تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر آنلاین، تعمیر لباسشویی بوش را با ضمانت 6 ماهه انجام می‌دهد. متخصصان مجموعه ما با علم و تخصص بالا در زمینه تعمیرات لباسشویی بوش، از صفر تا صد فرآیند تعمیر را در محل منزل شما و بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه انجام می‌دهند.

برای ثبت سفارش به‌منظور تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید. متخصصان مجموعه تعمیر آنلاین در اسرع وقت در محل حاضر شده و به درخواست شما رسیدگی می‌کنند. برای بهره‌مندی از خدمات تعمیرات لباسشویی در تهران با ما در ارتباط باشید.

ثبت سفارش خدمات
بنر

ثبت سفارش تعمیرات، در کمتر از ۶۰ ثانیه

به منظور درخواست خدمات بدون هیچ تماسی و فقط با تکمیل فرم زیر، در کمتر از ۶۰ ثانیه اطلاعات خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

ایرادات متداول تعمیر لباسشویی بوش

در باکس‌های زیر از ایرادات دستگاه لباسشویی بوش با خبر شوید.

از کار افتادن تایمر لباسشویی بوش

در سری مکس و لوجیکس ماشین لباسشویی بوش، ایراد اصلی خرابی تایمر از قطعه‌ای به‌نام شفت است. این قطعه معمولا هر ۱۰ سال یک‌بار به تعویض نیاز دارد. برای افزایش طول عمر شفت، بیشتر از ظرفیت دستگاه داخل آن لباس نریزید تا به تعمیرات لباسشویی بوش نیاز پیدا نکنید.

بیشتربیشتر

جمع شدن آب داخل ماشین لباسشویی بوش

معمولا بعد از ۵ سال استفاده از لباسشویی بوش، آب داخل دیگ دستگاه جمع می‌شود. خراب شدن واشر‌ها، اورینگ‌ها و قطعات داخلی شیر برقی باعث تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بوش خواهد شد. برای حل این مشکل، باید قطعه آسیب‌دیده را تعویض کرد. درصورتی‌که آب جمع‌شده کثیف و بدبو باشد، احتمالا مسیر فاضلاب سینک دچار گرفتگی شده است.

بیشتربیشتر

لرزش لباسشویی بوش هنگام کار

لرزش ماشین لباسشویی هنگام کار کردن ممکن است ناشی از تراز نبودن دستگاه یا استفاده نامناسب از ظرفیت ماشین باشد. درغیراین‌صورت، فرسودگی کمک‌فنرها، فرسودگی فنرهای دیگ، نقص فنی بردهای الکترونیک و تخلیه نادرست آب مخزن، علت تکان خوردن و لرزش فراوان ماشین لباسشویی است که برای حل آن باید نسبت به تعمیر لباسشویی بوش در تهران یا شهرستان‌ها اقدام کنید. عمر کمک‌فنرها معمولا ۱۰ سال است و بعد از این دوره باید تعویض شود.

بیشتربیشتر

روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش

از جمله دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش می‌توانیم به خرابی سوئیچ در دستگاه و آسیب دیدن خازن موجود در سیستم برق آن اشاره کنیم. برای حل این مشکل نیازی نیست به‌صورت حضوری به نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش مراجعه کنید؛ مجموعه تعمیر آنلاین کار تعمیر لباسشویی بوش تهران را با مناسب‌ترین قیمت در منزل شما انجام می‌دهد.

بیشتربیشتر

باز نشدن در ماشین لباسشویی Bosch

قفل شدن در ماشین لباسشویی بوش به‌ویژه در سری ۸ کیلویی لوجیکس و آوانتیکس اتفاق رایجی است. معمولا در ۹۰‌درصد اوقات، باز نشدن در به‌دلیل شکستگی دستگیره آن است. احتمالا قبل از اتمام کار دستگاه، میکروسوئیچ دستگیره فعال بوده و اقدام به باز کردن در لباسشویی در چنین شرایطی باعث شکستن دستگیره می‌شود. برای تعمیر دستگاه در‌صورت باز نشدن در ماشین لباسشویی بوش با تعمیر آنلاین در ارتباط باشید.

