تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیرآنلاین به‌عنوان مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس بهترین خدمات را با قیمت پایین به شما عزیزان عرضه می‌کند. تیم متخصص و کارآزموده تعمیر آنلاین با تبحر کافی و تجربه چندین ساله خود با استفاده از قطعات اورجینال اقدام به تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس می‌کنند. برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی الکترولوکس در محل درخواستتان را از طریق دکمه زیر ثبت کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۹۶ تماس بگیرید.

ثبت سفارش خدمات
تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس

ثبت سفارش تعمیرات، در کمتر از ۶۰ ثانیه

به منظور درخواست خدمات بدون هیچ تماسی و فقط با تکمیل فرم زیر، در کمتر از ۶۰ ثانیه اطلاعات خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

ایرادات متداول تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس

در باکس های زیر از ایرادات متداول لباسشویی الکترولوکس مطلع شوید.

کار نکردن ماشین لباسشویی الکترولوکس

قطعی پریز و اتصالات برق دستگاه، خرابی فیوز، شیرهای ورودی آب و سیستم قفل باعث این مشکل می‌شود. همچنین سیستم حفاظتی ماشین لباسشویی هنگام داغ شدن بیش از حد دستگاه مانع از کارکرد آن تا ۳۰ دقیقه می‌شود.

بیشتربیشتر

آبگیری بیش از حد لباسشویی الکترولوکس

خرابی شیر برقی، سوئیچ فشار یا لوله متصل به آن باعث آبگیری بیش از حد لباسشویی است. در چنین شرایطی تعمیر شیر برقی یا سوئیچ فشار به آبگیری صحیح کمک می‌کند.

بیشتربیشتر

صدای بالای لباسشویی الکترولوکس

معیوب بودن بلبرینگ اصلی، قرقره درایو لباسشویی، فرسودگی اتصالات موتور، پاره شدن تسمه منتقل‌کننده نیرو از موتور به درام و خرابی کمک‌فنرهای ماشین لباسشویی باعث ایجاد سروصدای بالا لباسشویی می‌شود. در چنین شرایطی باید درخواست تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس را در تعمیر آنلاین ثبت کنید.

بیشتربیشتر

باز نشدن در لباسشویی الکترولوکس

برای رفع مشکل باز نشدن در ابتدا دستگاه را ریست کنید. به پایان نرسیدن برنامه، تخلیه نشدن دیگ، خرابی دستگیره و میکروسوئیچ و همچنین خرابی سنسور تعیین‌کننده سطح آب باعث باز نشدن در دستگاه می‌شود.

بیشتربیشتر

خشک نشدن لباسشویی الکترولوکس

نادرست بودن برنامه، انسداد یا پیچ‌خوردگی شیلنگ تخلیه پشت دستگاه، انسداد پمپ و فیلتر و همچنین متعادل نبودن وزن لباس‌ها باعث بروز این مشکل می‌شود.

بیشتربیشتر

توقف لباسشویی الکترولوکس در وسط چرخه

خرابی سوئیچ کنترل سطح آب، سوئیچ در دستگاه، خرابی برد و تایمر باعث توقف لباسشویی الکترولوکس در وسط چرخه کاری می‌شود. برای حل این مشکل باید دستگاه را ریسک کنید. به‌این‌منظور دکمه کنسل را نگه داشته تا حالت stand by فعال شود. سپس بعد از ۱۰ ثانیه یکی از دکمه‌ها را برای شروع به کار مجدد دستگاه فشار دهید.

بیشتربیشتر

نچرخیدن دیگ در انتهای سیکل

خرابی برد دستگاه، تسمه درایو، سیستم تخلیه دستگاه و همچنین اتمام زغال‌های موتور لباسشویی باعث نچرخیدن دیگ در انتهای چرخه می‌شود. در چنین شرایطی حتما تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس را به تعمیرآنلاین بسپارید.

