آیا می‌دانید لباسشویی درب فضایی چیست و چه تفاوتی با لباسشویی‌های معمولی دارد؟ در‌هنگام خرید ماشین لباسشویی با مدل‌های بسیار متنوعی مواجه خواهید شد. اگر شما نیز به‌دنبال خرید لباسشویی جدید و مدرن هستید، احتمالا اصطلاح لباسشویی درب سفینه‌‌ای را شنیده‌اید. معمولا خانم‌های خانه‌دار به‌دلیل ظاهر شیک و جذاب، این مدل از لباسشویی را می‌پسندند. اما آیا این دستگاه‌ها از نظر فنی نیز بهترند؟

در این مقاله به بررسی ماشین لباسشویی در فضایی و تفاوت آن با مدل‌های دیگر بازار می‌پردازیم. اگر قصد خرید لباسشویی‌های مدرن و جدید را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید!

لباسشویی درب سفینه ای چیست؟ جدیدترین دیزاین ماشین لباسشویی!

ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم برقی خانگی است که نبودش می‌تواند کلیه اعضای خانه را برای شست‌و‌شوی لباس‌های کثیف به دردسر بیندازد. این دستگاه با چرخاندن دیگ در داخل آب موجود در مخزن و حرکت دادن لباس‌ها، موجب تمیز شدن آن‌ها می‌شود. لباسشویی درب فضایی که برخی به آن لباسشویی درب سفینه‌ ای یا درب ماهواره‌ای نیز می‌گویند، جدیدترین دیزاین لباسشویی‌های روز دنیاست که درشان از جلو باز می‌شود.

فرق ظاهری‌ لباسشویی در فضایی با مدل‌های قدیمی در سایز و اندازه در آن‌هاست. البته بزرگی در به‌معنای بهتر بودن دستگاه نیست و فقط در ظاهر ماشین تاثیر دارد؛ اما همین تفاوت کوچک باعث شده است تا این مدل از لباسشویی طرفداران خاص خود را داشته باشد. شاید از خود بپرسید که چرا به این مدل از لباسشویی، لقب لباسشویی درب سفینه ای داده‌اند؟ این القاب به‌دلیل شکل ظاهری دستگاه است که آن را شبیه آدم فضایی کرده و کمی مرموز به‌نظر می‌رسد. با‌وجود تفاوت در ظاهر در، تعمیر لباسشویی فضایی تفاوت چندانی با مدل‌های قدیمی ندارد.

لباسشویی در فضایی؛ جدیدترین دیزاین ماشین لباسشویی 

تفاوت لباسشویی در فضایی با مدل‌های دیگر؛ ظاهری جذاب و مرموز!

اکنون که متوجه شدیم لباسشویی درب فضایی چیست؛ بهتر است با تفاوت این مدل یا سایر مدل نیز آشنا شویم. در مدل‌های قدیمی، در لباسشویی از جنس شیشه‌ای بی‌رنگ و محکم است که دور آن با فلز یا پلاستیک نقره‌ای یا سفید پوشیده می‌شود؛ اما یک ماشین لباسشویی درب فضایی، دری بزرگ از جنس شیشه طلقی دارد که معمولا تیره رنگ ساخته می‌شود. در‌واقع، یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های لباسشویی سفینه‌ای با سایر مدل‌ها همین رنگ تیره و دودی شیشه است.

بزرگی اندازه در لباسشویی نیز یکی دیگر از تفاوت‌های لباسشویی درب سفینه ای با سایر مدل‌ها محسوب می‌شود. اندازه در این دستگاه بسیار بزرگ‌تر از حد طبیعی است و از همان ابتدا چشمان هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. همچنین، هیچ قابی از پلاستیک یا فلز دور در دستگاه قرار نگرفته است. البته نباید نگران تعمیر این نوع از لباسشویی‌ها باشید. مجموعه تعمیر آنلاین از خدمات تعمیر لباسشویی آاگ قدیمی تا جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی فضایی را با ضمانت 6 ماهه برای مخاطبان خود انجام می‌دهد.

تفاوت لباسشویی درب سفینه ای با مدل‌های دیگر 

ماشین لباسشویی درب فضایی؛ بهترین گزینه برای آشپزخانه‌های مدرن

با‌توجه‌به اینکه در خانه‌های جدید ایرانی، لباسشویی در آشپزخانه قرار دارد، شکل ظاهری دستگاه بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین اگر به‌دنبال دکوراسیونی مدرن و منحصر‌به‌فرد هستید، اصلا از آشپزخانه و شکل لباسشویی غافل نشوید! افرادی که تمایل ندارند لباس‌هایشان داخل دستگاه دیده شود، بهتر است لباسشویی درب سفینه‌ای بخرند که شیشه‌ای دودی دارد.