بیشتربیشتر

سر و صدای فراوان ماشین لباسشویی

خرابی‌های مربوط به دیگ و وجود ایراد در موتور دستگاه باعث تولید صدای آزار‌دهنده هنگام کار کردن دستگاه می‌شود. برای رفع این مشکل ممکن است ماشین لباسشویی شما به تعویض یا تعمیر بلبرینگ، شفت، سه‌نظام و مفاصل داخلی آبکش نیاز داشته باشد. البته علت صدای فراوان ماشین لباسشویی را می‌توانید در خرابی پمپ یا آزاد شدن اتصالات شیلنگ‌ها نیز جست‌وجو کنید. تعمیر آنلاین برای حل این مشکل امکان تعمیرات لباسشویی بوش تهران را فراهم کرده است.

بیشتربیشتر

آبگیری نکردن؛ رفع مشکل در تعمیرگاه لباسشویی بوش در منزل!

وارد شدن آسیب به شیر برقی یا آکواستاپ (aqua stop) باعث ظاهر شدن ارور F29 و آبگیری نکردن دستگاه می‌شود. برای حل این مشکل نیز می‌توانید روی خدمات تخصصی تعمیر آنلاین حساب باز کنید.

بیشتربیشتر

داغ و چروک بودن لباس‌ها بعد از اتمام کار

علت داغ و چروک بودن لباس در پایان کار دستگاه به‌دلیل نصب اشتباه ماشین لباسشویی است. برای حل این مشکل باید شیلنگ ورودی آب لباسشویی را از شیر داغ باز کرده و به شیر آب سرد وصل کنید.

بیشتربیشتر

کار کردن مداوم دستگاه

متوقف نشدن دستگاه مربوط به سنسور نشتی‌یاب است. ارور F23 ماشین لباسشویی بوش دقیقا به همین خاطر نمایش داده شده و نشان می‌دهد که آب روی قطعات لباسشویی ریخته شده است.

بیشتربیشتر

سوالات متداول

01هزینه تعمیر لباسشویی بوش در تهران چقدر است؟

ازآنجایی‌که لباسشویی بوش به‌دلیل ایرادات متنوعی ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد، هزینه دقیق تعمیرات لباسشویی بوش در تهران را نمی‌توان بدون اطلاع از عیب دقیق آن بیان کرد. بااین‌حال، بعد از مشاهده دستگاه توسط تعمیرکارِ تعمیر آنلاین و قبل از شروع تعمیر، هزینه موردنیاز با جزئیات کامل به شما اعلام خواهد شد. تعمیر آنلاین با حذف انواع واسطه‌ها، انواع خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بوش تهران را با پایین‌ترین نرخ به شما عرضه می‌کند.

02آیا خدمات تعمیر آنلاین برای تعمیرات ماشین لباسشویی بوش با ضمانت همراه است؟

بله؛ کلیه قطعات تعویض‌شده توسط مجموعه تعمیر آنلاین شامل 6 ماه ضمانت‌ هستند. توجه داشته باشید که قطعات زینتی مانند کشو و شیشه و قطعات لاستیکی مثل خرطومی گارانتی ندارد.

03چگونه سفارش تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش تعمیرات لباسشویی بوش در تهران می‌توانید با شماره 02145396 تماس بگیرید یا فرم درخواست اعزام کارشناس را تکمیل کنید. پس از ثبت اطلاعات، کارشناس مربوطه در کمتر از 60 دقیقه با شما تماس خواهد گرفت.

04آیا برای حفظ امنیت حریم شخصی خانواده در هنگام حضور کارشناس و تعمیر لباسشویی بوش تهران در محل تضمینی وجود دارد؟

بله؛ کلیه کارشناسان تعمیرآنلاین را از میان افراد متعهد و امین انتخاب کرده‌ایم که همه موارد سازمان‌های امنیتی و نظارتی را گذرانده و گواهی عدم سوء پیشینه دارند. همچنین تعمیرکاران ما تست‌های روانشناسی مجموعه را گذرانده‌اند. بااین‌حال، درصورت نارضایتی از رفتار یا تخصص تکنسین فقط کافی است با دفتر مرکزی تماس گرفته و این موضوع را با اپراتورهای ما در میان بگذارید. تیم پشتیبانی تعمیر آنلاین در لحظه پاسخ‌گوی نیاز شما خواهند بود.

05تسویه هزینه تعمیرات لباسشویی بوش چگونه انجام می‌شود؟

در پایان کار و بعد از تست نهایی، تکنسین فاکتور و لیبل گارانتی را با احترام تقدیم شما می‌کند. سپس شما می‌توانید برای تسویه صورت‌حساب مبلغ را به حساب مجموعه یا تکنسین واریز کنید.

