تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی

آریستون یک برند ایتالیایی است که تحت مالکیت کمپانی بزرگ ایندزیت قرار دارد. این برند انواع لوازم خانگی را با بالاترین سطح کیفیت و کارایی به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. ماشین لباسشویی آریستون با عملکرد عالی، یکی از محبوب‌ترین برندها در میان مصرف‌کنندگان است. اگر هنگام استفاده از لباسشویی آریستون با ایراداتی مانند تخلیه نشدن آب، آبریزش دستگاه یا هر اختلال دیگری مواجه شدید، نگران نباشید! تعمیر آنلاین، مرکز تعمیر تخصصی انواع ماشین لباسشویی در ایران، اینجاست تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های شما رسیدگی کند. برای ثبت سفارش درخواست تعمیر لباسشویی آریستون همین حالا روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت سفارش خدمات
تعمیر لباسشویی آریستون

ثبت سفارش تعمیرات، در کمتر از ۶۰ ثانیه

به منظور درخواست خدمات بدون هیچ تماسی و فقط با تکمیل فرم زیر، در کمتر از ۶۰ ثانیه اطلاعات خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

ایرادات متداول تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

در باکس های زیر از ایرادات متداول لباسشویی آریستون مطلع شوید.

بسته نشدن در ماشین لباسشویی

بسته نشدن در ماشین لباسشویی معمولا به‌دلیل خرابی تراز سیستم در، زه داخلی و زبانه در دستگاه است. این موارد باید توسط تکنسین کامل بررسی و درصورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

بیشتربیشتر

چشمک زدن چراغ‌های ماشین لباسشویی

چشمک زدن چراغ‌های ماشین لباسشویی آریستون نشان‌دهنده یک ارور در عملکرد دستگاه است. روشن و خاموش شدن هر چراغ معنا و مفهوم خاصی دارد که باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای بررسی شود.

بیشتربیشتر

کار نکردن دستگاه بعد از آبگیری

کار نکردن دستگاه بعد از آبگیری معمولا به‌خاطر خرابی موتور ماشین لباسشویی است. در بسیاری از مواقع، وجود ایراد در زغال موتور یا کلکتور باعث بروز چنین مشکلی می‌شود.

بیشتربیشتر

تخلیه نشدن آب

گرفتگی مسیرهای منتهی به خروجی آب یا خراب شدن پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی باعث جمع شدن آب داخل دیگ می‌شود. پمپ‌های تخلیه معمولا بعد از ۱۰ سال باید تعویض شوند.

بیشتربیشتر

تولید صدای زیاد هنگام خشک کردن

صدای زیاد لباسشویی معمولا ناشی از خرابی موتور یا دیگ دستگاه است. تعویض بلبرینگ، شفت و کاسه نمد به کاهش صدای لباسشویی آریستون کمک می‌کند. بااین‌حال، علت اصلی را باید از تعمیرکار حرفه‌ای بپرسید.

بیشتربیشتر

روشن نشدن دستگاه

درصورت روشن نشدن دستگاه یا خاموش شدن ناگهانی باید پریز و سیم برق ورودی را چک کنید. اگر اتصال برق مشکلی نداشت، باید برد و نمایشگر دستگاه توسط تکنسین بررسی شود.

بیشتربیشتر

لرزش دستگاه حین کار

خرابی کمک‌فنرها یا تنظیم نبودن پایه‌ها از جمله رایج‌ترین دلایل لرزش دستگاه هنگام کار کردن است. توصیه می‌کنیم قبل از هرچیز پایه‌ها را تنظیم کنید و درصورت رفع نشدن مشکل، از تعمیرکار برای تعویض کمک‌فنرها کمک بگیرید.

بیشتربیشتر

سوالات متداول

01لباسشویی آریستون را چگونه ریست کنم؟

برای ریست لباسشویی آریستون فقط کافی است دستگیره چرخان برنامه دستگاه را روی نقطه مشکی گذاشته و دکمه پاور را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید. با این کار بسیاری از ایرادات و ارورهای ماشین لباسشویی برطرف خواهد شد.

