در این مطلب در مورد یخچال ساید بای ‌ساید جنرال الکتریک ، ویژگی‌های آن و دلایلی برای خرید این دستگاه صحبت خواهیم کرد. پس اگر می‌خواهید یخچال قدیمی خود را تعویض کرده و یخچال جدیدی بخرید با کارشناسان تعمیر آنلاین همراه باشید.

کمپانی جنرال الکتریک (General Electric)

این شرکت چندملیتی آمریکایی یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در دنیا و از پیشتازان بازار جهانی درزمینهٔ تولید یخچال‌فریزرهای خانگی است. یخچال‌های ساید بای‌ ساید این کمپانی جزو بهترین یخچال‌های موجود در بازار ایران هستند، اما به دلیل قیمت بالا بسیاری از افراد توانایی و یا رغبتی برای خرید این محصولات ندارند.

ویژگی‌های ساید بای ‌ساید جنرال الکتریک

همانند سایر برندها یخچال ساید بای ‌ساید جنرال الکتریک نیز مدل‌های متنوعی دارد. انواع مدل‌ها با ویژگی‌های متفاوت و البته قیمت‌های مختلف. همگی این یخچال‌ها دارای ویژگی‌های مشترکی هستند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  •  مصرف کم انرژی

اکثر ساید بای ‌سایدهای تولید این کمپانی در رده مصرف انرژی A قرار دارند. این یعنی میزان مصرف انرژی این یخچال‌ها بسیار کم بوده و سازگار با محیط‌زیست هستند. مصرف کم انرژی علاوه بر حفظ محیط‌زیست در بلند مدت از نظر اقتصادی نیز بسیار به‌صرفه می‌باشد.

  •  بدون برفک

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بخش فریزر این محصولات بدون برفک بودن آن است. بنابراین به برفک‌زدایی از محفظه فریزر نیازی نیست و می‌توانید به‌راحتی و بدون دردسر این بخش را تمیز کنید. سرما سازی بدون برفک محیط سرد و خشکی فراهم می‌کند که مانع از تشکیل یخ و باکتری در بخش فریزر دستگاه می‌شود. همچنین مانع از ایجاد بوی نامطبوع در یخچال شده و مواد غذایی به هم نمی‌چسبند.

  •  رطوبت قابل تنظیم

قابلیت تنظیم رطوبت باعث حفظ تازگی مواد غذایی و به‌خصوص میوه‌ها و سبزیجات می‌شود. شما همیشه مواد غذایی تازه و میوه‌های با طراوت خواهید داشت.

  •  لامپ‌های ال‌ای‌دی درون یخچال و فریزر

لامپ‌های به‌کاربرده شده در بخش‌های یخچال و فریزر کم‌مصرف هستند، بنابراین موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شوند. علاوه بر این باعث زیبایی دستگاه شده و به شما کمک می‌کند به‌خصوص در طول شب بتوانید به‌راحتی مواد غذایی موردنیاز خود را بردارید.

  •  یخ‌ساز خودکار

یخ‌ساز خودکار دیگر ویژگی خاص ساید بای‌ ساید جنرال الکتریک است که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی با جلوگیری از باز و بسته کردن مداوم درب می‌شود. بدن انسان نیاز به مصرف حداقل 2 لیتر آب در طول شبانه‌روز دارد.

تقریباً همه افراد آب آشامیدنی را به‌منظور خنک شدن داخل یخچال قرار می‌دهند و برای مصرف آن مجبورند در طول شبانه‌روز بارها درب یخچال را باز و بسته کنند. این کار هم مصرف انرژی را افزایش می‌دهد و هم موجب استهلاک یخچال می‌شود. دریافت آب تصفیه‌شده خنک از آبسرد کن و یخ‌های مکعبی و خردشده از یخ‌ساز از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول هستند.

  • هشدار بازماندن درب

گاهی اوقات برای برداشتن مواد غذایی موردنیاز دقایق طولانی درب یخچال را باز می‌گذاریم بدون آنکه بدانیم این کار به دلیل تبادل دمایی باعث هدر رفتن سرمای داخل یخچال می‌شود. هشدار بازماندن درب به ما یادآوری می‌کند که دیگر نباید درب را بیش از این باز نگه‌داریم.

  •  قفل کودک

کودکان کنجکاو همه‌جا هستند. آن‌ها به داخل کابینت‌ها و یخچال سرک می‌کشند و به‌تمامی وسایل دست می‌زنند. قفل کودک ویژگی منحصربه‌فردی به‌منظور جلوگیری از آسیب دیدن کودک و همچنین خراب شدن دستگاه الکترونیکی می‌باشد.

البته این ویژگی فقط منحصر به بخچال نیست. برای مثال، قفل کودک ماشین لباسشویی نیز برروی انوع ماشین‌های لباسشویی وجود دارد و از اسیب دیدن به کودک جلوگیری می‌کند.

  • صفحه نمایشگر دیجیتالی

با استفاده از نمایشگر دیجیتال می‌توانید تنظیمات انجام‌شده را مشاهده کنید، دستگاه را روشن کرده و دمای یخچال و فریزر را تنظیم نمایید. همچنین می‌توانید تنظیمات انجام‌شده را به‌منظور جلوگیری از تغییر آن‌ها قفل کنید.

  •  طبقات شیشه‌ای

طبقات شیشه‌ای نشکن با مقاومت بالا دربرابر ضربه مانع ریختن مایعات و غذاها به پایین‌شده و تمیز کردن آن‌ها بسیار آسان است. در اکثر یخچال‌های جنرال الکتریک محفظه‌های کشویی مجزا به‌منظور نگهداری میوه‌ها و سبزیجات تعبیه‌شده‌اند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

برخی از ایرادات احتمالی یخچال های جنرال الکتریک عبارتند از:

  • روشن بودن دستگاه و از دست دادن سرما: ایراد در بخش‌های مادربرد و الکتروفن.
  • ارور HRS: ایراد در مادربرد و الکتروفن.
  •  درجات متغیر دستگاه: ایراد از راه‌اندازی موتور و الکتروفن.
  •  عدم ایجاد یخ توسط یخ‌ساز و باکس یخ خالی: ایراد در یخ‌ساز و شیر برقی.
  • کم‌گاز شدن یخچال: ایراد در مادربرد و سنسور.
  • گرم بودن بخش یخچال: ایراد در سنسور، سیستم دیفراست و مادر برد.

“اگر بدنبال تعمیر ساید بای ساید خود هستید، با ما همراه باشید”

نمایندگی جنرال الکتریک

تعمیر ساید بای ‌ساید جنرال الکتریک باید توسط افراد متخصص انجام شود. انجام خدمات غیرتخصصی صدماتی جبران‌ناپذیر به دستگاه وارد کرده و هزینه‌های زیادی در پی خواهد داشت. اگر بعد از خرید چنانچه دستگاه شما دچار مشکل شد،به هیچ وجه نگران تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود نباشید تعمیر آنلاین به عنوان نمایندگی جنرال الکتریک، خدمات تعمیر را معمولاً در منزل انجام می‌دهد و در صورت خرابی یک قطعه کارشناسان مربوطه در صورت امکان قطعات را تعمیر کرده و در صورت نیاز به تعویض از قطعات اصلی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید راهنمایی‌های لازم درزمینهٔ تعمیر لوازم جنرال الکتریک را به‌صورت آنلاین دریافت کنید.  از مزایای مهم تعمیر آنلاین دسترسی به کارشناسان به‌صورت شبانه‌روزی می باشد.

در رابطه با یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مقاله  تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک را نیز مطالعه کنید.