06اگر بعد از حضور تکنسین، از تعمیر لباسشویی بوش منصرف شدم، آیا باید هزینه‌ای پرداخت کنم؟

اگر بعد از حضور تعمیرکار در محل یا عیب‌یابی دستگاه، به هر دلیلی از دریافت خدمات منصرف شدید، فقط کافی است هزینه ایاب و ذهاب و عیب‌یابی را بپردازید.

ماشین لباسشویی بوش (Bosch) یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی آلمانی در دنیاست. با‌این‌حال، ممکن است پس از چند سال استفاده از این ماشین، دستگاه با خرابی یا ایراداتی جزئی مواجه شود. در‌گذشته برای تعمیر این خرابی‌ ها باید به‌صورت حضوری به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش تهران یا شهرستان‌ها مراجعه می‌کردید؛ اما امروزه تعمیر آنلاین کار تعمیر لباسشویی را در منزل شما با تضمین کیفیت و بدون نیاز به جابه جایی انجام می‌دهد.

تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران

دیگر لازم نیست برای تعمیرلباسشویی بوش به‌صورت حضوری به تعمیرگاه لباسشویی بوش مراجعه کنید. کار حساس تعمیر لوازم خانگی خود را از هر برند و با هر مدل به متخصصان تعمیر آنلاین بسپارید. تیم متخصص و حرفه‌ای ما، انواع خدمات ماشین لباسشویی بوش را در محل شما، در سریع‌ترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌دهد. در ادامه مهم‌ترین خدمات تعمیر آنلاین برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا دیگر نگران خرابی وسایل الکترونیکی منزل خود نباشید.

شرایط گارانتی تعمیر لباسشویی بوش در تهران توسط متخصصان ماهر تعمیر آنلاین

کلیه خدمات ما در تعمیر آنلاین برای تعمیرات لباسشویی بوش، با گارانتی همراه است. درصورتی‌که دستگاه شما بعد از تعمیر توسط تعمیرکار لباسشویی بوش با همان مشکل قبلی مواجه شد، با ارائه برگه ضمانتنامه می‌توانید به‌صورت رایگان از خدمات تعمیرات بوش در تهران بهره‌مند شوید.

معرفی خدمات تعمیر آنلاین برای تعمیرات لباسشویی بوش در تهران

تعمیر لباسشویی بوش فقط باید توسط متخصصان این برند انجام شود. تکنسین‌های تعمیر آنلاین با تبحر و تخصصی که در زمینه تعمیرات انواع محصولات برند BOSCH دارند، خدمات باکیفیت را با قیمت به‌صرفه‌ای به شما عزیزان عرضه می‌کنند. متخصصان مجموعه ما با تجربه چندین ساله خود، عیب دستگاه شما را شناسایی کرده و با استفاده از قطعات اصل برند بوش، به تعمیر ماشین لباسشویی بوش می‌پردازند.

با افتخار اعلام می‌کنیم که تعمیر آنلاین، مرکزی معتبر و تخصصی در زمینه نصب، آموزش نحوه استفاده و تعمیر لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش محسوب می‌شود و انواع خدمات جانبی را به شما عزیزان عرضه می‌کند. از جمله مهم‌ترین خدمات تعمیر آنلاین می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قیمت به‌صرفه: تعمیر آنلاین انواع خدمات تعمیرات لباسشویی بوش تهران را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به شما متقاضیان عزیز عرضه می‌کند.
  • شفاف بودن هزینه‌ها: کلیه هزینه‌های مورد‌نیاز برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران اعم از عیب‌یابی، تعویض یا تعمیر قطعات در ابتدای کار به شما گفته می‌شود.
  • خدمت‌رسانی سریع: سرعت، دقت و کیفیت در خدمات تعمیر آنلاین همواره حرف اول را می‌زند.
  • استفاده از قطعات اصل: کلیه قطعات مورد‌استفاده در تعمیر لباسشویی بوش توسط تعمیر آنلاین کاملا اورجینال هستند و خیال شما را بابت کیفیت آن راحت می‌کنند.

با خدمات تعمیر آنلاین نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای تعمیرات لباسشویی بوش در تهران و همچنین جابه‌جایی دستگاه ندارید. تعمیرکار لباسشویی بوش در سریع‌ترین زمان به منزل شما اعزام می‌شود.

