پیش از آن که در این مقاله تعمیر آنلاین وارد بحث اصلی، تفاوت بوش ترکیه و آلمان چیست و مقایسه محصولات بوش ترکیه و آلمان شویم مقدمه‌ای را مورد محصولات بوش بیان می‌کنیم.

 

بوش آلمان

شرکت و کمپانی بوش یکی از مطرح ترین برندها و همچنین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی در سراسر دنیا به شمار می‌آید. هدف اصلی از محصولات تولیدی این کمپانی معروف صرفه جویی در مصرف انرژی است. کمپانی بوش محصولات خود را با آخرین تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه می‌کند. محصولات بوش به علت کم مصرف بودن در انرژی، کم‌ترین تاثیر منفی را بر محیط زیست می گذارند.

این شرکت دارای سابقه کاری بسیار زیادی در زمینه تولید محصولات صنعتی متنوع است. شرکت سازنده بوش آلمان در زمینه تولیدات لوازم خانگی مانند لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و مواردی دیگر، ابزار آلات برقی و متعلقات مربوط به این شاخه بسیار محصولات با کیفیت و ارزنده‌ای را به بازارهای بین المللی عرضه کرده است.

تفاوت بوش ترکیه و آلمان

شرکت سازنده بوش آلمان در زمینه‌های کاربردی و مفیدی کالای با کیفیتی را ارائه داده است، همچنین در سال‌های اخیر حوضه‌های جدید فعالیت نظیر تولید دوچرخه‌های برقی به دیگر محصولات بوش اضافه شده است.

در حال حاضر شرکت بوش آلمان یکی از ده شرکت های معروف و به نام دنیا به شمار می آید. این شرکت علاوه بر فعالیت‌های تولیدی،اقدامات خیر خواهانه را نیز به عنوان زمینه اصلی فعالیت‌های خود مورد توجه و اهمیت قرار داده است.

شرکت بوش آلمان، یکی از شرکت‌هایی در جهان است که از نظر داشتن کارگران و کارمندان و همچنین درآمدهای فروش محصولات آن‌ها در رده بندی بسیار بالایی قرار گرفته است.

تفاوت بوش ترکیه و آلمان

تفاوت محصولات بوش آلمان با بوش ترکیه

تفاوت بوش ترکیه و آلمان، در میزان کیفیت و همچنین تولید جدید ترین محصولات است. معمولا جدید ترین و به روز ترین مدل‌های بوش در آلمان تولید و عرضه به بازارها می‌شود، اما بعد از عرضه محصولات آلمان به بازار مدتی بعد محصولات و همچنن تکنولوژی ساخت آن محصولات به کشور ترکیه منقل می‌شود.

یکی دگیر از تفاوت بوش ترکیه و آلمان، تفاوت در قطعات ساخت این محصولات تولیدی بوش می‌باشد. کیفیت قطعات تولیدی در محصولات بوش در کشور ترکیه به میزانی بالاتر و بهتر از قطعات تولیدی در آلمان است.

در کشور ترکیه ساخت محصولات خانگی بوش به علت‌های متفاوتی مانند هزینه‌های کارگران و همچنین حمل و نقل، هزینه ساخت محصولات نسبت به محصولات بوش آلمان قیمت پایین تری حساب می شود.

دستگاه ماشین لباسشویی سری 4 ساخت کشور ترکیه و دستگاه ماشین لباسشویی سری 6 ساخت کشور آلمان، تنها تفاوتی که دارند در مدل و سری ساخت های آن ها است اما از نظر کارشناسان بوش در ایران از لحاظ کیفیت و مقدار عملکرد با هم یکسان هستند.

ماشین ظرفشویی بوش ایستا 13 نفره

محصولات بوش منتاژ ترکیه

ماشین ظرفشویی بوش ایستا 13 نفره

یکی از محصولات بوش منتاژ ترکیه

ماشین ظرفشویی بوش ایستا 13 نفره

مدل ساخت این ماشین ظرفشویی، SMS58MO8IR است، سری ساخت 6، کشور سازنده این محصول: قطعات آلمان مونتاژ ترکیه، ظرفیت این محصول: 1+12 ، ارتفاع این محصول : 845 میلی متر، وزن محصول : 47 کیلو گرم، دارای 3 سبد با سیستم Varioflex، دارای قفل کودک برای درب آن، جنس وان داخلی از جنس استیل ضد زنگ، عمق وان داخلی : 600 میلی متر، عملکرد نظافت: A.