بیشتربیشتر

سوالات متداول

01تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس چقدر طول می‌کشد؟

برای ثبت سفارش تعمیر لباسشویی الکترولوکس فقط کافی است با شماره 45396-021 تماس بگیرید یا فرم درخواست اعزام کارشناسی را تکمیل کنید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه در کمتر از 60 دقیقه با شما تماس خواهد گرفت و در منزل شما به تعمیر دستگاه می‌پردازد.

02هزینه تعمیر لباسشویی الکترولوکس چقدر است؟

هزینه تعمیر دستگاه با‌توجه‌به ایراد دستگاه و پس از بررسی‌های انجام‌شده توسط تعمیرکار به شما اعلام می‌شود. همه قیمت‌های اعلام‌شده توسط تکنسین بر اساس قیمت‌های اعلام‌شده گروه نرخ‌گذاری اتحادیه است.

03اگر از تکنسین اعزامی رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

آرامش و رضایت مشتری از اصول تعمیرآنلاین است. پس درصورتی‌که نسبت به رفتار و تخصص تکنسین، هرگونه ابهام، انتقاد یا اعتراضی داشتید، فقط کافی است که با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان گذارید تا تیم پشتیبانی در لحظه به مشکل رسیدگی کنند.

04خدمات تعمیرات لباسشویی الکترولوکس ضمانت دارد؟

بله. کلیه قطعات تعویض‌شده توسط مجموعه تعمیرآنلاین شامل 6 ماه ضمانت است. توجه داشته باشید قطعات زینتی مانند کشو و شیشه و قطعات لاستیکی مثل خرطومی شامل گارانتی نمی‌شوند.

05در صورت بروز مجدد عیب، آیا باید هزینه مجدد برای تعمیر لباسشویی الکترولوکس بپردازم؟

خیر. در‌صورتی‌که در مدت گارانتی خدمات، عیب دستگاه مجددا تکرار شود، شما هیچ‌گونه هزینه‌ای نباید پرداخت کنید.

06آیا امنیت حریم شخصی من هنگام حضور تعمیرکار لباسشویی الکترولوکس در محل وجود دارد؟

بله. علاوه‌بر آنکه همه کارشناسان این مرکز از افراد متعهد و امین هستند، کلیه موارد سازمان‌های امنیتی و نظارتی را گذرانده و همگی گواهی عدم سوء پیشینه دارند. همچنین همه تعمیرکاران تعمیر انلاین تست‌های روانشناسی مجموعه را با موفقیت گذرانده‌اند.

07هزینه تعمیر لباسشویی الکترولوکس را چگونه بپردازم؟

در پایان کار و انجام تست نهایی، تکنسین به شما فاکتور و لیبل گارانتی را تقدیم می‌کند و شما می‌توانید برای تسویه صورت‌حساب مبلغ را به حساب مجموعه یا تکنسین واریز کنید.

08اگر بعد از حضور تکنسین، به هر دلیلی از انجام تعمیرات منصرف شوم، آیا باید هزینه‌ای بپردازم؟

درصورتی‌که تعمیرکار در محل حاضر شود و پس از یافتن عیب، به هر دلیلی با تعمیرات موافقت نشود، شما فقط کافی است هزینه ایاب و ذهاب و عیب‌یابی را بپردازید.

الکترولوکس یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی است که ماشین لباسشویی آن طرفداران فراوانی در جهان دارد. ازهمین‌رو شرکت تعمیر آنلاین برای راحتی و رفاه بیشتر مشتریان خود، تعمیر الکترولوکس را نیز در فهرست خدمات خود قرار داده است. بعد از ثبت سفارش در سایت یا از طریق تلفن، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم برای اعزام نیرو را انجام می‌دهند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

تعمیر آنلاین نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس را به عهده دارد و باکیفیت‌ترین خدمات را به شما مشتریان عزیز عرضه می‌کند. در روند تعمیر لباس شویی الکترولوکس فقط از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می‌شود. ازهمین‌رو کلیه خدمات این مجموعه با ۶ ماه گارانتی معتبر و بی‌قیدوشرط همراه است. یعنی چنانچه در طول مدت گارانتی، دستگاه شما دوباره با همان مشکل قبلی مواجه شد، تعمیرکاران تعمیر آنلاین بدون دریافت هزینه، آن را برایتان تعمیر خواهند کرد.