از‌آنجایی‌که آشپزخانه‌های مدرن دیوار ندارند، این دستگاه گزینه مناسبی برای خانه‌های امروزی محسوب می‌شود. امروزه برندهای معتبری مانند بوش، سامسونگ، ال‌جی و سایر برندهای مطرح دنیا انواع لباسشویی فضایی را با زیباترین طراحی‌ها تولید می‌کنند. چنانچه درب سفینه‌ای دستگاه شما دچار مشکل شد، برای دریافت خدمات تعمیرات لباسشویی بوش و سایر برندها می‌توانید با تعمیر آنلاین تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی درب فضایی؛ بهترین گزینه برای خانه‌های مدرن

بررسی مزایا و معایب خرید لباسشویی فضایی

تا اینجا متوجه شدیم که لباسشویی درب فضایی چیست و چه تفاوت‌هایی با مدل‌های معمولی دارد. به‌طور‌کلی، لباسشویی در فضایی فقط ظاهری متفاوت داشته و از نظر فنی فرق چندانی با مدل‌های دیگر ندارد. تنها تفاوت فنی در این است که مدل‌های جدیدتر به بهترین تکنولوژی روز دنیا مجهز شده‌اند. به‌طور‌کلی، مزایای لباسشویی درب سفینه‌ای عبارت‌اند از:

  •  مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا
  •  ظرفیت بالای دیگ شست‌و‌شو
  •  مصرف انرژی پایین
  • ظاهری جذاب و منحصر‌به‌فرد

البته سایر مدل‌های ماشین لباسشویی (مدل‌های جدید) نیز این ویژگی‌ها و مزایا را دارند. برای مثال، برخی از این مدل‌ها به قابلیت add wash مجهز هستند و به کاربر اجازه می‌دهند تا در حین شست‌و‌شو نیز لباس‌های جامانده را اضافه کند. با خرید لباسشویی در فضایی از برندهای معتبر، دیگر با مشکل بازنشدن درب لباسشویی بوش، ال‌جی یا سایر مدل‌ها مواجه نخواهید شد. اکنون، شاید پس از اینکه فهمیدید لباسشویی درب فضایی چیست، از خود بپرسید که این نوع لباسشویی چه معایبی دارد؟ تا‌به‌حال شکایت خاصی درباره این دستگاه‌ها شنیده نشده است. اما از‌آنجایی‌که هر دستگاهی با استفاده نادرست خراب می‌شود، باید پیش از خرید از کیفیت در ماشین اطمینان حاصل کنید.

مزایای خرید لباسشویی فضایی 

چه برندهایی لباسشویی درب سفینه ای تولید می‌کنند؟

حال که متوجه شدید لباسشویی درب فضایی چیست و چه مزایا و معایبی دارد، احتمالا به‌دنبال بررسی مدل‌های موجود در بازار و خرید یک از آن‌ها هستید. در‌حال‌حاضر، برندهای فراوانی لباسشویی‌های جدید خود را با درب ماهواره ای تولید می‌کنند؛ اما اولین برندی که این مدل را تولید کرد، برند الجی و سامسونگ بود. از جمله مارک‌هایی که لباسشویی را با درب فضایی می‌سازند، به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

  • الجی
  • سامسونگ
  • پاکشوما
  • دوو
  • جی پلاس
  • ایکس ویژن
  • بوش

شما می‌توانید در‌صورت تمایل، لباسشویی در فضایی را با بالاترین کیفیت از یکی از این برندهای داخلی یا خارجی خریداری کنید.

تعمیر انواع ماشین لباسشویی در فضایی با تعمیر آنلاین

در این مقاله به‌طور کامل بررسی کردیم که لباسشویی درب فضایی چیست و چه مزایا و معایبی دارد. اگر شما نیز لباسشویی سفینه‌ای دارید که نیاز به تعمیر دارد، روی خدمات حرفه‌ای تعمیر آنلاین حساب ویژه‌ای باز کنید.  تعمیر آنلاین به‌عنوان تامین‌کننده قطعات اصلی ماشین لباسشویی، انواع لوازم و قطعات اصل را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.