تعمیر اتو آاگ

تعمیر اتو و اتو پرس

تعمیر اتو آاگ به‌دلیل قطعات حساسی که دارد، باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای انجام شود. استفاده از قطعات اصل در تعمیرات اتو آاگ باعث کارایی بهتر و افزایش عمر مفید اتو می‌شود. متخصصان تعمیر آنلاین با گذراندن دوره‌های آموزش تخصصی تعمیر اتو aeg بالاترین خدمات را به شما عزیزان در شهرهای سراسر ایران عرضه می‌کنند. برای دریافت خدمات تعمیر اتو آاگ در تهران و سایر شهرها فقط کافی است از طریق دکمه «ثبت سفارش خدمات» زیر اقدام کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۹۶ تماس بگیرید.

ثبت سفارش خدمات
تعمیر اتو آاگ

ثبت سفارش تعمیرات، در کمتر از ۶۰ ثانیه

به منظور درخواست خدمات بدون هیچ تماسی و فقط با تکمیل فرم زیر، در کمتر از ۶۰ ثانیه اطلاعات خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

ایرادات متداول تعمیر اتو آاگ

در باکس‌های زیر از ایرادات اتوی آاگ آگاه شوید.

روشن نشدن اتو

قطعی اتصال برق، خرابی پریز یا سیم برق باعث روشن نشدن اتو می‌شود. درصورت سالم بودن اتصالات برق، احتمالا پلاتین‌های داخلی خراب شده است که نیاز به تعمیر اتو آاگ یا تعویض قطعات دارد.

بیشتربیشتر

بخار نکردن اتو

هنگام کافی نبودن آب، اتو بخار نمی‌کند. نبود آب کافی داخل دستگاه باعث سوختن پمپ می‌شود که نیاز به تعمیر پمپ اتو بخار دارد. رسوب بستن لوله‌ها و فضای داخلی اتو نیز مانع بخار کردن می‌شود که نیاز به جرم‌گیری و رسوب‌گیری دارد.

بیشتربیشتر

صدای بوق ممتد

خرابی برد الکترونیکی در تعمیر اتو پرس آاگ باعث ایجاد بوق می‌شود. در چنین مواقعی تعویض برد را حتما به متخصصان تعمیر آنلاین بسپارید.

بیشتربیشتر

استشمام بوی بد

تخلیه نکردن آب باعث جرم گرفتن و رسوب گرفتن شده که در ادامه باعث ایجاد بوی بد در دستگاه می‌شود. جرم‌گیری اتو نیازی به تعمیرکار اتو آاگ ندارد و در منزل می‌توانید انجام دهید.

بیشتربیشتر

داغ نشدن اتو آاگ

از کار افتادن یا خرابی المنت و ترموستات باعث داغ نشدن اتو می‌شود که رفع این مشکل به مهارت متخصص نیاز دارد. البته قبل از تعمیر اتو آاگ حتما درجه حرارت اتو را چک کنید.

بیشتربیشتر

چسبیدن اتو به لباس

برای رفع این مشکل حرارت اتو را باید به‌درستی تنظیم کرده و از تمیز بودن کف سرامیکی آن مطمئن باشید. برای این کار اتو را از برق بکشید و اجازه بدهید سرد شود. سپس کف آن را با مواد مناسب تمیز کنید.

بیشتربیشتر

سوالات متداول

01چگونه می‌توانم از خدمات تعمیر اتو پرس در منزل استفاده کنم؟

برای ثبت سفارش تعمیر اتو پرس در منزل می‌توانید با شماره 45396-021 تماس بگیرید یا اینکه فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل کنید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه در کمتر از 60 دقیقه با شما تماس خواهد گرفت.

02آیا خدمات تعمیر اتو آاگ گارانتی دارد؟

کلیه قطعات تعویض‌شده توسط مجموعه تعمیرآنلاین در زمینه تعمیرات اتو آاگ و تعمیر سایر لوازم برقی شامل 6 ماه ضمانت می‌شود.