ماشین لباسشویی بوش ترکیه سری 6

ماشین لباسشویی بوش ترکیه با مدل WAT28780IR و سری 6 یکی از معروف ترین مدل های ماشین لباسشویی بوش ترکیه است. این ماشین لباسشویی با بدنه سفید رنگ تحت لیسانس آلمان تولید می‌شود.

یکی از قابلیت های مهم و قابل توجه این ماشین لباسشویی بوش ترکیه، ظرفیت بالا و 9 کیلویی این ماشین لباسشویی است که دارای بالترین گنجایش می باشد. این ویژگی ظرفیت بالا برای خانواده های پر جمعیت بسیار کاربردی و مفید است.

ماشین لباسشویی بوش ترکیه مدل WAT28780IR دارای برچسب انرژی +++A است که جزء لوازم خانگی کم مصرف می باشد. یکی از دلایل کم مصرف بودن این محصول بوش استفاده از موتور ECOSILECE DRIVE می باشدکه این موتور علاوه بر مصرف کم انرژی آن، دارای صدای بسیار کم و یا تقریبا بسیار بی صدا می باشد به طوری که در زمان شستشو صدای آن در بالاترین سطح تنها به 48 دسی بل می رسد.

اطلاعات بیشتر: ارورهای ماشین لباسشویی بوش

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این ماشین لباسشویی، به کار رفتن برنامه اکتیو اکسیژن ACTIVE OXYGEN در آن است. این برنامه ملایم ترین و جدید ترین برنامه شستشو است که می توان بدون استفاده از مواد شوینده لباس ها بشویدو با آزاد کردن ده‌ها مولکول اوزون در مخزن لباسشویی می تواند جرم ها و باکتری ها را در دمای پایین از بین ببرد، اما این برنامه اکتیو اکسیژن نمی توان لباس های چرب و خیلی کثیف را پاکیزه کند.

فر بوش

تشخیص بوش اصل آلمان

امروزه محصولات بسیار زیادی با عنوان ها مطرح اما به صورت تقلبی و فیک وارد بازار ها شده اند. تشخیص بوش اصل آلمان یکی مهم ترین کار هایی است که باید قبل از خرید محصولات بوش آلمان به آن توجه بسیاری داشته باشد.

 

  • برای تشخیص تقلبی بودن این محصولات، هنگام خرید ابتدا نام مدل و کد دستگاه را از فروشنده باید بگیرید و سپس آن کد مورد نظر محصول خود را در سایت بوش جست و جو کنید، باید تمام قسمت هایی که آن محصول مورد نظر در سایت دارد را با محصول خود مقایسه کنید.

اگر تمام مشخصات آن محصول مورد نظر در سایت و همچنین برند حک شده در محصول خود مطابقت داشت،مشخص است که آن محصول اصل است.

  • یکی دیگر از راه های تشخیص تقلبی و اصل بودن بوش اصل آلمان این است که قبل از خریداری از سایت های متفاوت رنج قیمت را به دست بیاورید زیرا محصولات اصل قیمت بالاتری نسبت به محصولا فیک و تقلبی دارند. پس بهتر است اگر در فروشگاهی محصولات تفاوت قیمت بالایی با دیگر فروشگاه ها داشتند،شک در فیک و تقلبی بودن آن‌ها کنید.
  • توصیه مهم دیگر در تشخیص فیک بودن و اصل بودن محصولات خریداری شده این است که از فروشنده حتما ضمانت نامه را دریافت کنید زیرا وجود ضمانت نامه ضامن اصل بودن آن است و در صورت نیاز به تعمیر لوازم خانگی بوش دچار مشکل نمی‌شوید. همچنین توجه داشته باشد که ماشین ظرفشویی بوش ساخت کشور آلمان می‌باشد و اگر ساخت دیگر کشورها باشد این نیز نشانه تقلبی بودن و همچنین فیک بودن آن محصول است. پس در مشخصات آن محصولی که خریداری می‌کنید بهتر است به کشور سازنده آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

 

سخن پایانی
ارائه خدمات پس از فروش از ویژگی های معتبر و مهم است و خریداران باید در هنگام خرید به این نکته توجه لازم را داشته باشند. توصیه می شود به نکاتی که گفته شد دقت لازم را داشته باشید تا محصولی با کیفیت را خریداری کنید.