02آیا خدمات تعمیر لباسشویی آریستون گارانتی دارد؟

بله؛ تعمیرات لباسشویی آریستون ۶ ماه ضمانت دارد. درصورتی‌که در مدت‌زمان معین، دستگاه شما با همان مشکل قبلی مواجه شد، از خدمات تعمیر آنلاین به‌صورت رایگان بهره‌مند خواهید شد. توجه کنید که قطعات زینتی و لاستیکی شامل ضمانت نمی‌شود.

03بعد از چند بار استفاده از ماشین لباسشویی اریستون باید آن را جرم‌گیری کنم؟

برای کاهش نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی آریستون، توصیه می‌کنیم بعد از هر ۳۰ بار استفاده، لباسشویی را بدون لباس روشن کنید تا جرم‌گیری شود.

04چگونه می‌توانم از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در محل استفاده کنم؟

برای درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آریستون با شماره تلفن 45396-021 تماس بگیرید یا فرم درخواست اعزام کارشناس را تکمیل کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

05آیا تعمیرآنلاین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون است؟

بله؛ مجموعه تعمیرآنلاین نمایندگی آریستون در ایران را برعهده دارد و مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آریستون ایتالیا است. کلیه تعمیرکاران این مرکز دوره‌های تخصصی تعمیر لباسشویی آریستون را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

06اگر از تکنسین اعزام‌شده راضی نباشم، باید چه کاری انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول تعمیرآنلاین است. درصورتی‌که نسبت به رفتار یا تخصص تکنسین، هرگونه ابهام، انتقاد یا اعتراضی داشتید، فقط کافی است با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید. تیم پشتیبانی تعمیر آنلاین در لحظه به مشکل شما رسیدگی خواهند کرد. درصورت ناراضی بودن شما از تکنسین، مجموعه فرد دیگری را برای شما اعزام خواهد کرد.

07آیا تکنسین‌های اعزام‌شده به منزل، افراد مطمئن و متعهدی هستند؟

بله؛ کلیه کارشناسان این مرکز از میان افراد متعهد و امین انتخاب شده‌اند. همچنین تکنسین‌های تعمیرآنلاین همه موارد سازمان‌های امنیتی و نظارتی را گذرانده و گواهی عدم سوء پیشینه دارند. علاوه‌بر همه این موارد، متخصصان تعمیر آنلاین کلیه تست‌های روان‌شناسی مجموعه را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

08نحوه پرداخت هزینه خدمات تعمیر آنلاین چگونه است؟

هزینه نهایی تعمیر بعد از عیب‌یابی توسط تکنسین به شما اعلام شده و درصورت موافقت شما، فرایند تعمیر آغاز می‌شود. در پایان کار و بعد از انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و برچسب گارانتی را تقدیم می‌کند. شما می‌توانید برای تسویه صورت‌حساب مبلغ را به حساب مجموعه یا تکنسین واریز کنید.

09اگر هنگام حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات منصرف شوم، آیا باید هزینه‌ای بپردازم؟

اگر بعد از اعزام تکنسین از انجام تعمیرات منصرف شدید، فقط کافی است هزینه رفت و آمد کارشناس را بپردازید و نیازی به پرداخت هزینه اضافه‌تر نیست.

10آیا قطعات اورجینال لباسشویی آریستون را می‌توانم از تعمیرآنلاین تهیه کنم؟

بله؛ برای خرید قطعات اورجینال و فابریک لباسشویی آریستون با ما تماس بگیرید. تعمیر آنلاین امکان ارسال قطعات انواع ماشین لباسشویی به سراسر ایران را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است.

تعمیر ماشین لباسشویی اریستون در محل و بدون نیاز به جابه‌جایی

حمل‌ونقل دستگاه یک مسئله پردردسر هنگام تعمیر ماشین لباسشویی آریستون است که احتمال آسیب دیدن دستگاه در طول مسیر را نیز بالا می‌برد. شرکت تعمیر آنلاین با عرضه خدمات برای تعمیر انواع وسایل خانگی در منزل، کار را برای شما مشتریان عزیز راحت‌تر کرده است. بعد از ثبت سفارش درخواست، کارشناسان ما در مرکز پشتیبانی با شما تماس گرفته و سپس یک تکنسین مجرب و متخصص را به منزلتان اعزام می‌کنند.

