امروزه در اکثر خانه‌های جدید از پکیج استفاده می‌شود. چرا که علاوه بر تهیه آب گرم، قابلیت گرم کردن هوای داخل با استفاده از شوفاژ را نیز دارد. برای تهیه پکیج با کیفیت بالا و عملکرد مطلوب نیازی به خرید نمونه‌های خارجی نیست و برخی برندهای ایرانی نیز با آنها برابری می‌کند.

اگر به دنبال بهترین پکیج دیواری ایرانی هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

معرفی بهترین پکیج دیواری ایرانی

در گذشته برای گرم کردن آب افراد باید از بین آبگرمکن‌ یا پکیج‌های غول آسا با نیاز به موتورخانه مرکزی، انتخاب می‌کردند. این پکیج‌ها علی رغم عملکرد عالی خود، به علت نیاز به مکانی بزرگ برای موتور خانه و سروصداهای زیاد، مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. به همین دلیل پکیج‌های دیواری کوچک و زیبایی طراحی و ساخته شدند که صدای بسیار کمی دارد و جای بسیار کمی را نیز اشغال می‌کنند.

این پکیج‌ها نسبت به آبگرمکن برتری دارند چرا که علاوه بر تهیه آب گرم مصرفی، توانایی گرم کردن شوفاژهای نصب شده در نقاط مختلف خانه را دارند و دیگر نیازی به استفاده از بخاری نیست.

برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که به دلیل داشتن قدرت‌های مخلف و کشور سازنده از قیمت‌های متنوعی برخوردارند. پیشنهاد ما به شما استفاده از بهترین پکیج دیواری ایرانی است چرا که امتحان خود را پس داده و عملکرد بسیار عالی دارد.

 

بهترین برند پکیج دیواری ایرانی

 

در لیست بهترین مارک پکیج ایرانی، نام این برندهای نام آشنا به چشم می‌خورد:

 

پکبج دیواری بوتان

برند بوتان، بهترین پکیج دیواری ایرانی است که نزدیک به 30 سال در حال تولید پکیج و آبگرمکن بوده و با داشتن بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا و تجربه بالا، انتخاب بسیار خوبی برای خانه شما محسوب می‌شود. وجود پکیج بوتان در خانه تضمینی برای داشتن خیال گرم و آسوده در روزهای گرم زمستانی است.

استفاده از قطعات با کیفیت از دیگر دلایل محبوبیت این برند در میان بهترین برند پکیج دیواری ایرانی است چرا که زود خراب نشدن و هزینه‌های بالای تعمیرات می‌تواند اذیت کننده باشد.

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از پکیج دیواری بوتان به نام‌های پارما، پرلا، پرلاپرو، ورونا، اپتیما، کالداونزیا و روما تولید شده که شرکت برای تمامی آنها 2 سال ضمانت محصول و 10 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

تمامی این مدل‌ها بازدهی بسیار بالایی دارند و مصرف گاز آنها بسیار پایین است؛ با مقایسه بخاری و پکیج به این نتیجه می‌رسید که با جایگزین کردن پکیج به جای آبگرمکن و بخاری نه تنها هزینه‌های شما بالاتر نمی‌رود که اندکی کاهش می‌یابد.

تمامی مدل‌ها مجهز به سیستم ضدیخ زدگی هستند که به عملکرد بهتر دستگاه در روزهای بسیار سرد کمک می‌کنند. مشعل‌های موجود در پکیج‌های بوتان همگی اتمسفریک هستند و قطعات استفاده شده از بهترین برندهای ایتالیایی منطبق با استانداردهای اروپا است.

 

پکیج دیواری ایران رادیاتور

برند ایران رادیاتور نیز یکی دیگر از مارک‌هایی است که نامش در میان لبست بهترین پکیج دیواری ایرانی به چشم می‌خورد. این برند به اندازه بوتان شهرت و قدمت ندارد و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1383 آغاز کرده است.

در حال حاضر شرکت ایران رادیاتور یکی از 10 شرکت برتر جهانی در حوزه تولید پکیج و شوفاژ است و کیفیت و عملکرد بالای خود را به جهانیان ثابت کرد. پکیج‌های ایران رادیاتور در ظرفیت‌های متفاوت و در مدل‌های اکو، دیجیتال، آنالوگ، K ، Z و BM تولید شده و در تمام کشور نمایندگی فروش دارند.