عیب یابی ماشین لباسشویی الکترولوکس

ایرادات ماشین لباسشویی الکترولوکس معمولا روی صفحه نمایشگر لباسشویی ظاهر می‌شود. هر یک از این کد خطاهای دستگاه از وجود یک مشکل و ایراد در قطعه مشخص لباسشویی Electrolux خبر می‌دهد؛ بنابراین از طریق این ارورها، می‌توان دستگاه را تعمیر و ایراد به‌وجودآمده را برطرف کرد. برای حل تعدادی از این ایرادات خودتان می‌توانید با مطالعه متن این صفحه دست به کار شوید و مشکل را در کمترین زمان ممکن بدون هیچ هزینه‌ای رفع کنید. اما برای حل مشکلات جدی‌تر باید با متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس

آموزش رفع ارور لباسشویی الکترولوکس

در این بخش به بیان علت کلیه ارورهای ماشین لباسشویی الکترولوکس پرداخته و روش‌های رفع آن‌ها را نیز ذکر خواهیم کرد. ماشین لباسشویی الکترولوکس 17 ارور مختلف دارد که سعی می‌کنیم به‌صورت مختصر به هرکدام از آن‌ها بپردازیم.

۱- ارور E10 ماشین لباسشویی الکترولوکس

ارور E10 ماشین لباسشویی الکترولوکس مربوط به وارد نشدن آب به دستگاه است. این ارور دستگاه به دلیل بسته بودن شیر آب، خرابی قطعه شیر برقی لباسشویی، گرفتگی و مسدود شدن فیلترها یا حتی معیوب شدن مدار برد الکتریکی ماشین لباسشویی به وجود آمده است.

برای رفع ارور E10 ماشین لباسشویی الکترولوکس، باید ابتدا منبع آب دستگاه را چک کنید. در صورت باز بودن شیر آب و مناسب بودن فشار آن، شلنگ آب را نیز چک کنید تا پیچ‌خوردگی نداشته باشد. اگر مشکلی در این قطعه ماشین لباسشویی نبود، باید شیر برقی دستگاه را بررسی کنید.

این قطعه لباسشویی وظیفه کنترل میزان ورود آب به داخل دستگاه را بر عهده دارد. از این رو اگر این قطعه آسیب‌دیده باشد، آب وارد ماشین لباسشویی نخواهد شد و کد خطا E10 روی نمایشگر ظاهر می‌شود. با تعویض این قطعه و جای‌گذاری قطعه جدید ارور دستگاه رفع خواهد شد.

اگر علت ارور لباسشویی الکترولوکس مربوط به انسداد فیلترهای دستگاه به دلیل رسوب آب یا پرزهای لباس‌ها باشد، باید فیلترها را جدا و با مسواک کامل تمیز شوند.

آخرین علت کد خطای E10 لباسشویی الکترولوکس نیز مربوط به مشکل مدار برد الکتریکی دستگاه است. اگر با انجام سه راهکار فوق ارور دستگاه رفع نشد، باید برای تعویض یا تعمیر برد ماشین لباسشویی الکترولوکس اقدام کنید. به دلیل حساسیت بالای این امر و خرید قطعه فابریک و اصل Electrolux، بهتر است که تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس توسط تعمیرکار متخصص انجام شود.

۲- تعمیر برد لباسشویی الکترولوکس به‌دلیل ارور E11

نمایش ارور E11 لباسشویی Electrolux، به دلیل پر شدن بیش‌ازحد آب در دستگاه است. در واقع این پیام ارور E11 به مقدار بیش از اندازه مجاز آب در ماشین لباسشویی اشاره دارد. علت این مشکل نیز مربوط به خرابی مدار برد الکتریکی دستگاه می‌شود. برای تعمیر لباسشویی در این حالت باید برد لباسشویی تعویض شود.

