برند آاگ (AEG) یک برند آلمانی است که امروزه جزو بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لوازم خانگی محسوب می‌شود. البته این کمپانی در ابتدا به‌عنوان سازنده تجهیزات الکتریکی در جهان فعالیت می‌کرد. اما در طول زمان و به دلیل برخی مشکلات شرکت، اقدام به تغییر حوزه فعالیت خود کرد. کیفیت بالای محصولات آاگ و همچنین وجود فناوری‌های به‌روز در لوازم خانگی این کمپانی باعث شد که به سرعت در بازار بین‌المللی جزو برندهای معروف و پرفروش قرار گیرد.

در این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی برند آاگ و 4 محصول معروف آن بپردازیم.

ماشین لباسشویی آاگ

معروف‌ترین محصول برند آاگ، ماشین لباسشویی آن است که خیلی قدیمی می‌باشد. درواقع مبدع ماشین لباسشویی مدرن در جهان، آاگ است که کیفیت و طول عمر بالایی دارد.

یکی از معروف‌ترین و البته اولین تولیدات ماشین لباسشویی آاگ مدل Bella AEG است. نکته جالب‌توجه آن است که ماشین لباسشویی Bella SL هم‌اکنون نیز در اکثر منازل استفاده می‌شود و کارایی موردنظر را دارد. یکی دیگر از باکیفیت‌ترین لباسشویی‌های آاگ مدل AEG Lavamat 610 است.

البته لازم به ذکر است که تمام لوازم خانگی آاگ در دو نوع مبله و توکار تولید و عرضه می‌شود. دستگاه مبله آاگ که از نوع معمولی آن است و توکار نیز در داخل کابینت وصل می‌شود. اگر نوع توکار لوازم خانگی آاگ را بیشتر می‌پسندید، می‌توانید لوازم را در کابینت وصل کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم در ماشین لباسشویی آاگ، فناوری بخار Dampfgarer است. وجود این فناوری باعث شده است که لباس‌ها با یک برنامه بخار ملایم شستشو شوند. درواقع این امر باعث جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها در زمان شستشوی دستگاه می‌شود. همچنین وجود 10 نوع برنامه مختلف شستشو همراه با گزینه‌های اضافی آن؛ شستشوی بهینه‌ای را برای انواع پارچه‌های البسه شما ایجاد می‌کند.


اگر حجم لباس‌ها به‌اندازه‌ای نیست که درام دستگاه را پر کند، می‌توانید با استفاده از گزینه نیمه بار لباسشویی آاگ، با شستشوی لباس‌ها از مصرف زیاد آب و انرژی جلوگیری کنید. همچنین فناوری تأخیر در شروع به کار ماشین لباسشویی آاگ، باعث شده است که شما با تنظیم آن حتی در زمان‌هایی که در منزل نیستید، دستگاه عمل شستشوی لباس را انجام دهد.

درمجموع می‌توان گفت که ماشین لباسشویی آاگ با دارا بودن کیفیت بالا و امکانات کامل و البته عملکرد عالی، بهترین گزینه برای خرید می‌باشد.

ماشین ظرفشویی آاگ

قابلیت‌ها و فناوری‌های ماشین ‌ظرفشویی آاگ عبارت‌اند از:

  •  دارا بودن نمایشگر LED لمسی
  • وجود ۶ برنامه متنوع شستشو
  • مصرف پایین انرژی و آب (دارای برچسب انرژی +++A)
  • وجود فناوری Auto Sensor (تشخیص میزان کثیفی ظروف و مصرف مناسب آب برای تمیزی آن‌ها)
  • قابلیت تأخیر در شستشوی ظروف (از ۱ تا ۲۴ ساعت می‌توانید زمان شستشو را به تأخیر بیاندازید.)
  •  قابلیت Time Saver (سرعت بالای شستشو)

وجود موتور اینورتر در ماشین ظرفشویی آاگ، دلیل کم‌صدا بودن آن در زمان شستشو است. همچنین وجود سیستم نشتی آب AquaControl در ماشین ظرفشویی، باعث شده است که درصورت بروز هرگونه مشکلی، آب دستگاه فوراً قطع شود. ماشین ظرفشویی آاگ در 2 طبقه طراحی شده است و سبد کارد و چنگال نیز مجزا تعبیه شده است.

جاروبرقی ااگ

یکی از معروف‌ترین جاروبرقی‌های آاگ ، سری الترا وان (Ultra One) می‌باشد. وجود موتور قدرتمند (حداکثر ۲۲۰۰ وات) در جاروبرقی‌های آاگ، باعث مکش مؤثر و کارآمد آن شده است. البته می‌توانید با توجه به سطوح موردنظر خود، قدرت مکش جاروبرقی را تغییر دهید. این امر موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی نیز می‌شود.

مشخصات جاروبرقی آاگ:

1. دارا بودن 5 حالت تنظیمی برای مکش سطوح مختلف
2. صفحه LED برای نمایش میزان مکش جاروبرقی
3. برچسب انرژی +++A
4. قابلیت نشانگر الکترونیکی برای اعلام پر بودن کیسه جاروبرقی
5. فیلتر ضدآلرژی با قابلیت شستشو
6. لوله خرطومی منعطف
7. وجود برس Aeropro Extreme (مناسب برای جارو کردن فرش)
8. 2 عدد برس جداگانه برای تمیز کردن مبل‌ها و مکان‌های باریک منزل
9. دارا بودن کابل برق ۹ متری و شعاع کارکرد ۱۲ متر

اگر شما صاحب یکی از این دستگاه ها هستید و دستگاه شما دچار مشکل شده است برای تعمیر جاروبرقی آاگ میتوانید از تکنسین های تعمیرآنلاین کمک بگیرید.

اجاق گاز آاگ

آخرین لوازم خانگی معروف برند آاگ، اجاق گاز آن است. البته گازهای اجاق گاز خیلی کم تولید کرده است و بیشتر گازهای رومیزی و صفحه‌ای عرضه می‌کند. اجاق گاز صفحه‌ای آاگ، اکثراً توکار بوده و دارای ۵ شعله استاندارد در اندازه‌های مختلف می‌باشد. ناگفته نماند که قطعات اجاق گاز آاگ محدودیت‌های خود را دارد و ممکن است مشکلاتی را برای زمان تعمیرات داشته باشید.برای تعمیر اجاق گاز آاگ می‌توانید از تکنسین های مجرب تعمیر آنلاین کمک بگیرید.


ویژگی‌ها و فناوری‌های اجاق گاز آاگ عبارت است از:

  • صفحه شیشه‌ای مقاوم در برابر ضربه و خش
  •  قابلیت کنترل لمسی
  • مجهز به تایمر جداگانه برای هر یک از شعله‌ها
  • دارا بودن ترموکوپل برای قطع امن گاز
  • وجود فندک اتوماتیک
  •  مجهز به فناوری Easy Clean
  •  قابلیت Pan Support
  • مجهز به سرشعله نوع 3 گانه چهار کیلووات به جهت پخت‌وپز طولانی‌مدت
  •  دارا بودن پایه شعله چدن (برای حفظ تعادل)
  •  مجهز به قفل کودک

لازم به ذکر است، تعمیر آنلاین بعنوان معتبرترین نمایندگی آاگ در ایران، تمام تعمیرات مرتبط با لوازم خانگی آاگ را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

برای ارتباط با تعمیر آنلاین کافی است با شماره 45396-021 تماس بگیرید یا از اینجا فرم درخواست تکسنین را تکمیل کنید.