مجموعه تخصصی تعمیر آنلاین به‌عنوان نمایندگی رسمی بیش از ۶ برند مطرح اروپایی و آسیایی در ایران فعالیت می‌کند. کارشناسان مجرب و زبده تعمیر آنلاین با تکیه بر تخصص و تجربه چندین ساله خود انواع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی را از تعمیرهای جزئی گرفته تا تعویض قطعات، به شما عزیزان عرضه می‌کنند. کلیه قطعات تعویضی توسط کارشناسان ما کاملا اورجینال است و با ۶ ماه گارانتی عرضه می‌شود. پس با خیال راحت تعمیر ماشین لباسشویی آریستون خود را به تعمیر آنلاین بسپارید؛ چراکه ما همواره در تلاش برای جلب رضایت مشتریان خود هستیم.

 

مجموعه تعمیرآنلاین، مرکز تخصصی تعمیرات آریستون به هنگام بروز هرمشکلی برای دستگاه شما، همواره در کنارتان خواهد بود.

آموزش نحوه ریست لباسشویی آریستون

بسیاری از مشکلات و ایرادهای ماشین لباسشویی آریستون با یک ریست ساده دستگاه برطرف می‌شود. برای ریست لباسشویی آریستون فقط کافی است دستگیره چرخان برنامه ماشین لباسشویی را روی نقطه مشکی‌رنگ بگذارید و بعد از ۳ ثانیه دکمه پاور را فشار دهید تا دستگاه خاموش شود. ریست لباسشویی آریستون به همین سادگی قابل‌انجام است.

رایج‌ترین موارد درخواست برای تعمیر لباسشویی آریستون

مجموعه تعمیر آنلاین با بیش از ۱۵ سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه عرضه انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی، شاهد ایرادات مختلفی از لباسشویی آریستون بوده است. هر زمان که دستگاه شما با یکی از مشکلات زیر مواجه شد، باید به فکر تعمیر لباسشویی آریستون باشید:

  • تخلیه یا وارد نشدن آب لباسشویی
  • لرزش لباسشویی
  • باز یا بسته نشدن در لباسشویی
  • گرم نشدن آب لباسشویی
  • خراب شدن لاستیک دور در لباسشویی
  • خرابی تسمه موتور لباسشویی
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • نشان دادن کد خطا در صفحه نمایشگر لباسشویی
  • روشن نشدن صفحه نمایشگر لباسشویی
  • توقف در مراحل شست‌وشو
  • سروصدا کردن دیگ لباسشویی
  • کاهش کیفیت شست‌وشو

برطرف همه مشکلات بالا لزوما به حضور یک تعمیرکار نیازی ندارند. در بعضی از موارد مانند لرزش زیاد لباسشویی ممکن است مشکل از تراز نبودن پایه‌ها باشد که خودتان می‌توانید برای رفع این مشکل تلاش کنید.

تعمیر لباسشویی آریستون با بالاترین کیفیت در تعمیر آنلاین

افزایش عمر مفید لباسشویی آریستون با توجه به چند نکته ساده

استفاده اصولی از لوازم خانگی، عمر مفید آن‌ها را افزایش داده و باعث بهینه شدن عملکردشان می‌شود. با رعایت نکات ساده زیر تا سال‌های سال می‌توانید از لباسشویی آریستون قدیمی با همان کیفیت گذشته استفاده کنید:

  • برای جرم‌گیری، باید پس از هر ۳۰ بار استفاده از لباسشویی آریستون دستگاه را بدون لباس روشن کنید. به‌این‌ترتیب قطعات لباسشویی آریستون از هرگونه جرم و رسوبی پاک می‌شود.
  • هنگام استفاده از لباسشویی آریستون قدیمی و جدید، از مواد شوینده مرغوب و به مقدار مناسب استفاده کنید؛ زیرا کم بودن مواد شوینده باعث تمیز نشدن لباس‌ها و استفاده بیش از حد از شوینده‌ها باعث آسیب رسیدن به لباسشویی آریستون خواهد شد.
  • در طی فواصل زمانی مختلف، سیاهی لاستیک ماشین لباسشویی را با استفاده از یک دستمال مرطوب تمیز کنید.
  • پس از اتمام مراحل شست‌وشو، در لباسشویی آریستون را تا دقایقی باز بگذارید تا از کپک‌زدگی و ایجاد بوی نامطبوع لباس‌ها و مخزن دستگاه جلوگیری شود.

همین کارهای ساده نیاز به تعمیر لباسشویی آریستون را تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد و باعث افزایش طول عمر دستگاه و قطعات آن می‌شود.