03هزینه تعمیر اتو aeg چقدر است؟

هزینه تعمیر اتو بخار آاگ بر اساس قیمت‌های اعلام‌شده توسط گروه نرخ‌گذاری اتحادیه محاسبه می‌شود. ازآنجایی‌که هزینه تعمیر انو بخار و اتو پرس آاگ به عواملی مانند برند دستگاه، نوع مشکل و قطعه آسیب‌دیده بستگی دارد، یک مبلغ مشخص را نمی‌توان برای آن بیان کرد.

04نحوه پرداخت هزینه تعمیر اتوی آاگ در تعمیر آنلاین چگونه است؟

در پایان کار و بعد از تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و برچسب گارانتی را تقدیم می‌کند. شما می‌توانید برای تسویه صورت‌حساب، مبلغ را به حساب مجموعه یا تکنسین واریز کنید.

05چگونه اتوی آاگ را برای تعمیر به دست تعمیر آنلاین برسانیم؟

اتوی آاگ را می‌توانید خودتان به دفتر مرکزی تعمیر آنلاین بیاورید یا درخواست پیک داده تا پیک مجموعه برای دریافت اتو به منزلتان فرستاده شود.

06درصورت انصراف از انجام تعمیرات اتو آاگ آیا باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

درصورتی‌که تعمیرکار اتو پرسی آاگ در محل حاضر شود و عیب دستگاه را پیدا کند، شما فقط کافی است هزینه ایاب و ذهاب و همچنین هزینه عیب‌یابی را پرداخت کنید؛ بنابراین نیازی به پرداخت مبلغ اضافه‌تر هنگام انصراف از تعمیر دستگاه نیست.

07آیا تعمیر آنلاین نمایندگی تعمیر اتو آاگ را به عهده دارد؟

بله؛ شرکت تعمیر آنلاین با نام امید ضمانت پارسیان، کلیه مدارک اعتبارسنجی از جمله مجوز رسمی اتحادیه‌های مربوطه و همچنین کد آیسیک را دارد و تحت نظارت سازمان اصناف ایران کار می‌کند. این شرکت در زمینه‌های مختلف مانند تعمیر اتو پرس و اتو بخار در همه مناطق تهران و همچنین تعمیر سایر لوازم برقی منزل فعالیت دارد.

آاگ یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در جهان است که طرفداران بی‌شماری در ایران دارد. به همین خاطر تعمیر آنلاین تعمیر اتو قدیمی و جدید آاگ را در فهرست خدمات خود قرار داده است. برای دریافت خدمات تعمیر اتو آاگ در تهران می‌توانید به‌صورت حضوری به دفتر مرکزی تعمیر آنلاین مراجعه کنید یا از طریق پیک مجموعه دستگاهتان را برای ما بفرستید. همچنین چنانچه در سایر شهرهای ایران ساکن هستید، از طریق پست اتو را برایمان ارسال کنید تا در اسرع وقت آن را برایتان تعمیر کنیم.

خدمات تعمیر اتو آاگ در تهران و سایر شهرهای ایران

تعمیر اتو آاگ یک کار تخصصی است و باید توسط متخصص باتجربه انجام شود. تکنسین‌های تعمیر آنلاین با گذراندن دوره‌های تخصصی تعمیر اتو aeg و تجربه چندین ساله خود بهترین خدمات را با استفاده از قطعات اورجینال به شما عرضه می‌کنند. برای دریافت خدمات تعمیر اتو قدیمی و جدید آاگ کافی است درخواستتان را در سایت ثبت کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۹۶ تماس بگیرید.

استفاده از خدمات تعمیرات اتو آاگ به دو روش حضوری و ارسال دستگاه با پیک مجموعه امکان‌پذیر است. به یاد داشته باشید که کلیه قطعات مورداستفاده در تعمیر آنلاین برای تعمیر اتو آاگ کاملا اورجینال است و ضمانت ۶ ماهه دارد.