۳- ارور E13 لباسشویی الکترولوکس

ارور E13 ماشین لباسشویی الکترولوکس مربوط به وارد نشدن آب و مشکل فشار آب دستگاه است. این ارور لباسشویی نیز شبیه ارور E10 دستگاه بوده که باید قطعات شیر برقی، برد و فیلترها نیز چک و بررسی شوند. البته احتمال وجود ایراد و خرابی قطعه میکروسوئیچ فشار دستگاه نیز هنگام نمایش این ارور وجود دارد. ابتدا دستگاه را ریست کرده و قطعات معیوب را بررسی کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس در صورتی که این ارور ظاهر شده باشد، بهتر است توسط تکنسین انجام شود.

تعمیرات لباسشویی الکترولوکس

۴- ارور E21 و E22 ماشین لباسشویی الکترولوکس

ارور E21 و E22 لباسشویی الکترولوکس به‌معنی وجود مشکل در تخلیه آب دستگاه است. نمایش این کد خطاهای الکترولوکس و مشکل تخلیه آب از وجود ایراد در پمپ تخلیه، گرفتگی و کثیفی فیلترهای تخلیه، انسداد یا پیچ‌خوردگی لوله تخلیه لباسشویی، وجود نشتی برق از المنت حرارتی دستگاه، خرابی میکروسوئیچ فشار و در آخر ایراد برد اصلی دستگاه ناشی می‌شود.

برای تعمیر لباسشویی الکترولوکس در این حالت باید ایرادات هر یک از قطعات بیان‌شده را که باعث این کد خطا دستگاه شده‌اند، بررسی و رفع کنید. همچنین به بررسی و تمیز کردن گرفتگی و انسداد فیلترها یا لوله تخلیه ماشین لباسشویی Electrolux بپردازید؛ اما در صورت وجود ایراد در قطعات پمپ تخلیه، میکروسوئیچ فشار و به خصوص برد دستگاه، حتما باید این قطعات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی الکترولوکس تعمیر یا تعویض شوند.

۵- تعمیر پمپ ماشین لباسشویی الکترولوکس با ارور E23

علت نمایش ارور E23 ماشین لباسشویی الکترولوکس، وجود ایراد در پمپ تخلیه دستگاه است. برای رفع این ارور دستگاه، باید ایراد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی و همچنین مشکل سیم‌کشی‌های دستگاه بررسی و تعمیر شود. در صورت خرابی قطعه پمپ تخلیه نیز باید آن را تعویض کنید.

۶- ارور E33 ماشین لباسشویی الکترولوکس

ارور E33 لباسشویی الکترولوکس، به دلیل بروز مشکل در المنت‌های حرارتی دستگاه، ایراد در میکروسوئیچ فشار، وجود نشتی برق از المنت حرارتی لباسشویی و خراب شدن سیم‌کشی‌های دستگاه نمایش داده می‌شود. برای تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در صورت بروز ارور E33 باید ابتدا قطعه میکروسوئیچ فشار و المنت حرارتی بررسی شود. در صورت نبود ایراد در این قطعات، باید تعمیرکار اتصالی و نشتی برق دستگاه را بررسی و کنترل کند.

۷- ارور E35 لباسشویی الکترولوکس

ارور E35، مربوط به سرریز شدن آب دستگاه است. این ارور لباسشویی Electrolux به دلیل خرابی قطعات میکروسوئیچ فشار، شیر برقی و یا برد الکتریکی دستگاه ظاهر می‌شود.

برای سرویس ماشین لباسشویی الکترولوکس در این حالت باید قطعات معیوب میکروسوئیچ فشار و شیر برقی را تعویض کنید. در مورد ایراد برد الکتریکی نیز اگر این قطعه سوخته باشد، باید توسط تعمیرکار تعویض شود.