کدهای خطا یا ارور لباسشویی آریستون؛ سریع‌ترین راه برای عیب یابی

ارور‌ لباسشویی آریستون معمولا به دو حالت متفاوت روی نمایشگر دستگاه نمایان می‌شود:

  • اگر دستگاه شما صفحه نمایش LCD داشته باشد، علامت E به همراه دو عدد نمایش داده خواهد شد.
  • اگر لباسشویی شما فاقد صفحه نمایش LCD باشد، چراغ‌های LED روی ماشین لباسشویی آریستون شروع به چشمک زدن می‌کنند.

در ادامه لیستی از ایرادات ماشین لباسشویی آریستون را مطرح می‌کنیم. بعد از آشنایی با خطاهای لباسشویی آریستون، درصورت بروز مشکل به‌راحتی به ایراد دستگاه خود پی خواهید برد. گاهی بعضی از این ایرادات توسط خود شما قابل‌رفع است که می‌توانید این کار را بدون پرداخت هزینه انجام دهید؛ البته گاهی نیز باید حتما با متخصص تعمیر ماشین لباسشویی آریستون تماس بگیرید.

چشمک زدن چراغ‌های ماشین لباسشویی آریستون؛ نشان‌دهنده نیاز دستگاه به تعمیر

۱- کد خطا F10 ماشین لباسشویی آریستون؛ قطعی آب سرد در دستگاه

این ارور لباسشویی آریستون به معنای نبود آب سرد در دستگاه است. درواقع، اگر در زمان انجام سیکل شست‌وشو، آب سرد به دستگاه وارد نشود و مانعی وجود داشته باشد، این ارور در صفحه نمایش ظاهر خواهد شد.

برای حل خطای F10 لباسشویی آریستون، ابتدا باز بودن شیر آب سرد و پیچ نخوردن شیلنگ تخلیه آب را بررسی کنید. با برطرف کردن مشکل، کد خطای دستگاه نیز پاک می‌شود. برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در صورت بروز ارور f10 نیازی به حضور تکنسین نیست.

۲- تعمیر لباسشویی آریستون در صورت بروز کد خطا F11

علت نمایش کد خطای F11 ماشین لباسشویی آریستون، قطع بودن آب گرم دستگاه است. این خطا می‌تواند به‌دلیل باز نبودن شیر آب گرم، پیچ‌خوردگی شیلنگ تخلیه یا حتی سرد بودن دمای محیط و یخ‌زدگی لوله‌ها نمایش داده شود. از این رو برای تعمیر لباسشویی آریستون به بررسی موارد گفته‌شده بپردازید و در صورت وجود مشکل، آن را برطرف کنید.

۳- بررسی شیرهای آب هنگام بروز خطای F12 و F13

این کدهای ارور آریستون نیز مربوط به وجود مشکل در آب سرد و گرم دستگاه است. برای رفع این کد خطاها باید شیر آب سرد و گرم و همچنین شیلنگ تخلیه آب را بررسی کنید.

۴- کد خطا F14 ماشین لباسشویی آریستون به‌دلیل گرم نشدن آب دستگاه

علت نمایش این ارور لباسشویی آریستون را باید در مشکل گرم کردن آب دستگاه جست‌وجو کنید. معمولاً به‌دلیل وجود ایراد در سنسور حرارتی و المنت ماشین لباسشویی این مشکل به وجود می‌آید. ازهمین‌رو برای رفع خطای ماشین لباسشویی آریستون، باید از یک متخصص تعمیر لباسشویی آریستون برای تعویض قطعه سنسور حرارتی یا المنت دستگاه کمک بگیرید.

۵- بررسی لوله‌های لباسشویی آریستون در صورت بروز ارور F15

کد خطای F15 ماشین لباسشویی آریستون به این معناست که آب دستگاه به‌دلیل وجود ایراد در شیلنگ به بیرون پمپ نمی‌شود. این مشکل معمولا در پی نصب نشدن درست شیلنگ تخلیه دستگاه رخ می دهد که باعث تخلیه نشدن آب لباسشویی می‌شود. برای جلوگیری از بروز خطای F15 باید ارتفاع لازم و مناسب را برای ماشین لباسشویی در نظر گرفته و اصول نصب را رعایت کنید. به‌این‌ترتیب لوله‌های ماشین لباسشویی آریستون دچار گرفتگی نخواهد شد.