عیب یابی دقیق؛ مهم‌ترین مرحله در تعمیرات اتو آاگ

تعمیر آنلاین نمایندگی تعمیر اتو آاگ در تهران است که مجموعه‌ای از متخصصان حرفه‌ای را گرد هم جمع آورده است. تکنسین‌های تعمیر آنلاین به کلیه ایرادات احتمالی و ساختار اتو تسلط دارند و در کمترین زمان ممکن عیب اصلی دستگاه شما را پیدا می‌کنند. عیب‌یابی اصلی‌ترین مرحله در تعمیر اتو آاگ است که اگر بادقت انجام نشود، فرایند تعمیر هم موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

کارشناس مربوطه بعد از عیب‌یابی اتو آاگ، هزینه تعمیر را برآورد کرده و به اطلاع شما می‌رساند. بعد از موافقت شما با هزینه، فرایند تعمیرات اتو آاگ آغاز خواهد شد. در نهایت نیز فاکتور هزینه‌ها همراه با برچسب گارانتی تقدیم شما عزیزان می‌شود. به یاد داشته باشید که چنانچه در عرض 6 ماه اتوی شما با همان مشکل قبلی مواجه شد، متخصصان تعمیر آنلاین تعمیر اتو آاگ را به‌صورت رایگان برایتان انجام خواهند داد.

تعمیر اتو آاگ با قطعات اصل

رایج‌ترین دلایل برای درخواست تعمیر اتو aeg

در طول استفاده از اتو بخار آاگ احتمالا با ایرادات متعددی مواجه خواهید شد که عملکرد دستگاه را مختل می‌کند. در چنین مواقعی توصیه می‌کنیم سری به بخش ایرادات متداول در همین صفحه بزنید. اگر مشکل و راه‌حل موردنظرتان را در این بخش پیدا نکردید، آنگاه درخواستتان را با ما در میان بگذارید. در ادامه رایج‌ترین دلایل برای درخواست تعمیر اتو آاگ را برایتان شرح می‌دهیم:

تعمیر پمپ اتو بخار در صورت بخار نکردن

وظیفه پمپاژ بخار هوا به‌عهده پمپ اتو است. چنانچه از آب مقطر برای اتو استفاده نکنید، مشکلاتی در پمپ اتو بخار به وجود خواهد آمد. اگر اتوی بخار شما به‌درستی بخار نمی‌کند، باید تعمیر پمپ اتو بخار را در دستور کار قرار دهید. متخصص با باز کردن پمپ اتو بخار اقدام به بررسی قطعات مختلف مانند بوبین، سوپاپ‌ها و اورینگ‌ها کرده و درصورت نیاز، آن‌ها را تعویض می‌کند. در بعضی از موارد نیز برای تعمیر پمپ اتو بخار باید پمپ به‌طورکامل تعویض شود.

تعمیر اتو آاگ درصورت نشتی آب

نشتی آب از اتو یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین مشکلاتی است که افراد با آن مواجه می‌شوند. معمولا نشتی آب زمانی اتفاق می‌افتد که حالت بخار اتو روشن باشد. انتخاب اشتباه دمای اتو و همچنین شکستگی در مخزن آب دستگاه از جمله دلایل دیگر نشتی آب است. در چنین شرایطی تعمیر اتو aeg را به متخصصان تعمیر آنلاین بسپارید.

تعمیر پمپ اتو بخار درصورتی نشتی آب

به‌جا ماندن لکه زرد روی لباس بعد از اتو

کثیف بودن صفحه اتو باعث زرد شدن لباس بعد از استفاده از اتو می‌شود. در چنین مواقعی باید یک پنبه را به سرکه آغشته کرده و صفحه اتو را با آن تمیز کنید. در بسیاری از مواقع این مشکل بر اثر استفاده از آب شهری در اتو می‌شود. همچنین زنگ‌زدگی کف اتو زرد شدن لباس را به همراه دارد. در چنین مواقعی بهتر است از تعمیرکار اتو آاگ کمک بگیرید.

