ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash دارای جدیدترین تکنولوژی روز دنیاست و از محبوبیت خاصی در میان کاربران خود برخوردار است. بر روی در این لباسشویی یک در کوچک قرار داده شده است که این مطلب درتوضیح این مدل از لباسشویی های سامسونگ است.

با توجه به اینکه شستشوی لباس‌های هم‌رنگ و هم‌جنس در ماشین لباسشویی باعث افزایش عمر لباس و کیفیت شستشو می‌شود، اکثر کاربران ترجیح می‌دهند پس از جمع شدن تعدادی از لباس‌های کثیف مشابه، اقدام به شستشوی آنها با ماشین لباسشویی کنند.

 

لباسشویی سامسونگ مدل Add Wash

 

اما اگر سهوا یکی از لباس‌ها از شستشو جا بماند چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا باید آن را به صورت کثیف برای شستشوی بعدی نگه داریم؟ تکنولوژی موجود در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash این مشکل را برای شما به راحتی حل کرده است.

اگر تمایل دارید با تمام قابلیت‌ها و مزایای استفاده از این مدل از ماشین لباسشویی سامسونگ و معایب آن بیشتر آشنا شوید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

 

مزایای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash

 

لباسشویی سامسونگ مدل Add Wash

 

برند سامسونگ از نظر سطح عملکرد خود، شهرت جهانی دارد. این برند همیشه در تلاش است تا با آشنایی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، نام خود را در صدر بهترین برندهای لوازم خانگی نگه دارد.

اضافه کردن یک درب کوچک بر روی درب اصلی ماشین لباسشویی نیز ایده جدید ماشین لباسشویی سامسونگ است که یکی از بزرگترین مشکلات شستشوی لباس با ماشین لباسشویی را حل کرده است. اگر لباس کثیفتان را فراموش کرده‌اید که در ماشین لباسشویی بیندازید جای هیچ نگرانی نیست.

شما می‌توانید از طریق در کوچک تعبیه شده در بر روی درب اصلی ماشین لباسشویی، لباس جا مانده خود را به شستشو اضافه کنید و از سرزنش کردن خود به خاطر فراموش‌کاری که داشته‌اید دست بردارید.

مزایای داشتن ماشین لباسشویی سامسونگ add wash به همین جا ختم نمی‌شود و می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

 

  • زیبایی منحصر به فرد
    وجود دری کوچک بر روی درب اصلی ماشین لباسشویی ظاهری جذاب و متفاوت به آن می‌بخشد. این تکنولوژی به راحتی به هر بیننده‌ای نشان می‌دهد که این دستگاه از بهترین کیفیت برخوردار است و هر مشکل و دغدغه کاربر خود را به خوبی در نظر گرفته و در پی حل آن برآمده است. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash با زیبایی منحصر به فرد خود همچون نگینی در آشپزخانه شما خواهد درخشید.

 

لباسشویی سامسونگ مدل Add Wash

 

  • برداشتن لباس از داخل ماشین لباسشویی: ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash تنها جهت اضافه کردن لباس کثیف تعبیه نشده است. تصور کنید که پس از ریختن لباس‌ها در لباسشویی و روشن کردن آن به یاد آورید که در جیب یکی از لباس‌ها پول و یا شی‌ای ارزشمند وجود دارد که ممکن است در اثر شستشو خراب شود و یا به دستگاه آسیب برساند. با استفاده از درب کوچک add wash شما می‌توانید بدون قطع کردن روند شستشو، لباس مورد نظر خود را بیرون بیاورید.
    • محافظت از لباس‌های فوق حساس: برخی از لباس‌ها به دلیل بافت حساس و ظریفی که دارند در هنگام شستشو دچار خرابی و تغییر شکل می‌شوند. اگرچه در تمام ماشین لباسشویی‌های سامسونگ برنامه‌های تخصصی و کاربردی زیادی برای این گونه لباس‌ها تعبیه شده است؛ اما در صورت لزوم می‌توانید پیش از تمام شدن شستشو یا برطرف شدن کثیفی موجود بر روی لباس، آن را از ماشین لباسشویی خارج کنید و از بیشتر شسته شده لباس خود و مراحل آبکشی و خشک‌ شدن آن در ماشین لباسشویی صرف نظر کنید.
  • قابلیت کنترل با تلفن همراه: با توجه به هوشمند بودن ماشین لباسشویی add wash سامسونگ شما میتوانید با نصب یک برنامه روی تلفن همراه خود و اتصال به اینترنت از داخل یا خارج از منزل برنامه شستشوی لباسشویی خود را تنظیم و آغاز یا پایان کار شستشوی دستگاه خود را به راحتی برنامه ریزی کنید.
  • شستشوی لباس در کمتر از یک ساعت: ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash برای آبکشی از فناوری speed spray استفاده میکند و با بالا بردن سرعت چرخش فرایند شستشو را در 59 ذقیقه انجام میدهد.

