یکی از مشهورترین مارک‌های تلویزیون که امروزه در بازار موجود است، برند دوو می‌باشد. تلویزیون‌های دوو سال‌هاست که جای خود را در مغازه و خانه‌ها باز کرده‌اند و کمتر کسی می‌تواند کیفیت تلویزیون دوو را انکار کند.

در مطلبی که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم قصد داریم تا یک بررسی جامع و کامل بر روی کیفیت تلوزیون دوو انجام دهیم و مزایا و معایب آن را نیز در کنار هم بررسی کنیم. در ادامه با وب سایت تعمیرات لوازم خانگی تعمیر آنلاین همراه باشید.

کیفیت تلویزیون دوو

کیفیت تصویر تلویزیون های دوو

با توجه به پیشرفت تکنولوژی‌های روز دنیا، دوو نیز سعی بر بهتر کردن کیفیت محصولات خود دارد. بنابراین، برای بررسی کیفیت تلویزیون دوو، اگر به محصولات و تلویزیون‌های برند دوو نگاهی بیندازیم، به سادگی می‌توان در نگاه اول متوجه این موضوع شد که دوو مدل‌های مختلفی دارد که هر کدام از ویژگی‌های خاص و متنوع خود برخوردار هستند.

به طور مثال، در میان این محصولات، نمونه‌ها و مدل‌هایی پیدا می‌شوند که کیفیت آن‌ها از سطح فول اچ دی ( Full HD ) گذر کرده است و به اولترا اچ دی ( Ultra HD ) رسیده است. رنگ‌های تصاویر در برخی از مدل‌های این مارک بسیار زنده و چشم نواز هستند و این همان چیزی است که کیفیت تلوزیون دوو را بالاتر برده است و محصولات این برند را خاص می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع کیفیت‌های تلوزیون ما مقاله زیر را برای مطالعه پیشنهاد می‌کنیم:

شناخت این 4 کیفیت تصویر تلویزیون پیش از خرید الزامی است!

مزایا و معایب تلویزیون دوو

البته نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که هرچیزی نقاط قوت و ضعف خودش را دارد. برای اینکه بررسی‌های انجام شده در این متن عادلانه باشد، سعی کرده‌ایم تا جایی که ممکن است نکات مثبت و همچنین نکات منفی تلویزیون‌های دوو را بیان کنیم. شما نیز اگر موردی را در ذهن دارید، می‌توانید آن را در بخش نظرات به این مطلب اضافه کنید.

مزایای تلویزیون دوو

در ابتدا با نکات مثبتی که کیفیت تلویزیون دوو را بالا برده اند آغاز می‌کنیم:

  • با دوو از قابلیت‌های تلویزیون های اسمارت لذت ببرید!

تلویزیون‌های دوو همگی اسمارت و هوشمند هستند. شما می‌توانید با این تلوزیون‌ها به راحتی به اینترنت وصل شوید و کارهای متنوعی از قبیل بازی کردن، فیلم دیدن، جستجو کردن و… را به کمک آن انجام دهید.

  • در خانه سینمای سه بعدی و چهار بعدی را تجربه کنید

بسیاری از مدل‌های تلویزیون‌های دوو از این قابلیت هیجان انگیز برخوردار هستند. با کمک این توانایی تلویزیون‌ها، بیننده می‌تواند فیلم و عکس‌ها را به صورت سه بعدی و یا چهار بعدی تماشا کند.

smart tv daewoo
  • سیستم عامل اندروید دیگر محدود به تلفن همراه نخواهد بود

یکی از قابلیت‌هایی که کمپانی دوو به برخی مدل‌های تلویزیون خود اضافه کرده است و بسیاری از مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار داده است تلوزیون‌های اندرویدی است. این تلویزیون‌ها از سیستم عامل پشتیبانی خواهند کرد و فضای کار تلویزیون نیز درست مانند اندروید خواهد بود که کار با تلویزیون را بسیار راحت‌تر خواهد کرد. اضافه کردن چنین قابلیتی به محصولات، کیفیت تلوزیون دوو را تضمین می‌کند.

  • پردازنده‌های قوی‌تری از راه رسیده‌اند

در ادامه، شرکت دوو ظاهرا تصمیم گرفته است که برای ساخت تلویزیون‌های خود دقت بیشتری به کار ببندد و در نتیجه می‌توان مشاهده کرد که برخی مدل‌های جدید تلویزیون‌های دوو، از پردازنده‌های هسته‌ای و گرافیکی بالاتری برخوردار هستند. این موضوع باعث خواهد شد که کیفیت تصویر این مدل تلوزیون‌های دوو به طرز چشمگیری بهبهود یابند.

همچنین با پیشرفته‌تر شدن این پردازنده ها، سرعت عملکرد تلویزیون‌های این برند نیز نسبت به مدل‌های قبل سریع تر شده است که این خبر بسیار خوبی برای طرفداران تلوزیون‌های اندرویدی دوو است.

معایب تلویزیون دوو

لیست نکات منفی تلویزیون‌های دوو به شرح زیر است:

  • ممکن است از بلندگوهای تلوزیون‌های دوو ناامید شوید

متاسفانه این مسئله معضل همیشگی تلویزیون‌های دوو می‌باشد. تقریبا می‌توان این مشکل را به تمامی مدل‌های تلویزیون‌های این مارک تعمیم داد و گفت که به جز مدل‌های ال ای دی ( LED ) دوو، هیچ کدام از مدل‌های این برند در بخش صدا بهترین نبوده‌اند و این موضوع بسیاری از طرفداران و مشتری‌های همیشگی این برند مشهور و محبوب را نگران کرده است و از این که کیفیت تلویزیون دوو به بهترین حد برسد جلوگیری کرده است.

