در این مطلب از تعمیر آنلاین میخواهیم به مشکل گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی بپردازیم.

آب گرم ماشین ظرفشویی از طریق شلنگ شیر آب در زیر سینک وارد دستگاه می‌شود. بازوهای اسپری آب مانند یک سیستم آب‌پاش، آب را با فشار بر روی ظروف می‌پاشد.

اگر آب ورودی به ماشین ظرفشویی به‌اندازه کافی گرم نباشد (کمتر از 140 درجه فارنهایت باشد) در تمیز کردن ظروف مشکلاتی را به وجود خواهد آورد. در ادامه چندین مورد از رایج‌ترین علت های گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی را بیان می‌کنیم.

علت های گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی

  • سوختن ترموفیوز ماشین ظرفشویی

کاربرد ترموفیوز یا فیوز حرارتی در ماشین ظرفشویی، کنترل دمای آب دستگاه می‌باشد. اگر در قطعه ترموفیوز دستگاه اختلالی ایجاد شود، مثلاً دچار سوختگی شود، مشکل کاهش دمای درونی آب ظرفشویی را در پی خواهد داشت.
در صورت سوختگی ترموفیوز به تعویض آن اقدام کنید.

  • معیوب بودن تایمر ماشین ظرفشویی

خراب شدن برد ماشین ظرفشویی به دلیل نوسان برق رخ می‌دهد. اگر برد ظرفشویی از کار افتاده باشد، سبب عملکرد ناقص دستگاه و مشکل آبگیری ظرفشویی می‌شود.

حتی عملکرد ناقص تایمر ظرفشویی سبب آسیب رساندن به سایر قسمت‌های دستگاه خواهد شد. زیرا تایمر جزو اصلی‌ترین قطعات ماشین ظرف شویی بوده و وظیفه صدور فرمان‌های اصلی شستشو ظروف را دارد.

در صورت نیاز به تعمیرات برد ماشین ظرف شویی ، حتماً با نمایندگی مجاز ظرفشویی تماس بگیرید. چون اگر قطعاتی مانند خازن‌ها سوخته باشد، حتماً باید برد ظرفشویی تعویض شود.

  • معیوب بودن سیستم المنت حرارتی ماشین ظرفشویی

المنت حرارتی

اگر سیستم المنت حرارتی ماشین ظرفشویی دچار مشکل شود، دمای آب ورودی به دستگاه پایین و سرد می‌شود. لذا چربی‌های ظروف به‌درستی تمیز شسته نمی‌شوند و لکه‌ها بر روی ظرف‌ها باقی می‌ماند.

از آنجا که بررسی المنت حرارتی و تعویض آن، نیاز به دانش تخصصی و تجربه هست. بهتر است که برای رفع این مشکل حتماً با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

  • عمل نکردن ترموستات ماشین ظرفشویی

ترموستات ماشین

قطعه هیتر و ترموستات در ر، وظیفه گرم کردن آب دستگاه را بر عهده دارد. در صورت چک کردن موارد بیان شده، اگر مشکل ماشین ظرف شویی برطرف نشد، احتمالاً مشکل دستگاه از ترموستات است.

این قطعه قابل تعمیر نمی‌باشد و باید آن را با جنس اصل و فابریک تعویض کنید. چون جنس کیفیت پایین و تقلبی به مرور زمان مشکلات دیگری را برای دستگاه به وجود خواهد آورد.

سرویس دهی و تعمیرات ماشین ظرفشویی

نمایندگی مجاز تعمیر آنلاین از کارشناسان خبره و باتجربه جهت انجام تعمیرات و سرویس‌دهی ماشین ظرف شویی بهره می‌گیرد. فرآیند عیب‌یابی و تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام می‌شود.

سرویس ماشین ظرفشویی

درصورتی‌که نیاز به تعویض قطعات دستگاه باشد، کارشناسان تعمیر آنلاین از قطعات اصل و فابریک استفاده می‌کنند. از طرف دیگر این قطعات استفاده شده نیز دارای گارانتی می‌باشد. شما می‌توانید در طول مدت زمان استفاده قطعات از خدمات پس از فروش آن بهره گیرید.

نمایندگی مجاز تعمیر آنلاین جهت رفاه حال کاربران از شعبه‌های متعدد در سطح شهر تهران برخوردار می‌باشد. با تماس مشتریان، تکنسین‌های مجرب نزدیک‌ترین شعبه در محل مدنظر حاضر می‌شوند و در کمترین زمان، تعمیرات ظرفشویی را انجام می‌دهند.

اگر قصد دارید که خدمات عیب‌یابی، تعمیر ماشین ظرفشویی را دریافت کنید؛ هم اکنون با شماره تلفن 45396-021 تماس حاصل کنید.