کارشناسان مرکز تعمیرات بوش قصد دارند به صورت کامل دلایل نمایش ارور E25 را گفته و راه های احتمالی رفع آن را به شما گوشزد کنند.

ارور ای 15

ارور E25 ظرفشویی بوش به چه معناست؟

زمانی که کد خطا 25 بر روی نمایشگر ظرفشویی ظاهر می شود به احتمال خیلی زیاد آب داخل مخزن مانده است. البته در مواردی نیز استثنا وجود دارد.

برای بررسی دقیق تر این موضوع به متن کامل وب سایت رسمی بوش آلمان رجوع می کنیم.

The pump is blocked with foreign objects or heat pump or the pump cover is not attached correctly.

سایت مرجع به ما می گوید که باید عیب را در پمپ و یا هیت پمپ ظرفشویی بیابیم. پس مواردی که آب داخل ماشین ظرفشویی مانده باشد احتمالا ایراد از پمپ است و اگر آب نمانده باشد احتمالا ایراد از هیت پمپ ظرفشویی بوش می باشد.

دلایل نمایش ارور E25 در ماشین ظرفشویی بوش:

در ادامه به دلایل نمایش ارور E25 اشاره خواهیم نمود. توجه داشته باشید که موارد گفته شده به منظور اطلاع شما از عیب دستگاه بوده و افراد غیر متخصص قادر به رفع عیب نخواهند بود.

*پمپ ماشین ظرفشویی بوش مسدود شده و یا سوخته است:

پمپ ماشین ظرفشویی

زمانی که پمپ تخلیه آب لباسشویی بوش به هر دلیلی وظیفه خود را انجام ندهد، آب داخل ظرفشویی مانده و ارور E25 ظرفشویی بوش را نشان می دهد.

حال احتمال دارد که شی خارجی جلوی کارکرد پمپ را گرفته باشد و یا اینکه پمپ سوخته باشد.

در سری های جدید ظرفشویی بوش پمپ های اینورتر جای پمپ های پرمصرف و پرصدای قدیمی را گرفته است و به نسبت پمپ های قدیمی اندازه کوچکتری نیز دارد.

منظور از مسدود بودن مسیر پمپ ، گرفتگی خود پمپ، گرفتگی فیلتر و … می باشد. حضور تکنسین در این موارد برای رفع گرفتگی و یا تعویض پمپ لازم می باشد.

*هیت پمپ ظرفشویی بوش ( موتور ) آسیب دیده است.

هیت پمپ

در ماشین ظرفشویی بوش هیپ پمپ یا همان موتور ظرفشویی بوش در عین حال که وظیفه گرمایش آب را در اختیار دارد وظیفه دارد که آب را با فشار بر روی ظروف بپاشد. زمانی که به هر دلیلی از جمله خراب شدن سیدهای داخلی، فشار آب کاهش یابد، ارور E25 بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود.

درصورتی که نتوانستید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید کافی است برای تعمیر ظرفشویی بوش با تعمیر آنلاین تماس گرفته (  45396-021 )و مساله را با کارشناسان ما در میان بگذارید. مطمئن باشید مشکل دستگاه شما در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه برطرف خواهد شد.

سوالات متداول

01ارور E25 در ماشین ظرفشویی بوش به چه معناست؟

بروز ارور E25 نشان دهنده باقی ماندن آب در قسمت مخزن است و در مواردی نیز بدون باقی ماندن آب این خطا همچنان رخ میدهد که علل ایجاد این دو شرایط متفاوت به صورت زیر است:

  1.  سوختگی و یا مسدود شدن پمپ ظرفشویی
  2.  آسیب دیدگی هیت پمپ ظرفشویی ( موتور )
02چگونه ارور E25 ظرفشویی بوش را خودمان برطرف کنیم؟

برطرف کردن کد خطاهایی که احتمال ایجاد آسیب جدی دستگاه را نشان میدهند،توسط شخص غیر متخصص و بدون داشتن ابزار و آگاهی کافی،صرفا موجب صدمات جبران ناپذیر خواهد شد، بدین ترتیب حتما با کمک یک تکنسین مجرب به رفع ایراد دستگاه خود بپردازید.