تمامی محصولات ایران رادیاتور دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است و قیمت بسیار مناسبی نسبت به رقبای خود در بازار دارد. سیستم احتراق این برند بسیار آرام عمل می‌کند و به طور کلی صدای آن بسیار کم است.

برخی پکیج ایران رادیاتور را بهترین مارک پکیج ایرانی می‌دانند چرا که برای شهرهای بسیار سرد نیز کاربرد دارد و عملکردش پایین نمی‌آید.

 

پکیج لورچ

 

پکیج دیواری لورچ

اگر قدمت شرکت تولید کننده برای شما به عنوان یکی از فاکتورهای شناسایی بهترین برند پکیج دیواری ایرانی است، حتما تا به حال نام مارک لورچ را شنیده‌اید. این شرکت فعالیت خود را از سال 1356 آغاز کرد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در شهر اصفهان محسوب می‌شود.

ظرفیت پکیچ‌های لورچ بین 24000 تا 3000 است که بسیار قابل قبول است. مدل‌های آرتا، هرما، هیرو، آدنا، آریان و آرتمن محبوب‌ترین مدل‌های پکیج دیواری لورچ هستند که در مدل‌ها و ویژگی‌های متفاوت تولید شده‌اند.

از مهم‌‎ترین ویژگی پکیج لورچ می‌توان به کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد. 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های خرید این برند است. تمامی مدل‌ها به سیستم عیب یاب الکترونیکی مجهز هستند و توانایی کار در فشارهای بسیار کم و بسیار زیاد را دارند. این مساله برای مناطقی که فشار آب در آنها کم است بسیار اهمیت دارد.

شرکت لورچ به شدت به نظر، سلیقه و انتخاب مشتری اهمیت می‌دهد و تولیدات بعدی خود را بر اساس آن تنظیم می‌نماید. لذا مشتری مداری یکی از ارکان اصلی شرکت لورچ محسوب می‌شود و باعث شده در تمام این سال‌ها به عنوان بهترین پکیج دیواری ایرانی شناخته شود.

مقاله پیشنهادی تعمیر آنلاین:مقایسه پکیج لورچ با بوتان؛ کدام را بخریم؟

 

بهترین برند پکیج دیواری ایرانی

 

پکیج دیواری ایساتیس

برخی از کاربران بهترین پکیج دیواری ایرانی را، پکیج ایساتیس معرفی می‌کنند. استفاده از قطعات ایتالیایی وکسب گواهینامه استاندارد اروپایی، ضمانت کیفیت بالای پکیج را می‌کند و رقیب بزرگی برای برندهای نام آشنای چون بوتان، لورچ و ایران رادیاتور محسوب می‌شود. پکیچ ایساتیس بیشترین مدت زمان گرانتی و خدمات پس از فروش را دارد و محصولاتش را تا 30 ماه پس از فروش، ضمانت می‌کند.

در حال حاضر محصولات شرکت ایساتیس در حجم 24 هزار تا 30 هزار تولید می‌شود و برای تمامی مساحت‌های خانگی جواب می‌دهد. این برند مدل‌های متفاوتی را برای مشتریان خود تولید کرده و در تمامی آنها از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است.

تمامی مدل‌ها و برندهای معرفی شده در این مطلب، به دو نوع پکیج داخلی و خارجی تقسیم می‌شود که نوع خارجی باید حتما در فضای بازی مانند بالکن نصب شود. این در حالی است که مدل داخلی باید حتما در محیط بسته خانه نصب گردد مثل آشپزخانه و…

در حاضر در لیست بهترین پکیج دیواری ایرانی، نام برندهای بوتان، ایران رادیاتور، لورچ و ایساتیس به چشم می‌خورد. باقی برندها اگرچه ممکن است از کیفیت خوبی برخوردار باشند اما به شهرت برندهای گفته شده در این مطلب نمی‌رسد و یا ممکن است از نظر تامین قطعات یدکی در سراسر کشور، مشکل داشته باشند.