در صورتی که تمایل دارید با برنامه‌های شستشوی لباس‌های حساس در ماشین لباسشویی آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی کامل برنامه‌هایی انواع ماشین لباسشویی را مطالعه کنید.

 

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash چه معایبی دارد؟

 

بررسی معایب لباسشویی ادواش سامسونگ

 

اگرچه استفاده از جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا به انسان احساس خوبی می‌دهد اما ممکن است دردسرها و مشکلات جدیدی را نیز با خود به همراه داشته باشد. به همین دلیل اگر تصمیم دارید ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash بخرید توصیه می‌کنیم علاوه بر دانستن مزایای خریداری آن، از معایب لباسشویی ادواش (add wash) سامسونگ نیز آگاهی داشته باشید:

 

  • هزینه بالا
    با کمی قیمت کردن مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی، حتما متوجه اختلاف قیمتی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash با دیگر مدل‌ها و برندها خواهید شد. از آنجا که این مدل از بالاترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است و به عنوان پرچم‌دار ماشین‌های لباسشویی شناخته می‌شود دلیل قیمت بالای آن منطقی به نظر می‌رسد. در هر صورت اگر تصمیم دارید که بهترین ماشین لباسشویی دنیا را در خانه خود داشته باشید و از مزایای مدل add wash آن نیز بهره ببرید باید بهای آن را بپردازید چرا که هر گرانی بی‌علت نیست.
  • عدم امکان استفاده از add wash در تمام برنامه‌های شستشو
  • اضافه کردن یا برداشتن لباس از داخل ماشین لباسشویی در حال شستشو به معنای تماس داشتن با آب موجود در ماشین لباسشویی است. به همین دلیل ماشین لباسشویی سامسونگ جهت حفظ ایمنی کاربر به گونه‌ای طراحی شده است که تنها اجازه استفاده از مدل add wash را در برنامه‌های شستشو با دمای زیر 50 درجه خواهد داد.
  • نیاز به زمان طولانی‌تر جهت تعمیر
    اگرچه خرابی و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash، کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد اما این مشکل ممکن است به دلیل آسیب فیزیکی و یا استفاده اشتباه از ماشین لباسشویی برای شما رخ دهد. لذا باید در نظر داشته باشید که تعمیرات ماشین لباسشویی مدل‌های add wash اندکی سخت و زمان‌برتر هستند.
  • کمیاب بودن قطعات
    متاسفانه قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash به سختی در کشور یافت می‌شود و ممکن است شما را به دردسر بیندازد.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل add wash بخریم یا نه؟

 

با توجه به معایب لباسشویی ادواش سامسونگ آیا خرید این دستگاه منطقی است؟

 

اینکه این مدل add wash ارزش خریداری دارد یا نه، جوابی است که خودتان باید به آن برسید. اگر از نظر مالی با قیمت این مدل مشکلی ندارید و دوست دارید از بالاترین تکنولوژی موجود در ماشین لباسشویی در خانه خود بهره ببرید، مدل add wash انتخاب بسیار خوبی است و توانسته رضایت کاربران خود را تا حد بسیار بالایی کسب کند. اما باید معایب ذکر شده را نیز در نظر داشته باشید تا در صورت بروز مشکل، از خرید آن پشیمان نشوید و با مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در ارتباط باشید.

به هر صورت کارشناسان ما در تعمیر آنلاین آماده پاسخگویی به سئالات شما می باشند.