  • بعضی از مدل ها تصاویر فول اچ دی ( Full HD ) ندارند.

قبل از هرچیزی باید این موضوع را به خوبی بدانید که درست مانند هر برند و مارک دیگری، وقتی بحث خرید تلویزیون در میان است، کیفیت تصاویر محصول با اندازه صفحه و تعداد پیکسل‌ها ارتباط مستقیم دارد. متاسفانه دوو در خصوص برخی از مدل‌های خود در این زمینه کمی ضعیف عمل کرده است و نتیجه این شده است که برخی از کیفیت تلویزیون دوو در برخی از مدل‌ها پایین آمده است.

تلویزیون دوو ساخت کدام کشور است؟

احتمالا تا به امروز حدس زده اید که این شرکت بزرگ در اصل کره‌ای است. این کمپانی در سال ۱۹۶۷ در شهر سئول، واقع در کشور کره جنوبی، پایه گذاری شد. این کمپانی زیر مجموعه‌های فراوانی دارد که یکی از این زیرمجموعه‌ها مخصوص تولید لوازم الکترونیکی است. دوو در کنار شرکت‌های سامسونگ و ال جی یکی از مشهور ترین برندهای موجود در بازارهای کره ی جنوبی است.

تلوزیون دوو

بهترین مدل تلویزیون های دوو

حالا زمان آن رسیده است که با چند نمونه از بهترین تلویزیون های دوو آشنا شویم.

  • DUHD-49H7000-DPB

این مدل طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد. گوشه‌ها و کناره‌های تلویزیون باریک شده‌اند تا تصاویر جلوه بیشتری داشته باشند. نمایشگر چهل و نه اینچی این وسیله بسیار پیشرفته است و رنگ ها را به زیباترین و زنده ترین شکل ممکن نشان می دهد. نکته بسیار جالب این است که در این مدل، کیفیت صداها بسیار خوب است که این موضوع خود گویای کیفیت تلوزیون دوو می‌باشد.

  • DLE-55H1800-DP‌B

این نمونه که از مدل قبلی صفحه نمایشگر بزرگ تری دارد، رنگ ها را به گونه‌ای به تصویر می‌کشد که حتی می‌توان از آن به عنوان اغراق آمیز یاد کرد. رزولوشن این مدل بسیار بالاست و این تلویزیون تصاویر و فیلم‌های شما را به صورت Full HD برای شما پخش خواهد کرد. اسپیکر‌های این مدل در پشت صفحه نمایش آن قرار دارند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

با در نظر گرفتن تمامی موارد می‌توان گفت که کیفیت تلویزیون دوو هنوز هم در شرایط خوبی قرار دارد. اگر به دنبال مدلی هستید که هم تصویر و هم صدا را به بهترین نحو پوشش بدهد، پیشنهاد می‌شود که این مدل را حتما در نظر بگیرید.

  • DLE-43H1800-DPB

این مدل یکی از نمونه‌های خرید به صرفه است. همان طور که از اسم این مدل پیداست، صفحه نمایشگر این نمونه چهل و سه اینچ است‌ اما همچنان در پخش تصویرهای دلخواه شما به صورت Full HD باز نمی‌ماند.

  • DLE-50H2200-DPB

این مدل ال ای دی احتمالا گران‌ترین گزینه‌ای باشد که در لیست بهترین مدل‌های تلویزیون‌های دوو حضور داشته باشد. صفحه بزرگ و رزولوشن بالا تجربه تکرار نشدنی را برای بیننده و مخاطب رقم خواهد زد. درست مانند تمامی گزینه‌های موجود در این لیست، این تلویزیون شرکت دوو نیز از بلندگوهای قدرتمند و مناسبی بهره برده است. به همین دلیل با توجه به کیفیت تلویزیون دوو چه در زمینه تصاویر خوش آب و رنگ و چه در زمینه صدای با کیفیت، این مدل نیز یکی از پیشنهادات طلایی ماست.

بهترین تلویزیون دوو
  • DLE-43K4300

صفحه ی نمایش تخت و زیبای این مدل، به خانه یا محل کار شما حس و هوای سینما را خواهد داد. رزولوشن این مدل بسیار بالاست و کیفیت فیلم های پخش شده از این مدل، کاملا به شکل فول اچ دی خواهد بود.

  • DLE-50H1800NB

این تلویزیون ال ای دی از کیفیت و رزولوشن بسیار بالایی برخوردار است. نکته ی مهمی که در خصوص این مدل وجود دارد این موضوع است که این نمونه از تلویزیون های شرکت دوو، از انواع مختلف فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند و در پخش هیچ فرمت و فایلی مشکلی نخواهد داشت؛ که این موضوع امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بسیاری از فیلم بازان و خریداران است.

مطلب ما در زمینه بررسی کیفیت و مزایا و معایب تلویزیون دوو به پایان رسیده است. امیدواریم توانسته باشیم یک بررسی جامع و مناسب از کیفیت تلویزیون دوو ارائه دهیم. از همراهی شما عزیزان تشکر می کنیم، برای تعمیرات تلویزیون می توانید با تعمیر آنلاین تماس بگیرید.