تعمیرات اتو آاگ در صورت داغ نشدن صفحه

متصل نکردن اتو به برق، وجود مشکل در سیم‌پیچی داخلی اتو و همچنین خرابی المنت و ترموستات دستگاه از مهم‌ترین مواردی است که باید درصورت داغ نشدن صفحه آن‌ها را بررسی کنید. چنانچه مشکل از سیم‌پیچی داخلی، المنت یا ترموستات اتو باشد، از متخصصان نمایندگی تعمیر اتو aeg کمک بگیرید.

تعمیر اتو aeg درصورت چسبیدن پارچه به کف اتو

دمای بالای اتو، جنس نامناسب پارچه و همچنین کثیف بودن صفحه باعث چسبیدن اتو به پارچه می‌شود. در چنین مواقعی اگر با تنظیم دما متناسب با پارچه باز هم مشکل برطرف نشد، تعمیرات اتو آاگ را به متخصصان تعمیر آنلاین بسپارید.

تعمیرات اتو آاگ در تهران

هزینه تعمیر اتو آاگ در تعمیر آنلاین

اتوی بخار و پرسی آاگ به دلایل مختلفی دچار خرابی می‌شود. هزینه تعمیرات اتو آاگ به عوامل مختلفی مانند قطعه خراب‌شده و نوع آسیب بستگی دارد. تعمیرکار اتو آاگ بعد از عیب‌یابی دستگاه، هزینه تعمیر را برآورد کرده و به اطلاع شما می‌رساند. بااین‌حال باید بگوییم که هزینه تعمیر اتو آاگ در تعمیر آنلاین به‌دلیل حذف واسطه‌ها پایین‌تر از نرخ اتحادیه است؛‌ ضمن اینکه کلیه خدمات این مجموعه ۶ ماه گارانتی بی‌قیدوشرط نیز دارد.

تعمیر آنلاین؛ نمایندگی تعمیر اتو آاگ در تهران

مجموعه تعمیر آنلاین با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی بهترین انتخاب برای تعمیر اتو آاگ در تهران است. متخصصان این مجموعه دوره‌های تخصصی تعمیرات اتو آاگ را گذرانده‌اند و با استفاده از قطعات اصل به تعمیر اتو قدیمی و جدید می‌پردازند. برای ثبت درخواست خود فقط کافی است فرم مربوطه را در همین صفحه پر کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۹۶ تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران

Be the first to review “تعمیر اتو آاگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش خدمات
۰۲۱-۴۵۳۹۶

درخواســت آنـــلاین اعزام تعــــمیرکـــار

برای تمام مناطق ۲۲ گانه تهران

سوالات متداول

01چه زمانی با من تماس خواهید گرفت؟

پس از ثبت فرم در کمتر از 60 دقیقه(در ساعات کاری) با شما تماس خواهیم گرفت.

 

اگر ساعت کاری تعمیرآنلاین به پایان رسیده باشد در ابتدای روز کاری بعد اپراتور با شما تماس خواهد گرفت.

ساعت کاری مجموعه:
شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه ها ۹ الی ۱۵

02آیا پس از ثبت فرم، تعمیرکار بدون هماهنگی مراجعه می کند؟

خیر. ابتدا اپراتور از دفتر مرکزی با شما تماس خواهد گرفت و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست شما برای تعمیرکار ارسال خواهد گردید.

03آیا سرویس دهی به تمام مناطق ایران انجام می شود؟

در حال حاضر شرکت تعمیرانلاین فقط به مناطق ۲۲ گانه تهران سرویس دهی دارد و هیچ شعبه ای در هیچ شهر دیگری ندارد.