برند سامسونگ سال‌هاست که به عنوان یکی از مشهورترین برندها در خصوص لوازم الکترونیکی فعالیت می‌‌کند. یخچال فریزرهای سامسونگ نیز یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت هستند؛ اما انتخاب بین مدل‌های این محصول می‌تواند دشوار باشد. در این مطلب انواع یخچال سامسونگ و تفاوت‌های آن‌ها را برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد.

 

مدل‌های مختلف یخچال فریزرهای سامسونگ

تمامی مدل‌های یخچال فریزرهای این برند، ویژگی‌های مثبت مشترکی دارند. به طور مثال، میزان برفک زدن یخچال فریزر در تمام مدل‌های این شرکت کم است و با این که قدرت بالایی دارد، تازگی مواد را در فریزر خود حفظ می‌کند.

 

یخچال فریزر بالا یا فریزر پایین

یخچال فریزر بالا یا فریزر پایین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانه‌ها یا آشپزخانه‌های کوچک هستند. فریزر در این مدل در بخش بالا یا پایین یخچال قرار می‌گیرد که علاوه بر تقسیم بندی مناسب، منجر می‌شود تا یخچال فضای کمتری را به خود اختصاص دهد. در بسیاری از مواقع، فضای فریزر در این مدل، به نسبت مدل‌های دیگر بیشتر است.

درست است که این مدل یخچال سامسونگ ظاهر و طراحی ساده‌تری دارد اما این موضوع استفاده از آن را نیز ساده‌تر کرده است. فضای فریزر به گونه‌ای طراحی شده است که طبقه بندی مواد غذایی و فریز کردن آن‌ها به بهترین شکل انجام می‌شود.

معرفی انواع یخچال سامسونگ

 

همان طور که پیش از این گفته شد، پهنای این مدل یخچال از سایر مدل‌های رایج کمتر است، چرا که فضای مخصوص به فریزر آن در بالا یا پایین یخچال قرار می‌گیرد و به عرض آن اضافه نمی‌‌کند. این باعث می‌شود که این مدل یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در آشپزخانه‌های کوچک باشد.

 

یخچال ساید بای ساید

این مدل یخچال سامسونگ یکی از پرطرفدارترین مدل‌های یخچال در کشور است. دلیل آن هم زیبا بودن دیزاین و طراحی، کاربرد مناسب و زیاد بودن فضای آن است. اکثر مدل‌های یخچال‌های ساید بای ساید یک صفحه نمایش هوشمند نیز دارند که کاربرد یخچال را چند برابر و استفاده از آن را راحت کرده است. برای این که بتوانید عمر یخچال خود را افزایش دهید، بهتر است علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال را بشناسید تا بدانید در صورت بروز مشکل چگونه آن را رفع کنید.

انواع ساید سامسونگ

یکی از نکات مثبتی که در تمام مدل‌های یخچال‌های برند سامسونگ دیده می‌شود و یخچال‌های ساید بای ساید آن نیز از آن بهره برده اند، قابلیت کم مصرف کردن انرژی و صرفه جویی آن در مصرف است که باعث کاهش هزینه‌های خانواده می‌شود.

 

یخچال در فرانسوی

این مدل مخصوص آشپزخانه‌های بزرگ و با مساحت بالا است. یخچال‌های در فرانسوی دو در دارند که به شکل عمود در کنار هم قرار گرفته‌اند. با این وجود، داخل آن‌ها نیز با درهای مختلف از هم جدا شده اند. فضای بسیار زیاد داخلی این یخچال، آن را به گزینه‌ی مناسبی برای خانه‌های بزرگ یا آشپزخانه‌های پیشرفته تبدیل کرده است.

مقایسه انواع یخچال سامسونگ

شرکت سامسونگ ادعا کرده است که این مدل را مخصوص خانواده‌های چهار نفره طراحی کرده است تا به راحتی تمام مواد غذایی مورد نیاز خود را بدون هیچ نگرانی در آن نگهداری کنند. با این وجود شکی در این قضیه وجود ندارد که این مدل با اندازه‌ی بزرگ و طبقه بندی‌های فوق العاده‌ای که دارد، حتی برای جمعیت‌های بیشتر نیز پاسخگو خواهد بود.

 

این مدل سیستم تهویه‌ی بسیار مناسبی دارد و فضای زیاد آن تقسیم بندی مواد غذایی را به کار آسانی تبدیل کرده است. مانند بسیاری دیگر از مدل‌های یخچال سامسونگ، کشوهای این مدل نیز هر کدام دمای مخصوص به خود را دارند تا شما بتوانید مواد غذایی مورد نیاز خود را بر اساس دمای مورد نظر آن نگه داری کنید.

 

یخچال تک در

یخچال‌های تک در یکی از اولین مدل‌هایی است که توسط سامسونگ ساخته شد. با این حال، از طراحی‌ و دیزاین‌های بسیار هوشمند و جدید نیز برخوردار است. البته این مدل یخچال‌ها به دلیل اندازه‌ی کوچک آن، انتخاب چندان مناسبی برای خانه‌های بزرگ یا خانواده‌های چند نفره به شمار نمی‌آید. مشابه این مدل‌ها را بیشتر در اتاق‌های هتل، سوییت‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی مشاهده خواهید کرد.

البته این موضوع را نمی‌توان کتمان کرد که با وجود سادگی و اندازه‌ی کوچک این مدل، کارایی آن بسیار بالا است. احتمال برفک زدن در این مدل به شدت پایین است و از سوی دیگر، قدرت نگهدارندگی آن بالاست و هیچ صدای آزاردهنده یا گوش خراشی ایجاد نمی‌کند.

انواع یخچال و ساید بای ساید سامسونگ

 

کدام مدل از یخچال فریزرهای سامسونگ بهترین انتخاب است؟

تا زمانی که در هنگام خرید به نیازها و ویژگی‌های خاص آشپزخانه و منزل خود توجه می‌‌کنید، هر کدام از این مدل‌ها می‌توانند برای شما بهترین انتخاب باشند. کنترل دمای یخچال و این که بدانید دمای استاندارد یخچال چند است به شما کمک می‌کند تا علاوه بر سالم نگه داشتن غذا و میوه‌های خود، تا سال‌های طولانی از خرید خود راضی باشید، چرا که این مورد یکی از دلایل یخ زدن و انجماد مواد غذایی در یخچال فریزر به شمار می‌رود.

همواره به خاطر داشته باشید که خرید مناسب‌ترین مدل کافی نخواهد بود. برای تعمیر یخچال سامسونگ بهتر است به نمایندگی رسمی و معتبر این برند مراجعه کنید. در غیر این صورت ممکن است عمر یخچال سامسونگ شما کاهش پیدا کند یا دچار خسارتی جبران ناپذیر شود.