۸- ارور E37 ماشین لباسشویی الکترولوکس

ارور E37 مربوط به وجود ایراد در سنجش مدار سطح اول است. این ارور به دلیل خرابی برد اصلی دستگاه ظاهر می‌شود. معمولاً به دلیل نوسانات برق یا نفوذ آب به داخل دستگاه، این قطعه لباسشویی با مشکل مواجه شده و دستگاه روشن نمی‌شود. برای تعمیر لباسشویی الکترولوکس در صورت بروز این خطا باید برد اصلی دستگاه را تعویض کنید

۹- تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس به‌دلیل ارور E41

ارور E41 به معنای باز بودن درب دستگاه است. این ارور دستگاه به دلیل ایراد قفل ایمنی در لباسشویی، خرابی سیم‌کشی‌ها یا خرابی برد دستگاه نمایش داده می‌شود. برای تعمیر لباسشویی الکترولوکس، باید قفل ایمنی در لباسشویی و سیم‌کشی‌های دستگاه را بررسی کنید. اگر ایرادی در این قسمت‌ها نبود، متخصص باید به تعمیر برد لباسشویی الکترولوکس بپردازد.

۱۰- تعمیرات لباسشویی الکترولوکس به‌خاطر ارور E51

ارور E51، به دلیل ایراد در اتصال کوتاه ترایاک برق موتور ماشین لباسشویی است. این ایراد نیز از نشتی جریان برق در سیم‌های دستگاه و همچنین خرابی برد اصلی لباسشویی ناشی می‌شود. برای تعمیر لباسشویی الکترولوکس در این حالت، تکنسین باید ابتدا جریان برق سیم‌ها و موتور لباسشویی را بررسی کند. اگر ایراد و نشتی در سیم‌کشی‌ها نبود، برد اصلی دچار مشکل شده است که باید تعویض شود.

تعمیر لباسشویی الکترولوکس با قطعات اصل

۱۱- تعمیر موتور ماشین لباسشویی الکترولوکس به‌دلیل ارور E52

ارور E52، مربوط به عدم سیگنال ژنراتور تاکومتریک موتور دستگاه است. این مشکل به دلیل وجود ایراد در سیم‌کشی، خراب بودن موتور یا برد دستگاه به وجود می‌آید. برای رفع این ارور لباسشویی Electrolux باید ایرادات بیان‌شده در قطعات را بررسی و به تعمیر یا تعویض موتور و برد دستگاه بپردازید.

۱۲- تعمیر المنت حرارتی لباسشویی الکترولوکس به‌خاطر ارور E61

ارور E61 به معنی گرم نشدن کافی آب برای شستشوی لباس‌ها است. از این رو دلیل بروز این ارور مربوط به خرابی قطعه المنت حرارتی دستگاه، ایراد سنسور NTC لباسشویی و خرابی موتور می‌شود. المنت حرارتی ماشین لباسشویی، وظیفه گرم کردن آب مورد نیاز برای انجام شست‌وشوی درست لباس‌ها و همچنین تشخیص و کنترل دمای مناسب آب برای دستگاه را دارد. از این رو اگر این قطعه به مرور زمان و به‌دلیل جرم‌گیری نکردن دوره‌ای، دچار ایراد و خرابی شود، باید آن را تعویض کنید.

برای تعویض این قطعه، ابتدا دستگاه را از برق جدا کنید. پیچ‌های پنل را باز کرده و پنل دستگاه را دربیاورید. المنت حرارتی در قسمت زیرین دیگ لباسشویی قرار دارد. سوکت‌های ترموستات، سیم‌ها و مهره‌های المنت را باز و قطعه را جدا کنید. سپس ترموستات را از داخل المنت جدا و به قطعه جدید المنت حرارتی متصل کنید. حالا المنت جدید را در جای خود قرار داده و به سفت کردن مهره‌های آن بپردازید.

توصیه می‌کنیم که بررسی سنسور NTC و موتور دستگاه برای رفع این ارور لباسشویی را به تعمیرکار مجاز ماشین لباسشویی الکترولوکس بسپارید. موتور لباسشویی قطعه حساس و مهم این وسیله برقی است که بررسی کردن و رفع ایرادات آن نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد.