F15؛ کد ارور ماشین لباسشویی اریستون ناشی از خرابی لوله‌ها

۶- کد خطا F16 ماشین لباسشویی آریستون؛ افزایش سطح آب ورودی

این ارور لباسشویی آریستون به‌دلیل افزایش سطح آب دستگاه رخ می‌دهد. برای رفع کد خطا باید آب ورودی دستگاه را قطع کرده تا سطح آب در دیگ ماشین لباسشویی بیشتر نشود.

۷- عیب یابی ماشین لباسشویی آریستون در صورت ظاهر شدن ارور F17

کد خطا F17 در ماشین لباسشویی آریستون به‌معنای بسته نشدن در دستگاه است. بعضی اوقات، احتمال دارد یکی از قطعات در مانند میکروسوئیچ دچار مشکل شده باشد. برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون ابتدا باید در دستگاه را بررسی کرده و محکم ببندید. اگر کد خطای نمایش‌داده‌شده رفع نشد، احتمالا قطعه میکروسوئیچ دچار مشکل شده است. در این حالت، برای تعویض قطعه و تعمیر ماشین لباسشویی آریستون می‌توانید از متخصصان تعمیر آنلاین کمک بگیرید تا از کیفیت قطعات تعویضی مطمئن باشید.

۸- کد خطاهای F20 و F21؛ تخصصی‌ترین عیب ماشین لباسشویی آریستون

نمایش این کد خطاهای آریستون به‌معنای وجود ایراد و خرابی در ترمیستور دستگاه است. به‌دلیل تخصصی بودن این مشکل، بهتر است که یک تکنسین حرفه‌ای به چک کردن قطعه ترمیستور و رفع ارور ماشین لباسشویی آریستون بپردازد تا مشکل دستگاه حادتر نشود.

۹- کد خطاهای F30 و F31 ناشی از خرابی موتور دستگاه

وجود مشکل در قطعه درایو موتور دستگاه باعث نمایش این کد خطاهای آریستون می‌شود. برای رفع این کد خطا ماشین لباسشویی آریستون، باید مجدداً برنامه‌ریزی لباسشویی را اجرا کنید. اگر کد خطا رفع نشد، باید موتور را بررسی کرده و از یک متخصص حرفه‌ای برای تعمیر لباسشویی آریستون کمک بخواهید. ایرادات در موتور معمولا صدای زیاد لباسشویی را نیز به همراه دارد.‍

۱۰- کد خطای F33 ماشین لباسشویی آریستون به‌دلیل خرابی سوئیچ فشار

کد خطا F33 ماشین لباسشویی آریستون به‌معنای وجود ایراد و مشکل در قطعه سوئیچ فشار دستگاه است. به‌دلیل خرابی و ایراد این قطعه، سطح آب در ماشین لباسشویی بسیار بالا می‌رود که به تعمیر نیاز دارد. در چنین شرایطی تکنسین برای عیب یابی ماشین لباسشویی آریستون باید قطعه سوئیچ فشار، شیلنگ و محفظه مربوط به سوئیچ را بررسی کند و در صورت وجود ایراد، به تعمیر یا تعویض قطعه معیوب بپردازد.

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در صورت خرابی سوئیچ فشار

۱۱- تعمیر لباسشویی آریستون به‌دلیل کد خطای F40

این ارور لباسشویی آریستون به‌معنای جمع شدن آب در سطح زیر حفاظت دستگاه در طول مرحله گرمایشی است. برای رفع این کد خطا، بهتر است که یک تکنسین حرفه‌ای ماشین لباسشویی را بررسی کرده و ایراد به‌وجودآمده در قطعات دستگاه را برطرف کند. درصورت بروز خطای F40 حتما با متخصصان تعمیر آنلاین تماس بگیرید تا به‌سرعت در محل حاضر شوند.

۱۲- عیب‌یابی قطعه تشخیص سطح آب با کد خطای F41

کد خطا F41 ماشین لباسشویی آریستون به‌دلیل وجود مشکل در قطعه تشخیص سطح آب دستگاه نمایش داده می‌شود. برای رفع ارور ماشین لباسشویی آریستون، تعمیرکار به بررسی قطعات هیدروستات دستگاه و برد الکترونیکی می‌پردازد. اگر مشکل و ایراد در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی باشد، با تعویض قطعه برطرف می‌شود.

