ساید بای ساید بوش همانند سایر لوازم خانگی این کمپانی آلمانی، دارای بالاترین کیفیت و امکانات مدرن می‌باشد. در واقع طراحان بوش با دقت نظر و ریزبینی که در ساخت محصولات و ارائه بهترین کیفیت برای لوازم دارند، باعث شده است که محصولات این برند، جزو بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم برقی در میان مشتریان شناخته شود.

در این مطلب تعمیر آنلاین قصد داریم که به بررسی مزایا و معایب ساید بای ساید بوش بپردازیم و خصوصیات و مشخصات کلی این محصول با کیفیت بوش را معرفی نماییم.

مشخصات، مزایا و معایب ساید بای ساید بوش

طراحی ظاهری ساید بای ساید بوش به این صورت است که یخچال و فریزر به شکل دوقلو بوده و با دو خط عمودی از یکدیگر جدا می‌شوند. برخلاف یخچال‌های دوقلو که از یکدیگر جدا هستند، این مدل‌ها به هم متصل بوده و یک یخچال فریزر را با فراهم کردن جای قفسه‌های بیشتر برای کاربران تشکیل می‌دهد.

از مزایای ساید بای ساید بوش می‌توان به وجود تکنولوژی‌های مدرن و بی‌نظیر در این دستگاه اشاره کرد. به عنوان مثال وجود پنل تنظیمات لمسی در ساید بای ساید بوش جزو یکی از مهمترین مزایا و معایب ساید بای ساید بوش می‌باشد.

مزیت این مورد مربوط به راحتی استفاده برای کاربران و تنظیمات آسان دستگاه می‌باشد. اما شاید بتوان دسترسی کودکان به این قسمت را جزو معایب دستگاه دانست که می‌توان این امر را با ایجاد محدودیت برطرف نمود.

مزایا و معایب خرید ساید بای ساید بوش

وجود سیستم چندگانه پخش هوا (Multi Airflow System) در ساید بای ساید بوش، باعث پخش سریع هوای سرد در تمام قسمت‌های یخچال فریزر شده که در نهایت موجب افزایش طول عمر و تازگی مواد غذایی خواهد شد. همچنین وجود ۲ قابلیت super freez و super cool باعث تسریع در منجمد شدن و خنک شدن انواع مواد غذایی که به تازگی در یخچال فریزر قرار می‌دهید، خواهد شد.

به همین دلیل وجود این دو سیستم در دستگاه بدون این که بر روی سایر مواد غذایی یخچال فریزر تاثیر دمایی منفی بگذارد به تنظیم دمای یکسان یخچال فریزر خواهد پرداخت.

یک مزیت دیگر ساید بای ساید بوش سیستم بدون برفک در دستگاه می‌باشد که برفک زدایی و تمیز کردن آن را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. همچنین دستگاه مجهز به سیستم یخ ساز و آب سردکن اتومات بوده که مستقیماً به آب شهری متصل می‌باشد. این مزیت ساید بای ساید بوش شما را از پر کردن مخزن دستگاه به صورت دستی بی‌نیاز خواهد کرد.

البته یخ ساز ساید بای ساید نیز در قسمت درب فریزر تعبیه شده است که جای مناسب و عالی آن باعث درگیر کردن فضای کمتر برای این قسمت یخچال فریزر شده است. همچنین تنظیم ۲ برنامه یخ سازی متفاوت برای ساید بای ساید بوش باعث شده است که کاربران به راحتی با توجه به نیاز خود به انتخاب این امکان در دستگاه بپردازند.

استفاده از موتور اینورتر باعث عمر طولانی و کارکرد عالی ساید بای ساید بوش شده است. در واقع مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعه در هر نوع وسیله برقی، موتور آن می‌باشد. از این رو موتور دیجیتال ساید باید ساید بوش، تضمین انتخاب این دستگاه را برای استفاده طولانی‌مدت مشتریان به دنبال خواهد داشت. مصرف پایین انرژی در ساید بای ساید بوش نیز از لحاظ اقتصادی جزو مزیت بسیار مهم دستگاه می‌باشد.

ظرفیت بالا و جاداری مناسب را می‌توان جزو یکی از مهم‌ترین مزایا و معایب ساید بای ساید بوش به شمار آورد. در واقع گنجایش مناسب ساید بای سایدهای بوش و قفسه‌های بزرگ، حداکثر فضا را در اختیار کاربران برای استفاده از مواد غذایی به صورت هفتگی و ماهانه را می‌دهد.

