تعمیر لباسشویی آریستون در محل و بدون نیاز به جابه‌جایی

حمل‌ونقل دستگاه یک مسئله پردردسر هنگام تعمیر ماشین لباسشویی آریستون است که احتمال آسیب دیدن دستگاه در طول مسیر را نیز بالا می‌برد. شرکت تعمیر آنلاین با عرضه خدمات برای تعمیر انواع وسایل خانگی در منزل، کار را برای شما مشتریان عزیز راحت‌تر کرده است. بعد از ثبت سفارش درخواست، کارشناسان ما در مرکز پشتیبانی با شما تماس گرفته و سپس یک تکنسین مجرب و متخصص را به منزلتان اعزام می‌کنند.

مجموعه تخصصی تعمیر آنلاین به‌عنوان نمایندگی رسمی بیش از ۶ برند مطرح اروپایی و آسیایی در ایران فعالیت می‌کند. کارشناسان مجرب و زبده تعمیر آنلاین با تکیه بر تخصص و تجربه چندین ساله خود انواع خدمات تعمیر ماشین لباسشویی را از تعمیرهای جزئی گرفته تا تعویض قطعات، به شما عزیزان عرضه می‌کنند. کلیه قطعات تعویضی توسط کارشناسان ما کاملا اورجینال است و با ۶ ماه گارانتی عرضه می‌شود. پس با خیال راحت تعمیر ماشین لباسشویی آریستون خود را به تعمیر آنلاین بسپارید؛ چراکه ما همواره در تلاش برای جلب رضایت مشتریان خود هستیم.

مجموعه تعمیرآنلاین، مرکز تخصصی تعمیرات آریستون به هنگام بروز هرمشکلی برای دستگاه شما، همواره در کنارتان خواهد بود.

آموزش نحوه ریست لباسشویی آریستون

بسیاری از مشکلات و ایرادهای ماشین لباسشویی آریستون با یک ریست ساده دستگاه برطرف می‌شود. برای ریست لباسشویی آریستون فقط کافی است دستگیره چرخان برنامه ماشین لباسشویی را روی نقطه مشکی‌رنگ بگذارید و بعد از ۳ ثانیه دکمه پاور را فشار دهید تا دستگاه خاموش شود. ریست لباسشویی آریستون به همین سادگی قابل‌انجام است.

رایج‌ترین موارد درخواست برای تعمیر لباسشویی آریستون

مجموعه تعمیر آنلاین با بیش از ۱۵ سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه عرضه انواع خدمات تعمیر لوازم خانگی، شاهد ایرادات مختلفی از لباسشویی آریستون بوده است. هر زمان که دستگاه شما با یکی از مشکلات زیر مواجه شد، باید به فکر تعمیر لباسشویی آریستون باشید:

  • تخلیه یا وارد نشدن آب لباسشویی
  • لرزش لباسشویی
  • باز یا بسته نشدن در لباسشویی
  • گرم نشدن آب لباسشویی
  • خراب شدن لاستیک دور در لباسشویی
  • خرابی تسمه موتور لباسشویی
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • نشان دادن کد خطا در صفحه نمایشگر لباسشویی
  • روشن نشدن صفحه نمایشگر لباسشویی
  • توقف در مراحل شست‌وشو
  • سروصدا کردن دیگ لباسشویی
  • کاهش کیفیت شست‌وشو

برطرف همه مشکلات بالا لزوما به حضور یک تعمیرکار نیازی ندارند. در بعضی از موارد مانند لرزش زیاد لباسشویی ممکن است مشکل از تراز نبودن پایه‌ها باشد که خودتان می‌توانید برای رفع این مشکل تلاش کنید.

تعمیر لباسشویی آریستون با بالاترین کیفیت در تعمیر آنلاین

افزایش عمر قطعات لباسشویی آریستون با توجه به چند نکته ساده

استفاده اصولی از لوازم خانگی، عمر مفید آن‌ها را افزایش داده و باعث بهینه شدن عملکردشان می‌شود. با رعایت نکات ساده زیر تا سال‌های سال می‌توانید از لباسشویی آریستون قدیمی با همان کیفیت گذشته استفاده کنید:

  • برای جرم‌گیری، باید پس از هر ۳۰ بار استفاده از لباسشویی آریستون دستگاه را بدون لباس روشن کنید. به‌این‌ترتیب قطعات لباسشویی آریستون از هرگونه جرم و رسوبی پاک می‌شود.
  • هنگام استفاده از لباسشویی آریستون قدیمی و جدید، از مواد شوینده مرغوب و به مقدار مناسب استفاده کنید؛ زیرا کم بودن مواد شوینده باعث تمیز نشدن لباس‌ها و استفاده بیش از حد از شوینده‌ها باعث آسیب رسیدن به لباسشویی آریستون خواهد شد.
  • در طی فواصل زمانی مختلف، سیاهی لاستیک ماشین لباسشویی را با استفاده از یک دستمال مرطوب تمیز کنید.
  • پس از اتمام مراحل شست‌وشو، در لباسشویی آریستون را تا دقایقی باز بگذارید تا از کپک‌زدگی و ایجاد بوی نامطبوع لباس‌ها و مخزن دستگاه جلوگیری شود.

همین کارهای ساده نیاز به تعمیر لباسشویی آریستون را تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد و باعث افزایش طول عمر دستگاه و قطعات آن می‌شود.

کدهای خطا یا ارور لباسشویی اریستون؛ سریع‌ترین راه برای عیب یابی

ارور‌ لباسشویی آریستون معمولا به دو حالت متفاوت روی نمایشگر دستگاه نمایان می‌شود:

  • اگر دستگاه شما صفحه نمایش LCD داشته باشد، علامت E به همراه دو عدد نمایش داده خواهد شد.
  • اگر لباسشویی شما فاقد صفحه نمایش LCD باشد، چراغ‌های LED روی ماشین لباسشویی آریستون شروع به چشمک زدن می‌کنند.

در بخش ارور ها و عیب یابی این صفحه به طور مفصل شما به بررسی رایج ترین ایرادات ماشین لباسشویی آریستون می‌پردازیم . بعد از آشنایی با خطاهای لباسشویی آریستون، درصورت بروز مشکل به‌راحتی به ایراد دستگاه خود پی خواهید برد. گاهی بعضی از این ایرادات توسط خود شما قابل‌رفع است که می‌توانید این کار را بدون پرداخت هزینه انجام دهید؛ البته گاهی نیز باید حتما با متخصص تعمیر ماشین لباسشویی آریستون تماس بگیرید.

چشمک زدن چراغ‌های ماشین لباسشویی آریستون؛ نشان‌دهنده نیاز دستگاه به تعمیر

تعمیر آنلاین؛ بزرگ‌ترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در ایران

تعمیر آنلاین یک مرکز تخصصی برای تعمیر انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف ایرانی و خارجی است. کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات لباسشویی در تعمیر آنلاین با ضمانت ۱ تا ۶ ماهه انجام می‌شود. ما با حذف واسطه‌ها انواع خدمات تعمیراتی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان عرضه می‌کنیم. برای دریافت خدمات فقط کافی است از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۹۶ با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت، درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما بعد از هماهنگی با شما در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شوند تا به درخواستتان رسیدگی کنند.