کیفیت بالای محصول و مناسب بودن امکانات و قابلیت‌های دستگاه، عامل بسیار مهمی در زمان خرید یخچال ساید بای ساید ایرانی می‌باشد. در واقع به دلیل شرایط کنونی و گرانی محصولات خارجی، شاید انتخاب و خرید برندهای مطرح چون بوش، سامسونگ، ال جی و… مثل قبل مد نظر خریداران نباشد.

از این رو انتخاب بهترین مارک یخچال ساید بای ساید ایرانی و خرید محصول داخلی، دغدغه اکثر خریداران شده است تا بتوانند با شناسایی بهترین مدل محصول، خرید مطمئنی داشته باشند.

در این مطلب قصد داریم که به معرفی بهترین مارک یخچال ساید بای ساید ایرانی بپردازیم و نکات لازمه برای خرید محصول را ذکر کنیم پس با تعمیر آنلاین همراه باشید.

 

بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی

اگر به دنبال خرید یخچال هستید و هزینه متوسطی را در نظر گرفتید، انتخاب بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی، می‌تواند بهترین و تضمین کننده انتخاب شما باشد. البته قابل ذکر است که محصولات ایرانی، تفاوت‌های اصلی و مهمی با برندهای برتر و پیشرو لوازم خانگی خواهد داشت. اما بهترین یخچال فریزرهای ایرانی نیز در کیفیت و مونتاژ، حد متوسط و قابل قبول را برای کسب رضایت مشتریان دارا می‌باشند. به همین دلیل مطمئنا ارزش خرید محصولات ایرانی برابر با هزینه صرف شده برای کالا خواهد بود.

یخچال ساید بای ساید امرسان

یخچال‌های امرسان

این یخچال جزو یکی از بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی می‌باشد. شرکت امرسان، با تجربه‌ای بیش از ۳۰ سال کار در حوزه تولید لوازم خانگی، به عرضه با کیفیت‌ترین محصولات داخلی در بازار ایران کرده است. یخچال فریزر ۳۰ فوت امرسان مدل FN15D-RH15D از بهترین یخچال فریزرهای ایرانی می‌باشد.

این مدل یخچال فریزر دوقلو دارای ۲ فضای بزرگ و بسیار جادار برای نگهداری انواع مواد غذایی می‌باشد. ۲ پنل دیجیتالی مجزا بر روی بدنه هر دو یخچال و فریزر امرسان طراحی و نصب شده است که می‌توانید تنظیمات لازمه و مد نظر خود را اعمال نمایید. همچنین این پنل‌ها مجهز به قابلیت قفل کودک نیز بوده که راحتی و اطمینان شما را بابت ایمنی دستگاه تضمین خواهد کرد.

می‌توانید رطوبت کشوهای یخچال فریزر را نیز تنظیم کنید تا نگهداری میوه و سبزیجات در بهترین شرایط و دمای متعادل صورت گیرد.

از ویژگی‌های دیگر این محصول، داشتن آب سردکن می‌باشد. مخزن آب سردکن در داخل یخچال طراحی و نصب شده و باید به صورت دستی آن را پر کنید.

از این رو در مجموع می‌توان امکانات و قابلیت‌های این نوع یخچال فریزر امرسان را در کیفیت بالای ساخت، بزرگی و جادار بودن یخچال، طراحی عالی و ظاهر زیبا، کم مصرف بودن دستگاه، قیمت مناسب، کاربری آسان و راحت و… دانست و این مدل را جزو بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی به شمار آورد.

 

یخچال فریزر دوقلو پارس

محصول بعدی به عنوان بهترین برند ساید بای ساید ایرانی، یخچال فریزر دوقلو پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170 می‌باشد. بر روی بدنه یخچال، یک نمایشگر طراحی و نصب شده که این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا تنظیمات دما و عملکرد دستگاه را چک نمایید و در صورت لزوم تغییر نیز بدهید. همچنین در زمان افزایش دما و به خصوص باز ماندن درب یخچال، دستگاه اخطار خواهد داد تا از خطر اتلاف انرژی و باز ماندن درب دستگاه جلوگیری نمایید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دارا بودن آب سردکن، فیلتر تصفیه آب، باز شدن درب از هر ۲ سمت، لاستیک ضد باکتری دور درب، فیلتر بوگیر و… اشاره کرد. وجود فیلتر بوگیر در دستگاه باعث می‌شود که بدون نگرانی از بوی مواد غذایی مختلف و پخش آن، به مدت طولانی در یخچال مواد را نگهداری کنید. این مدل یخچال فریزر دوقلو ایرانی نیز کم مصرف و بدون برفک نیز می‌باشد.

یخچال ساید بای ساید جی پلاس

یخچال فریزر جی پلاس

یک محصول دیگر از بهترین مارک یخچال ساید بای ساید ایرانی، یخچال فریزر جی پلاس مدل GSS-J905T می‌باشد. این محصول ایرانی در قسمت یخچال ۳ طبقه و ۲ کشو و در قسمت فریزر ۴ کشو برای دسترسی راحت و آسان به مواد غذایی را دارد. استفاده از کشو و طبقات مجزا باعث تفکیک آسان‌تر مواد غذایی شده است و همچنین ۲ محفظه اختصاصی نیز برای میوه و سبزیجات تعبیه شده است.

ظرفیت کلی این مدل یخچال ۴۵۶ لیتر می‌باشد که برای مصارف خانگی و خانواده‌های کم جمعیت و یا متوسط بسیار مناسب و جادار است.

نمودار مصرف انرژی +A در این مدل دستگاه و مصرف بهینه انرژی، وجود سیستم چندگانه هوای تازه، آب سردکن، اخطار باز ماندن درب، طراحی مدرن و زیبای دستگاه و… باعث انتخاب این مدل به عنوان بهترین برند ساید بای ساید ایرانی شده است.

شاید به جرات بتوان گفت که یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S جزو بهترین مارک یخچال ساید بای ساید ایرانی می‌باشد. نمودار مصرف انرژی A+، قفل کودک، وجود نمایشگر، آب سردکن، یخساز اتوماتیک (آب شهری)، فیلتر تصفیه آب، سیستم سرمایش هوشمند (Smart Cooling)، اخطار باز ماندن درب و… از جمله نقاط قوت و امکانات این مدل ساید بای ساید می‌باشد.

کمپرسور Inverter Digital در این مدل ساید بای ساید اسنوا با موتور اینورتر، جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور را می‌رساند که سرعت دلخواه موتور را می‌توان کنترل نمود. در واقع موتور اینورتر به صورت کاملا خودکار و اتومات جریان برق را در حین کار به مقدار لازم و ضروری کاهش و در حین راه‌اندازی به مقدار لازمه افزایش می‌دهد.

این عملکرد و روش راه‌اندازی نرم موتور باعث جلوگیری از ورود ضربه به بخش‌های مکانیکی دستگاه چون گیربکس، تسمه، کوپلینگ، زنجیرها و… می‌شود. در نهایت این امر باعث طول عمر مفید موتور یخچال و همچنین بخش‌های مکانیکی دستگاه خواهد شد.

 

کلام آخر
انتخاب بهترین مارک یخچال ساید بای ساید ایرانی باید براساس معیارها و مولفه‌های بسیاری صورت گیرد تا یک محصول عالی و مناسب یا خانواده انتخاب و خریداری شود. از این رو برای خانواده‌های پرجمعیت و مهمان دار، خرید یخچال ساید بای ساید ایرانی می‌تواند بهترین گزینه باشد