اما همان ‌طور که این مزیت ساید بای ساید بوش به خصوص برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار عالی و فوق‌العاده می‌باشد، اما همان طور که باید به فضای آشپزخانه و میزان جاگیر بودن دستگاه نیز اشاره کرد.

مزایا و معایب خرید یخچال بوش

استفاده از ال ای دی برای تامین روشنایی داخلی ساید بای ساید بوش، مزیت دیگر دستگاه می‌باشد. در واقع جایگذاری مناسب این ال ای دی ها در ساید بای ساید باعث ایجاد فضایی روشن و عدم وجود سایه در داخل دستگاه شده است. این ال ای دی ها همچنین علاوه بر فراهم کردن طول عمر بالا برای دستگاه، از ایجاد گرمای بیشتر در داخل ساید بای ‌سایدها جلوگیری کرده که باعث عدم فشار بیشتر به موتور دستگاه خواهد شد.

قفسه‌ها و طبقات داخلی ساید بای سایدهای بوش، شیشه‌ای می‌باشد که البته در صورت وارد شدن ضربه و شکستگی، این طبقات خرد نخواهند شد. از این رو این مورد یکی از مزایا و معایب ساید بای ساید بوش بوده که طبقات شیشه‌ای آن را در هنگام استفاده باید بسیار مراقب باشید.

به صورت کلی می‌توان مزایای ساید بای ساید بوش را نیز شامل طراحی ظاهری بسیار زیبای دستگاه، حفظ تازگی و ماندگاری بالای انواع مواد غذایی، دسترسی راحت و آسان به مواد غذایی داخل دستگاه، مجهز به انواع فیلترها و فیلتر آب ساید بای ساید برای از بین بردن باکتری‌ها و رفع بوی بد داخل دستگاه، تعبیه ظرفیت ذخیره‌سازی در درب ساید بای ساید و… می‌شود.

با توجه به تمام مزایا و نقاط مثبتی که در ساید بای سایدهای بوش وجود دارد، اما چند مورد محدود را نیز می‌توان از معایب این دستگاه اشاره کرد. در واقع اصلی‌ترین ایراد دستگاه را می‌توان تنها به اندازه و ابعاد بزرگ آن نسبت داد.

مزایا و معایب ساید بای ساید بوش

به همین دلیل همان گونه که در ابتدا نیز ذکر کردیم، جادار بودن این مدل دستگاه‌ها را می‌توان از مزایا و معایب ساید بای ساید بوش به حساب آورد که حمل و نقل و جابجایی آن را بسیار سخت و دشوار خواهد کرد.

از این رو قبل از خرید حتما باید جای مناسب دستگاه را در کابینت و یا فضای مورد نظر خود در آشپزخانه منزل را طراحی کرده باشید تا مشکلی بابت فضای آشپزخانه و جاگیر بودن ساید بای ساید نداشته باشید.

یکی دیگر از معایب ساید بای ساید بوش مربوط به تعمیرات و لزوم تعویض فیلتر و قطعات معیوب دستگاه می‌باشد. در واقع به دلیل شرایط موجود و تحریم‌های فعلی و همچنین لزوم تخصص و مهارت بالا تکنسین‌کاران برای تعمیر ساید بای ساید بوش، در صورت وجود مشکل و ایراد در عملکرد دستگاه، مطمئنا رفع آن را حتماً از سوی نمایندگی‌های معتبر انجام دهید تا مشکلی از این بابت رخ ندهد.

نکته آخر که باید جزو مزایا و معایب ساید بای ساید بوش اشاره کنیم، مربوط به قیمت دستگاه و ارزش خرید آن می‌باشد. به طور معمول ساید بای سایدهای بوش دارای تکنولوژی و قابلیت‌های متفاوتی بوده که این تنوع در محصولات، رنج قیمتی مختلفی را برای دستگاه به دنبال خواهد داشت. از این رو می‌توانید با بررسی هر یک از مدل‌های ساید بای ساید بوش و توجه به میزان بودجه مورد نظر خود که برای خرید این دستگاه صرف خواهید کرد، به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نوع ساید بای ساید بوش بپردازید.