03هزینه رفع عیب خطای E25 و تعمیرات آن به چه میزان است؟

ارور E25 ظرفشویی بوش یک ایراد تخصصی برای دستگاه محسوب میشود و چون نحوه ی تعمیرات آن با توجه به ورژن های متفاوت تعیین خواهد شد،اعلام هزینه دقیق به هیچ وجه امکان پذیر نیست. اما مطمئن باشید که تمام تلاش کارشناسان تعمیرآنلاین بر این است که مشکل دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه برطرف شود.

04آیا برای تعمیرات ارور E25 ظرفشویی بوش ، دستگاه از منزل خارج میشود؟

برای رفع ارور E25 مراحل تعمیرات در منزل و در حضور مشتری انجام خواهد شد و خدمات صورت گرفته توسط تکنسین متخصص مجموعه تعمیرآنلاین،بدون انتقال ماشین ظرفشویی صورت خواهد گرفت و اگر قطعات آسیب دیده ظرفشویی نیاز به عیب یابی دقیق در زیر دستگاه تست داشته باشد ، فقط و فقط آن قطعه مورد نظر از محل خارج خواهد شد.

05چگونه از بروز ارور E25 جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از ایجاد کد خطا E25 باید هر ساله برای ظرفشویی بوش ، یک مخزن شویی و اسید شویی به صورت تخصصی انجام گیرد تا احتمال بروز این مشکل برای دستگاه کاهش یابد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پریسا 2020/04/12

    سلام من ظرفشویی بوش سری 8 دارم فیلتر هم تمیز شستم ولی باز ارور e25 میزنه . لطفاراهنمایی کنین

    پاسخ
    • تعمیر آنلاین؛ تعمیرات لوازم خانگی در تهران 2020/10/21

      یکی از موارد ارور E25 مربوط به فیلتر می باشد. اگر با تمیز کردن فیلتر مشکل دستگاه حل نشد به احتمال زیاد پمپ نیاز به سرویس و یا تعویض دارد.

      پاسخ
  • مریم 2020/04/12

    باسلام. ماشین ظرفشوی بوش دارم و ارور E25 می ده.زمان کار کردن صداش بده. فیلترشم عوض کردیم. ولی هنوز همون ارور میده. بنظرتون مشکل از کجاست؟

    پاسخ
ثبت سفارش خدمات
۰۲۱-۴۵۳۹۶
کاربر گرامی دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد.
جهت ثبت سفارش تعمیرات
لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.
یا با شماره ۴۵۳۹۶-۰۲۱ تماس بگیرید

سوالات متداول

01چه زمانی با من تماس خواهید گرفت؟

پس از ثبت فرم در کمتر از 60 دقیقه(در ساعات کاری) با شما تماس خواهیم گرفت.

 

اگر ساعت کاری تعمیرآنلاین به پایان رسیده باشد در ابتدای روز کاری بعد اپراتور با شما تماس خواهد گرفت.

ساعت کاری مجموعه:
شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه ها ۹ الی ۱۵

02آیا پس از ثبت فرم، تعمیرکار بدون هماهنگی مراجعه می کند؟

خیر. ابتدا اپراتور از دفتر مرکزی با شما تماس خواهد گرفت و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست شما برای تعمیرکار ارسال خواهد گردید.

03آیا سرویس دهی به تمام مناطق ایران انجام می شود؟

در حال حاضر شرکت تعمیرانلاین فقط به مناطق ۲۲ گانه تهران سرویس دهی دارد و هیچ شعبه ای در هیچ شهر دیگری ندارد.

توجه: پس از ثبت درخواست در کمتر از 30 دقیقه (در ساعات کاری) با شما تماس خواهیم گرفت.