۱۳- ارور E62 لباسشویی الکترولوکس

علت ارور E62 مربوط به گرم شدن بیش از حد آب دستگاه است. این ارور نیز همانند ارور E61، مربوط به خرابی قطعه المنت حرارتی دستگاه، ایراد سنسور NTC و خرابی موتور می‌شود. ازاین‌رو تعمیرکار باید این قطعات را بررسی و تعویض کند.

۱۴- ارور E93 ماشین لباسشویی الکترولوکس

در صورت وجود مشکل در تنظیمات دستگاه، ارور E93 نمایش داده می‌شود. علت عدم تنظیمات درست ماشین لباسشویی نیز مربوط به ایراد برد اصلی دستگاه می‌باشد که باید این قطعه تعویض گردد.

تعمیر لباسشویی الکترولوکس در منزل

۱۵- تعمیر برد لباسشویی الکترولوکس با مشاهده ارور EB1

ارور EB1 نشان‌دهنده وجود مشکل در فرکانس برق لباسشویی است. این ایراد دستگاه نیز به خاطر وجود مشکل در برق ساختمان یا ایراد برد اصلی است. اگر ایرادی در اتصال برق ساختمان وجود ندارد، باید برد لباسشویی را تعویض کنید.

۱۶- ارور EB2 ماشین لباسشویی الکترولوکس

ارور EB2، مربوط به بالا بودن ولتاژ برق در دستگاه است. برای رفع این ارور لباسشویی الکترولوکس باید برق ساختمان را بررسی کنید. البته وجود مشکل در برد اصلی نیز باعث نمایش این کد خطا در دستگاه می‌شود که راه‌حل آن تعویض قطعه است.

۱۷- ارور EB3، آخرین کد خطای لباسشویی الکترولوکس

پایین بودن ولتاژ برق در ماشین لباسشویی نیز دلیل نمایش ارور EB3 در دستگاه است. برای رفع این ارور نیز همانند کدخطاهای قبلی، باید برق ساختمان و سپس برد دستگاه بررسی شود.

تعمیر آنلاین؛ مرکز تعمیر لباسشویی الکترولوکس در تهران

خوشبختانه این روزها بسیاری از مشکلات با یک تماس ساده در کمترین زمان مشکل حل خواهد شد. به اروری که روی صفحه نمایش لباسشویی الکترولوکس ظاهر شده است، دقت کنید و با مطالعه متن بالا ایراد دستگاه خود را متوجه شوید. اگر که ایراد به‌وجود‌آمده جزئی است، آن را برطرف کنید و اگر زمان یا تخصص کافی برای انجام این کار را ندارید، با متخصصان تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در تعمیرآنلاین تماس بگیرید.

هرکجای تهران که ساکن باشید، متخصصان ما در کمترین زمان ممکن به منزل شما مراجعه می‌کنند و به رفع عیب دستگاه شما می‌پردازند. برای ثبت سفارش تعمیر لباسشویی الکترولوکس در منزل با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۹۶ تماس بگیرید.

نظرات کاربران

Add a review

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش خدمات
۰۲۱-۴۵۳۹۶

درخواســت آنـــلاین اعزام تعــــمیرکـــار

برای تمام مناطق ۲۲ گانه تهران

سوالات متداول

01چه زمانی با من تماس خواهید گرفت؟

پس از ثبت فرم در کمتر از 60 دقیقه(در ساعات کاری) با شما تماس خواهیم گرفت.

 

اگر ساعت کاری تعمیرآنلاین به پایان رسیده باشد در ابتدای روز کاری بعد اپراتور با شما تماس خواهد گرفت.

ساعت کاری مجموعه:
شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه ها ۹ الی ۱۵

02آیا پس از ثبت فرم، تعمیرکار بدون هماهنگی مراجعه می کند؟

خیر. ابتدا اپراتور از دفتر مرکزی با شما تماس خواهد گرفت و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست شما برای تعمیرکار ارسال خواهد گردید.

03آیا سرویس دهی به تمام مناطق ایران انجام می شود؟

در حال حاضر شرکت تعمیرانلاین فقط به مناطق ۲۲ گانه تهران سرویس دهی دارد و هیچ شعبه ای در هیچ شهر دیگری ندارد.