۱۳- کد خطای F43؛ رایج‌ترین ارور لباسشویی آریستون

این ارور لباسشویی آریستون به وجود مشکل در قفل در دستگاه و برد کنترل اشاره می‌کند. اگر قفل در دستگاه مشکل نداشت، خطای F43 قطعا به‌خاطر ایراد در برد کنترل که به‌طورمستقیم بر قفل در تاثیر دارد، نمایش داده شده است. ازهمین‌رو، متخصص تعمیر لباسشویی باید بعد از بررسی برد کنترل اصلی، به تعویض این قطعه بپردازد.

۱۴- عیب یابی ماشین لباسشویی آریستون با کد خطاهای F50 و F51

این کد خطاهای لباسشویی آریستون به‌دلیل وجود مشکل در برنامه شست‌وشوی دستگاه نمایش داده می‌شود. برای رفع این کد خطا و مشکل دستگاه باید دوباره ماشین لباسشویی را برنامه‌ریزی کرده و شرایط پیش‌فرض دستگاه را ذخیره کنید.

۱۵- کد خطا F62؛ نشان‌دهنده گرم شدن بیش از حد آب دستگاه

این ارور لباسشویی آریستون از گرم شدن بیش از حد آب داخل دستگاه و وجود مشکل در پنل کنترلی لباسشویی خبر می‌دهد. برای رفع این کد خطا، کارشناس نمایندگی تعمیر لباسشویی سنسور دما، اتصالات و سیم‌کشی‌های آن و همچنین قطعه المنت حرارتی را بررسی می‌کند. بعد از عیب یابی ماشین لباسشویی آریستون ایتالیا، قطعه موردنظر باید تعمیر یا تعویض شود.

۱۶- خطا F82 ماشین لباسشویی آریستون؛ جدی‌ترین خطای برنامه‌نویسی دستگاه

خطاهای مربوط به برنامه‌نویسی برد کنترل دستگاه توسط کد F82 اطلاع داده می‌شود. به‌دلیل حساسیت قطعه برد کنترل و تخصصی بودن تعمیر آن، باید برای تعمیر لباسشویی آریستون یک تکنسین، دستگاه را بررسی کرده و به تعمیر یا تعویض قطعه بپردازید.

ارورهای ماشین لباسشویی آریستون را جدی بگیرید

تعمیر آنلاین؛ بزرگ‌ترین نمایندگی ماشین لباسشویی در ایران

تعمیر آنلاین یک مرکز تخصصی برای تعمیر انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف ایرانی و خارجی است. کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات لباسشویی در تعمیر آنلاین با ضمانت ۱ تا ۶ ماهه انجام می‌شود. ما با حذف واسطه‌ها انواع خدمات تعمیراتی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان عرضه می‌کنیم. برای دریافت خدمات فقط کافی است از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۹۶ با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت، درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما بعد از هماهنگی با شما در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شوند تا به درخواستتان رسیدگی کنند.

نظرات کاربران

Add a review

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش خدمات
۰۲۱-۴۵۳۹۶

درخواســت آنـــلاین اعزام تعــــمیرکـــار

برای تمام مناطق ۲۲ گانه تهران

سوالات متداول

01چه زمانی با من تماس خواهید گرفت؟

پس از ثبت فرم در کمتر از 60 دقیقه(در ساعات کاری) با شما تماس خواهیم گرفت.

 

اگر ساعت کاری تعمیرآنلاین به پایان رسیده باشد در ابتدای روز کاری بعد اپراتور با شما تماس خواهد گرفت.

ساعت کاری مجموعه:
شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه ها ۹ الی ۱۵

02آیا پس از ثبت فرم، تعمیرکار بدون هماهنگی مراجعه می کند؟

خیر. ابتدا اپراتور از دفتر مرکزی با شما تماس خواهد گرفت و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست شما برای تعمیرکار ارسال خواهد گردید.

03آیا سرویس دهی به تمام مناطق ایران انجام می شود؟

در حال حاضر شرکت تعمیرانلاین فقط به مناطق ۲۲ گانه تهران سرویس دهی دارد و هیچ شعبه ای در هیچ شهر دیگری ندارد.