تعمیر لباسشویی بوش در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه در تعمیر آنلاین

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در تعمیر آنلاین

هزینه تعمیرات لباسشویی بوش تهران به عوامل متعددی بستگی دارد و قبل از شروع تعمیر، به شما با جزئیات کامل اعلام می‌شود. از جمله فاکتورهای موثر بر هزینه تعمیر لباسشویی بوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه ایاب و ذهاب: ازآنجایی‌که تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران در محل منزل انجام می‌شود، هزینه رفت‌و‌آمد، یکی از بخش‌های هزینه نهایی تعمیر است و مبلغ آن باتوجه‌به منطقه محل سکونت شما در تهران تعیین می‌شود.
  • هزینه تعویض قطعات: هزینه خرید یا تعمیر قطعات مختلف ماشین لباسشویی بوش با یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین هزینه تعویض و تعمیر قطعات دستگاه بعد از عیب‌یابی به شما اعلام می‌شود.
  • هزینه کارشناسی و عیب‌یابی: هزینه عیب‌یابی دستگاه بخشی از هزینه تمام‌شده تعمیر ماشین لباسشویی بوش است که قبل از انجام خدمات توسط متخصص به شما اعلام می‌شود تا از روند کار اطلاع کافی داشته باشید.

تعمیر آنلاین به‌دلیل حذف واسطه‌ها، خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش تهران را معمولا پایین‌تر از نرخ اتحادیه به شما عزیزان عرضه می‌کند.

تعمیر انواع لباسشویی توسط نمایندگی ماشین لباسشویی بوش در تهران با کمترین هزینه

عیب‌یابی؛ شروع فرایند تعمیر در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش

عیب‌یابی ماشین لباسشویی بوش را می‌توانید از طریق نمایشگر این دستگاه انجام دهید. در صورت بروز هرگونه مشکلی، ارور ماشین لباسشویی بوش روی نمایشگر آن ظاهر می‌شود. با مطالعه مقاله لینک‌شده می‌توانید مهم‌ترین ارورهای لباسشویی بوش را بشناسید و در صورت امکان، خودتان عیب آن را برطرف کنید.

درصورتی‌که نتوانستید مشکل به‌وجودآمده را پیدا و رفع کنید، توصیه می‌کنیم از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش کمک بگیرید. متخصصان تعمیر آنلاین در سریع‌ترین زمان ممکن بعد از ثبت سفارش، در محل حاضر شده و به تعمیر لباسشویی بوش با بالاترین کیفیت می‌پردازند.

با تعمیر آنلاین خیالتان بابت کیفیت قطعات تعویضی راحت است

تعمیر آنلاین؛ متخصص در تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیر آنلاین یک مرکز تخصصی برای تعمیر انواع لوازم خانگی از همه برندهای خارجی و ایرانی است. در‌صورت نیاز به تعمیر لباسشویی بوش در تهران فقط کافی است با ما تماس بگیرید یا سفارش خود را در سایت ثبت کنید. تعمیر آنلاین کلیه قطعه‌های موردنیاز را با ضمانت ۶ ماهه برایتان تعویض یا تعمیر می‌کند. خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بوش را به دستان ماهر تعمیرکاران تعمیر آنلاین بسپارید.

نظرات کاربران

Be the first to review “تعمیر لباسشویی بوش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش خدمات
۰۲۱-۴۵۳۹۶

درخواســت آنـــلاین اعزام تعــــمیرکـــار

برای تمام مناطق ۲۲ گانه تهران

سوالات متداول

01چه زمانی با من تماس خواهید گرفت؟

پس از ثبت فرم در کمتر از 60 دقیقه(در ساعات کاری) با شما تماس خواهیم گرفت.

 

اگر ساعت کاری تعمیرآنلاین به پایان رسیده باشد در ابتدای روز کاری بعد اپراتور با شما تماس خواهد گرفت.

ساعت کاری مجموعه:
شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۸ و پنج شنبه ها ۹ الی ۱۵

02آیا پس از ثبت فرم، تعمیرکار بدون هماهنگی مراجعه می کند؟

خیر. ابتدا اپراتور از دفتر مرکزی با شما تماس خواهد گرفت و پس از تکمیل اطلاعات، درخواست شما برای تعمیرکار ارسال خواهد گردید.

03آیا سرویس دهی به تمام مناطق ایران انجام می شود؟

در حال حاضر شرکت تعمیرانلاین فقط به مناطق ۲۲ گانه تهران سرویس دهی دارد و هیچ شعبه ای در هیچ شهر دیگری ندارد.